Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Marele retail, va fi forțat să intre în Monitorul Prețurilor

Autor: Maria Demetriadmarți, 26 ianuarie, 2016

Consiliul Concurenței vrea să creeze o bază legală prin care să poată obliga marile rețele de magazine să intre în proiectul Monitorul Prețurilor și implicit să furnizeze prețurile pentru produsele alimentare care vor fi monitorizate, a declarat Bogdan Chirițoiu, președintele instituției.

 

”În acest moment lucrăm strict pe bază voluntară, pentru Monitorul Prețurilor, cu retailerii care au fost dispuși să colaboreze cu noi. Vorbim despre mai mult de jumătate dintre rețelele de magazine care operează în piața alimentară.

 

Însă ne luăm și măsuri de siguranță pentru că lucrurile se mișcă mai greu decât ne-am fi dorit. Astfel, dacă ne vom împotmoli și retailerii nu vor dori să ne comunice datele de care avem noi nevoie, vom crea o bază legală prin care îi putem obliga să ne furnizeze aceste informații”, a precizat Chirițoiu, citat de Progresiv.

Top-ul vizibilității hipermarket-urilor în on-line, în luna august
Autor: meatmilk  /   luni, 10 septembrie 2018

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks, au dat publicitatii Top-ul vizibilitatii hipermarket-urilor, in on-line, pentru luna august 2018.    Top-ul acopera brandurile prezente in online in mai multe categorii, dintre care vi le prezentam pe cele mai importante. Datele pentru...

GfK: În S1, piața de FMGC a crescut cu 8,4 %
Autor: meatmilk  /   vineri, 31 august 2018

Piața bunurilor de larg consum a înregistrat în prima jumătate a acestui an un avânt de 8,4% în comparație cu perioada similară din 2017. Creșterea vine în egală măsură din inflație (+4%, dublu față de prima jumătate a anului trecut, conform Eurostat), cât și din intensificarea volumelor cumpărate.   Alimentele...