Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Marketing-Publicitate: Se primesc înscrieri pentru competiția Grand Spoof

Autor: Meat MIlkmiercuri, 6 august, 2014

Au inceput inscrierile pentru cea de-a opta editie a singurei competitii de parodiat reclame din Romania, Grand Spoof. La fel ca in ceilalti ani, si editia de anul acesta face parte din cadrul evenimentului de publicitate neconventionala ADfel, organizat de IQads la terasa Fabrica, informeaza Realitatea TV.

Pasionatii de publicitate sunt invitati din nou sa reconstruiasca reclame romanesti sau internationale, vechi sau noi: fie sa produca replici si faze memorabile pornind de la cele pe care le apreciaza sau, dimpotriva, sa le parodieze pe cele care ii enerveaza.  Inscrierile au loc pana la data de 12 august 2014, ora 23.59, pe The Creator, platforma care reuneste cea mai importanta comunitate creativa din Romania.

Jurizarea va avea loc in perioada 24 iulie – 17 august, cand lucrarile vor fi evaluate de experti ai industriei de marketing si comunicare din Romania, dar si de catre publicul larg, care va putea vota finalistele. Anuntarea castigatorilor va avea loc pe 19 august. Cele mai bune 2 parodii inscrise vor fi premiate cu 5.000 de lei (premiul oferit de juriul profesionist) si cu 2.000 de lei (premiul oferit in urma votului online). Pe langa cele 2 premii, realizatorii celor mai apreciate clipuri, conform votului profesionistilor si al publicului larg, isi vor putea vedea creatiile proiectate pe data de 21 august, la ADfel. La editia din 2013, premiul juriului a fost acordat spoof-ului dupa spotul Carrefour.

Mai multe informatii despre aceasta editie a competitiei si update-uri cu lucrarile admise sunt disponibile pe platforma The Creator. Grand Spoof este un eveniment IQads.

Ce este un spoof?

Un spoof este o parodie ce face referire la o reclama cunoscuta, folosindu-se de notorietatea acesteia pentru a servi unei alte marci, adesea inventate, sau pentru a realiza o simpla parodie, neasociata vreunui brand. Nu este o reclama comparativa sau una plagiata, ci recreeaza in mod original elemente care amintesc de reclama initiala, pentru a le reinterpreta si pentru a crea un nou sens. (Mai multe, pe www.realitatea.ro; Foto: Iqads)

Carnea de porc, primul loc în Top-ul importurilor
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 19 ianuarie 2015

Carnea de porc a ocupat primul loc în Top-ul importurilor de produse agroalimentare, în primele 10 luni ale anului 2014 Carnea de porc a ocupat primul loc în topul importurilor de produse agroalimentare în perioada 1 ianuarie - 31 octombrie 2014 cu o cantitate de 129.000 de tone, în creştere cu 7 procente faţă de aceeaşi perioadă din...

Cris Tim va investi 5 mil. de euro în dezvoltarea producției ready-meal
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 16 ianuarie 2015

Cris Tim va investi 5 milioane de euro în dezvoltarea producției ready-meal, segment care a crescut cu 30% anul trecut, a declarat Radu Timiş, preşedintele grupului. Totodată, activitatea companiei se va extinde și în zona vinificației, investind alte 2,5 milioane de euro în ”Crama Butic”. "În acest an investim aproximativ 3...