Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Marele retail, va fi forțat să intre în Monitorul Prețurilor

Autor: Maria Demetriadmarți, 26 ianuarie, 2016

Consiliul Concurenței vrea să creeze o bază legală prin care să poată obliga marile rețele de magazine să intre în proiectul Monitorul Prețurilor și implicit să furnizeze prețurile pentru produsele alimentare care vor fi monitorizate, a declarat Bogdan Chirițoiu, președintele instituției.

 

”În acest moment lucrăm strict pe bază voluntară, pentru Monitorul Prețurilor, cu retailerii care au fost dispuși să colaboreze cu noi. Vorbim despre mai mult de jumătate dintre rețelele de magazine care operează în piața alimentară.

 

Însă ne luăm și măsuri de siguranță pentru că lucrurile se mișcă mai greu decât ne-am fi dorit. Astfel, dacă ne vom împotmoli și retailerii nu vor dori să ne comunice datele de care avem noi nevoie, vom crea o bază legală prin care îi putem obliga să ne furnizeze aceste informații”, a precizat Chirițoiu, citat de Progresiv.

GpeC: În 2018, în România s-au făcut cupărături on-line în valoare de 3,5 md. euro
Autor: meatmilk  /   vineri, 25 ianuarie 2019

(Comunicat) Conform statisticilor și estimărilor GPeC împreună cu principalii jucători din piața românească de e-commerce, valoarea cumpărăturilor online a depășit pragul de 3,5 miliarde de euro în 2018, cu aprox. 30% mai mult decât în 2017, când s-au înregistrat 2,8 miliarde de euro.   Potrivit lui Andrei Radu, CEO...

INSSE: Comerțul cu ridicata în luna noiembrie 2018
Autor: meatmilk  /   joi, 17 ianuarie 2019

(Comunicat) În luna noiembrie 2018, cifra de afaceri din comerţul cu ridicata (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a scăzut în termeni nominali faţă de luna precedentă atât ca serie brută cu 7,7% cât şi ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate cu 1,6%.   Faţă...