Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Marele retail, va fi forțat să intre în Monitorul Prețurilor

Autor: Maria Demetriadmarți, 26 ianuarie, 2016

Consiliul Concurenței vrea să creeze o bază legală prin care să poată obliga marile rețele de magazine să intre în proiectul Monitorul Prețurilor și implicit să furnizeze prețurile pentru produsele alimentare care vor fi monitorizate, a declarat Bogdan Chirițoiu, președintele instituției.

 

”În acest moment lucrăm strict pe bază voluntară, pentru Monitorul Prețurilor, cu retailerii care au fost dispuși să colaboreze cu noi. Vorbim despre mai mult de jumătate dintre rețelele de magazine care operează în piața alimentară.

 

Însă ne luăm și măsuri de siguranță pentru că lucrurile se mișcă mai greu decât ne-am fi dorit. Astfel, dacă ne vom împotmoli și retailerii nu vor dori să ne comunice datele de care avem noi nevoie, vom crea o bază legală prin care îi putem obliga să ne furnizeze aceste informații”, a precizat Chirițoiu, citat de Progresiv.

INSSE: În ianuarie, comerțul cu ridicata a scăzut cu 19,9 %
Autor: meatmilk  /   joi, 22 martie 2018

(Comunicat) Potrivit INSSE, în  luna  ianuarie  2018,  cifra  de  afaceri  din  comerţul  cu  ridicata  (cu  excepţia  comerţului  cu  autovehicule şi motociclete), în termeni nominali, faţă de luna precedentă a scăzut atât ca serie  brută cu 19,9% cât şi...

Top-ul lunii februarie al vizibilității în online al mărcilor de carne
Autor: meatmilk  /   joi, 8 martie 2018

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks, au dat publicitatii Top-ul vizibilitatii marcilor de carne si produse din carne, in online, pentru luna ianuarie 2018. Top-ul acopera brandurile prezente in online in mai multe categorii, dintre care vi le prezentam pe cele mai importante. Datele pentru...