Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Marketing: creste ponderea publicitatii pe tiparituri

Autor: marți, 5 februarie, 2013

Conform cotidianului Evenimentul zilei, cu doar trei luni inainte de sfarsitul anului, previziunile Zenith pentru piata de publicitate din Romania nu sunt incurajatoare pentru posturile de televiziune, dar sunt favorabile presei scrise.

Astfel, compania, una dintre cele mai puternice agentii de comunicare si parte a retelei internationale ZenithOptimedia, dezvaluie ca, in conditiile instabilitatii politice, care se reflecta acut in economie, si in conditiile unui consum inca in scadere, anul 2012 marcheaza o usoara reducere a investitiilor in media.

ªi in acest an, favoritul pietei de publicitate este televiziunea, unde se indreapta cea mai mare parte a banilor – 64%. Dar acest procent este cu mult mai mic decat in anul trecut, cand el a fost de 85 %.

Alaturi de publicitatea on-nine, care a crescut, s-a inregistrat o crestere si pe print, linia urmand sa se mentina si pentru anul viitor, in conditiile in care audienta general pe televiziuni scade din cauza programelor de foarte proasta calitate dar si a interminabilelor scandaluri politice.

Contrar asteptarilor, alegerile locale n-au favorizat piata outdoor, investitiile din perioada electorala inregistrand o scadere de 4% fata de anul anterior.

Referitor la presa scrisa, analiza reliefeaza faptul ca, intr-o proportie din ce in ce mai mare, consumatorii doresc tot mai multe informatii despre calitatea alimentelor, informatii pe care nu le gasesc in media audio-vizuala.

Perutnina Ptuj România, preluată de MHP SE-Cipru
Autor: meatmilk  /   vineri, 19 octombrie 2018

(Comunicat C.C.) Consiliul Concurenței analizează operațiunea prin care grupul MHP SE (Cipru) preia Perutnina Ptuj d.d. (Slovenia) și, implicit, Perutnina România SRL.   Grupul MHP SE are ca obiect de activitate comercializarea produselor din carne de pasăre. În România, MHP SE obține venituri din vânzarea produselor din carne...

INSSE: Valoarea producţiei agricole pe macroregiuni, în anul 2017 (Date definitive)
Autor: meatmilk  /   vineri, 19 octombrie 2018

(Comunicat) Indicele producţiei ramurii agricole în anul 2017 faţă de anul 2016 a fost 112,5% pe total, 119,5% la producţia vegetală şi 99,6% la producţia animală.   În ceea ce priveşte valoarea serviciilor agricole, aceasta este în general nesemnificativă, în anul 2017 contribuind cu numai 1,2% la valoarea producţiei...

Marketing: creste ponderea publicitatii pe tiparituri

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Conform cotidianului Evenimentul zilei, cu doar trei luni inainte de sfarsitul anului, previziunile Zenith pentru piata de publicitate din Romania nu sunt incurajatoare pentru posturile de televiziune, dar sunt favorabile presei scrise.

Astfel, compania, una dintre cele mai puternice agentii de comunicare si parte a retelei internationale ZenithOptimedia, dezvaluie ca, in conditiile instabilitatii politice, care se reflecta acut in economie, si in conditiile unui consum inca in scadere, anul 2012 marcheaza o usoara reducere a investitiilor in media.

ªi in acest an, favoritul pietei de publicitate este televiziunea, unde se indreapta cea mai mare parte a banilor – 64%. Dar acest procent este cu mult mai mic decat in anul trecut, cand el a fost de 85 %.

Alaturi de publicitatea on-nine, care a crescut, s-a inregistrat o crestere si pe print, linia urmand sa se mentina si pentru anul viitor, in conditiile in care audienta general pe televiziuni scade din cauza programelor de foarte proasta calitate dar si a interminabilelor scandaluri politice.

Contrar asteptarilor, alegerile locale n-au favorizat piata outdoor, investitiile din perioada electorala inregistrand o scadere de 4% fata de anul anterior.

Referitor la presa scrisa, analiza reliefeaza faptul ca, intr-o proportie din ce in ce mai mare, consumatorii doresc tot mai multe informatii despre calitatea alimentelor, informatii pe care nu le gasesc in media audio-vizuala.

Tehnologia Microcat® pentru epurarea apei uzate din Industria Alimentară
Autor: meatmilk  /   vineri, 19 octombrie 2018

(Comunicat) Stațiile de epurare din Industria alimentară, dar nu numai, se confruntă frecvent cu depășiri ale limitelor de deversare. Acest fapt se datorează subdimensionării, tehnologiilor învechite sau proiectării defectuoase.   Institutul Bioscience din Statele Unite ale Americii a dezvoltat o gamă de produse, pentru...

GOURMET PACK de la Karpaten Premium Angus, noua pasiune a consumatorilor
Autor: meatmilk  /   vineri, 19 octombrie 2018

(Comunicat) Pentru cei pasionați de specialități culinare, a căror gusturi rafinate îi poartă mereu într-o călătorie printre ingrediente de calitate care stau la baza unui meniu pe măsură, Karpaten Premium Angus lansează pachetul GOURMET PACK!   În lumea gourmet nimic nu este întâmplător! Fiecare ingredient, fiecare aromă...

Audit din partea Comisiei Europene privind Pesta Porcină Africană
Autor: meatmilk  /   vineri, 19 octombrie 2018

(Comunicat) A demarat misiunea de audit din partea Comisiei Europene privind Pesta Porcină Africană (PPA). Aceasta este pentru a patra oară când experți europeni vizitează România, în ultimul an si jumătate, pe tema Pestei Porcine Africane.   Această misiune de audit vizează evaluarea modului în care au fost aplicate...

Perutnina Ptuj România, preluată de MHP SE-Cipru
Autor: meatmilk  /   vineri, 19 octombrie 2018

(Comunicat C.C.) Consiliul Concurenței analizează operațiunea prin care grupul MHP SE (Cipru) preia Perutnina Ptuj d.d. (Slovenia) și, implicit, Perutnina România SRL.   Grupul MHP SE are ca obiect de activitate comercializarea produselor din carne de pasăre. În România, MHP SE obține venituri din vânzarea produselor din carne...

INSSE: Valoarea producţiei agricole pe macroregiuni, în anul 2017 (Date definitive)
Autor: meatmilk  /   vineri, 19 octombrie 2018

(Comunicat) Indicele producţiei ramurii agricole în anul 2017 faţă de anul 2016 a fost 112,5% pe total, 119,5% la producţia vegetală şi 99,6% la producţia animală.   În ceea ce priveşte valoarea serviciilor agricole, aceasta este în general nesemnificativă, în anul 2017 contribuind cu numai 1,2% la valoarea producţiei...