Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Marisan isi dezvolta reteaua de magazine

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Ziarul financiar informeaza ca grupul format din companiile Maribo Prod Carn si Filip Prod Carn, producatoare de mezeluri sub brandul Marisan, va incheia acest an cu afaceri cumulate de 35 de milioane de euro, in crestere cu 10% fata de anul trecut.

Afacerea, detinuta de Alexandru, Marius si Ion Anghel, una dintre cele mai discrete familii de pe piata locala a mezelurilor, a ajuns la 18 ani de la primii pasi in aceasta industrie sa opereze doua fabrici de mezeluri si o retea de 125 de magazine mici in sudul tarii, iar pana la sfarsitul anului compania vizea¬za deschiderea a zece magazine si intrarea pe piata din regiunea Moldovei.

Reteaua sub brandul Marisan este si una dintre cele mai extinse de pe acest segment de retail de pe piata locala.

In editia on-line a revistei Fabrica de Carne, puteti citi un amplu articol legat de relatia procesatorilor de carne cu retail-ul si despre necesitatea ca acestia sa-si dezvolte propriile retele de magazine, asa cum procedeaza in mod eficient Marisan.

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...

MADR: Crescătorii de ovine pot valorifica lâna în 20 centre de colectare
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) MADR a identificat, prin Direcțiile pentru Agricultură Județene, pornind de la efectivele de ovine și producția de lână obținută, zonele în care vor fi realizate centrele de colectare lână și piei de animale.   În prezent, există 20 de centre care colectează lâna de la crescătorii de ovine, cu o capacitate...

Marisan isi dezvolta reteaua de magazine

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Ziarul Financiar informeaza ca grupul format din companiile Maribo Prod Carn si Filip Prod Carn, producatoare de mezeluri sub brandul Marisan, va incheia acest an cu afaceri cumulate de 35 de milioane de euro, in crestere cu 10% fata de anul trecut.
Afacerea, detinuta de Alexandru, Marius si Ion Anghel, una dintre cele mai discrete familii de pe piata locala a mezelurilor, a ajuns, la 18 ani de la primii pasi in aceasta industrie, sa opereze doua fabrici de mezeluri si o retea de 125 de magazine mici in sudul tarii, iar pana la sfarsitul anului compania vizeaza deschiderea a zece magazine si intrarea pe piata din regiunea Moldovei. Reteaua sub brandul Marisan este si una dintre cele mai extinse de pe acest segment de retail de pe piata locala.

Noi soluții pentru deserturile lactate ”low fat”
Autor: Cristina Gavrilut  /   vineri, 23 februarie 2018

Întotdeauna, indiferent de categoria de consumatori la care ne referim, deserturile din lapte au fost un răsfăț. Însă, cu precădere pentru milenieni, dar și pentru celelalte grupe de amatori de astfel de delicii, grija pentru sănătate și dorința de a consuma un aliment care să le aducă beneficii a crescut de la an la an. De aici, și...

Parlamentul European a schimbat Normele privind comerțul on-line și off-line!
Autor: Nora Marin  /   vineri, 23 februarie 2018

Comisia pentru Piața internă și Protecția Consumatorilor a Parlamentului European (IMCO), a votat în adta de 22 februarie cu privire la ”Armonizarea normelor privind garanțiile și contractele de consum pentru vânzarea online și offline a bunurilor”.   Textul IMCO reflectă un compromis politic și armonizează durata...

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...

MADR: Crescătorii de ovine pot valorifica lâna în 20 centre de colectare
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) MADR a identificat, prin Direcțiile pentru Agricultură Județene, pornind de la efectivele de ovine și producția de lână obținută, zonele în care vor fi realizate centrele de colectare lână și piei de animale.   În prezent, există 20 de centre care colectează lâna de la crescătorii de ovine, cu o capacitate...