Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Mariflor Prodcom va expune la Anuga 2013

Autor: Ilie Stoianmiercuri, 11 septembrie, 2013

Mariflor Prodcom, din Cluj-Napoca, una dintre companiile care, punând accent pe calitatea produselor, a devenit sinonim cu performanța, va expune la târgul Anuga 2013. Produsele firmei clujene vor putea fi degustate de vizitatorii germani la standul B050-A059, din Hala 9.1, acolo unde reprezentanții Mariflor vor purta negocieri cu oameni de afaceri din domeniul procesării cărnii, achizitori și specialiști din Europa dar și din alte zone ale lumii.

MARIFLOR 3 FABRICA DE CARNEÎncepută  în urmă cu mulţi ani ca o mică afacere de famile, firma a evoluat continuu. Datorită cumpătarii, a bunului simţ, a numeroaselor sacrificii şi a reinvestirii totale a profitului pentru extindere şi modernizare, azi, Mariflor Prodcom este un brand certificat ISO 9001:2001 şi HACCP,  cunoscut atât în ţară cât şi în străinătate.

MARIFLOR 2 FABRICA DE CARNEPornind de la cererea crescândă a produselor Mariflor pe piaţă, compania şi-a extins încontinuu lanţul de magazine, astfel ca dacă, în 1995 exista un singur magazin, în Gherla, în 2008 firma deţinea 15 magazine localizate în mai multe judeţe din ţară. Peste 60% din producţie se comercializează în magazinele proprii direct catre populaţie, iar restul de aproximativ 40%, prin distribuţie catre societati comerciale.  În prezent, piaţa de desfacere a mărfurilor Mariflor Prodcom cuprinde, cu preponderenţă , judeţele Cluj, Bistriţa-Năsăud, Mureş, Sălaj, Alba, Maramureş, Bihor, Satu Mare şi mai multe regiuni din Italia şi Spania.

MARIFLOR 1 FABRICA DE CARNERealizând un istoric al evoluţei gamei sortimentale, putem spune că, dacă la începuturile activităţii firmei se produceau în general carne crudă tranşată şi carne tocată, treptat au început sa se producă şi semiafumate, prospături şi şunci, ajungând ca în prezent să fie fabricate opt grupe de produse, totalizând peste 100 de sortimente care acoperă cele mai variate gusturi. Îmbinând produsele din carne tradiţionale consacrate cu acelea realizate după reţete moderne, Mariflor Prodcom desfăşoară şi activităţi de cercetare-dezvoltare şi descoperire de noi tehnologii, pentru a-şi diversifica şi mai mult gama de produse, având ca scop statisfacerea pe deplin a consumatorilor.

Reprezentanții Mariflor Prodcom își așteaptă oaspeții la standul de la Anuga 2013-Koln, în perioada 5-9 octombrie 2013. Mai multe dretalii pe http://www.salam.ro/pages/mariflor/produse.php

Medalie de Aur pentru echipa UGAL, la concursul internațional Ecotrophelia
Autor: meatmilk  /   joi, 25 octombrie 2018

Ana-Georgiana Popa, Alina-Marina Chirilă şi Adelina Pricope, studente ale Universității „Dunărea de Jos” din Galaţi, au fost premiate cu Medalia de Aur, pentru creația lor, îngheţata din gutui, prune şi zer, în cadrul competiției internaționale Ecotrophelia, manifestare conexă târgului SIAL de la Paris.   Proiectul,...

IFFA 2019: Reuniunea la nivel înalt a Industriei mondiale a cărnii
Autor: meatmilk  /   miercuri, 24 octombrie 2018

(Comunicat)  O nouă sală de expoziții, un aspect optimizat, un spațiu de expunere mai mare și înregistrări de la toți liderii de piață - acestea sunt semnele pozitive ale ediției celui mai mare târg al Industriei mondiale a Cărnii, IFFA 2019.   În acest fel, Industria demonstrează un angajament ferm față de cel mai...