Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Mariflor Prodcom va expune la Anuga 2013

Autor: Ilie Stoianmiercuri, 11 septembrie, 2013

Mariflor Prodcom, din Cluj-Napoca, una dintre companiile care, punând accent pe calitatea produselor, a devenit sinonim cu performanța, va expune la târgul Anuga 2013. Produsele firmei clujene vor putea fi degustate de vizitatorii germani la standul B050-A059, din Hala 9.1, acolo unde reprezentanții Mariflor vor purta negocieri cu oameni de afaceri din domeniul procesării cărnii, achizitori și specialiști din Europa dar și din alte zone ale lumii.

MARIFLOR 3 FABRICA DE CARNEÎncepută  în urmă cu mulţi ani ca o mică afacere de famile, firma a evoluat continuu. Datorită cumpătarii, a bunului simţ, a numeroaselor sacrificii şi a reinvestirii totale a profitului pentru extindere şi modernizare, azi, Mariflor Prodcom este un brand certificat ISO 9001:2001 şi HACCP,  cunoscut atât în ţară cât şi în străinătate.

MARIFLOR 2 FABRICA DE CARNEPornind de la cererea crescândă a produselor Mariflor pe piaţă, compania şi-a extins încontinuu lanţul de magazine, astfel ca dacă, în 1995 exista un singur magazin, în Gherla, în 2008 firma deţinea 15 magazine localizate în mai multe judeţe din ţară. Peste 60% din producţie se comercializează în magazinele proprii direct catre populaţie, iar restul de aproximativ 40%, prin distribuţie catre societati comerciale.  În prezent, piaţa de desfacere a mărfurilor Mariflor Prodcom cuprinde, cu preponderenţă , judeţele Cluj, Bistriţa-Năsăud, Mureş, Sălaj, Alba, Maramureş, Bihor, Satu Mare şi mai multe regiuni din Italia şi Spania.

MARIFLOR 1 FABRICA DE CARNERealizând un istoric al evoluţei gamei sortimentale, putem spune că, dacă la începuturile activităţii firmei se produceau în general carne crudă tranşată şi carne tocată, treptat au început sa se producă şi semiafumate, prospături şi şunci, ajungând ca în prezent să fie fabricate opt grupe de produse, totalizând peste 100 de sortimente care acoperă cele mai variate gusturi. Îmbinând produsele din carne tradiţionale consacrate cu acelea realizate după reţete moderne, Mariflor Prodcom desfăşoară şi activităţi de cercetare-dezvoltare şi descoperire de noi tehnologii, pentru a-şi diversifica şi mai mult gama de produse, având ca scop statisfacerea pe deplin a consumatorilor.

Reprezentanții Mariflor Prodcom își așteaptă oaspeții la standul de la Anuga 2013-Koln, în perioada 5-9 octombrie 2013. Mai multe dretalii pe http://www.salam.ro/pages/mariflor/produse.php

Elita mondială a sectorului de carne va participa la IFFA 2019
Autor: meatmilk  /   vineri, 4 mai 2018

Mai este un an, până la cel mai important târg mondial pentru industria cărnii, însă toți liderii pieței mondiale au semnat deja pentru pentru a fi prezenți la cel mai mare târg din lume dedicat acestei industrii, IFFA, care va avea loc între 4 și 9 mai 2019 la Frankfurt pe Main. Odată cu deschiderea noii săli de expoziții 12 și a...

World Retail Congress va avea loc în aprilie, la Madrid
Autor: Maria Demetriad  /   joi, 15 martie 2018

În perioada 17-19 aprilie 2018, la Madrid, va avea loc World Retail Congress (WRC). Evenimentul va reuni o gamă largă de lideri din întreaga industrie de retail, pentru a discuta despre viitorul comerțului cu amănuntul la nivel mondial și va stabili un program remarcabil, pentru a crea împreună oportunități de rețea.   În...