Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Marca Ardealul devine, temporar, România

Autor: meatmilkvineri, 7 decembrie, 2018

(Comunicat) La 100 de ani de la Marea Unire, pentru o scurtă vreme, Ardealul, marca de pate și mâncăruri la conservă, își schimbă numele în Romania.

 

De ce? Pentru a marca si sărbatori acest moment definitoriu al istoriei noastre. Pentru a-și onora numele și istoria acestui nume. Pentru că, atunci când te cheamă Ardealul, e imposibil să te sustragi sărbatorii. La multi ani, România! De la Ardealul!

 

“Comunicarea incepe cu marketingul , cu produsul și credem din toată ființa noastră că brandurile ar trebui sa faca lucruri (DOING) , nu numai să le spună (TELLING)”, declară Răzvan Mătășel.

 

„Dincolo de un brief scris, e mai important ca agenția să simta brandul, iar Ardealul e pentru toată România. Nu e despre o regiune sau despre Fainoșagul inventat în Ardeal, ci despre un pate pentru toți românii.”, adaugă Adrian Păsărică (Head of Marketing).

 

Din echipa de proiect au facut parte: Răzvan Mătășel – Partner&Strategy Director, Emilian Arsenoaiei – Partener&Creative Director.

 

Ardealul face parte din portofoliul Orkla Foods România. Pe lângă cunoscutele conserve de pate cu fainoșag, din portofoliul Ardealul fac parte, începând cu 2016, conservele de mâncare gătită precum costița cu fasole, ciorba de burtă, ciorba de văcuța etc.

 

Din echipa de proiect au făcut parte: Gina Miu – Category Manager (Marketing), Alexandru Milea- Category Manager (Marketing), Adrian Păsărică – Head of Marketing.

Danone lansează Activia-Ediție limitată cu mesaje inspiraționale
Autor: meatmilk  /   miercuri, 16 ianuarie 2019

(Comunicat) Activia dă startul unei noi campanii pentru consumatori și a pregătit o ediție limitată de ambalaje cu mesaje inspiraționale, pentru a-i motiva în îndeplinirea obiectivelor pentru 2019.   Începutul anului este perioada când ne stabilim noi țeluri, care, de obicei, sunt orientate pe trei categorii: trup, minte și...

Vizibilitatea în on-line a mărcilor de lactate în luna decembrie
Autor: meatmilk  /   joi, 10 ianuarie 2019

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei  TreeWorks, au dat publicitatii Top-ul vizibilitatii mărcilor de lactate, in on-line, pentru luna decembrie 2018.    Top-ul acopera brandurile prezente in online in mai multe categorii, dintre care vi le prezentam pe cele mai importante. Datele...