Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close
IFS

McDonald’s a încheiat un parteneriat cu DMI pentru creșterea vânzărilor de lactate

Autor: Nora Marinmiercuri, 28 martie, 2018

Oamenii de știință care lucrează pentru DMI și care administrează controlul național al produselor lactate, au colaborat cu membrii echipei culinare McDonald’s pentru a introduce noi produse lactate. Astfel, în colaborare cu DMI, McDonald’s a lansat trei produse lactate, ca parte a unui program național care vizează creșterea vânzărilor și a cererii de produse lactate în SUA.

 

aceasta, oamenii de știință din DMI, Divya Reddy și Porter Myrick, au colaborat cu echipa culinară McDonald’s pentru a crea trei produse noi folosind produse lactate. DMI a oferit, de asemenea, McDonald’s, informații despre tendințele consumatorilor și ale produselor lactate, precum și preferințele consumatorilor.

 

„DMI împărtășește tendințele relevante ale consumatorilor în materie de produse lactate și acest lucru este foarte important atunci când ne gândim la ce idei vor merge în dezvoltarea rețetelor”, a spus Myrick, care a adăugat: ”Acum, McDonald’s înțelege, așa cum facem noi, că crearea de astfel de oferte oferă consumatorilor ceea ce doresc și este, de asemenea, bun pentru producătorii de produse lactate”.

 

Primul produs sunt feliile de brânză cheddar care se utilizează în sandvișurile McDonald’s ”Reception Signature Crafted Recipes” și ”Egg White Delight McMuffin”, care sunt cu peste 30% mai mari decât versiunea pasteurizată, utilizată anterior. Brânza va fi disponibilă în 14.000 de restaurante și un nou sandwich cu cheddar și usturoi va fi adăugat la meniu.

 

„Efectuarea unei schimbări în noua brânză este complexă, pentru a asigura aprovizionarea în toate cele 14.000 de restaurante. A trebuit să abordăm siguranța alimentară și consistența calității produselor. Să nu mai vorbim că a trebuit să ieșim în toate restaurantele și să-i antrenăm pe toți cum să se ocupe de noua brânză, iar asta nu este o sarcină ușoară „, a spus Myrick.

 

În al doilea rând, lista de produse lactate noi este ”McCafé Turtle Coffee Beverages” în trei tipuri care conțin lapte și care vor fi oferite în meniul McCafé, care oferă produse lactate în 90% din produsele sale, potrivit DMI. De asemenea, McDonald’s, prin intermediul unui parteneriat cu Coca-Cola, aduce produse lactate la vânzarea cu amănuntul. Noua linie de băuturi se va extinde în ofertă în cursul acestui an, potrivit McDonald’s.

 

„Proiectele ca acestea necesită strategia potrivita, intuitia si testarea consumatorilor, precum si know-how-ul de marketing”, a declarat Marilyn Hershey, presedintele DMI. Pentru început, dezvoltarea de comercializare a lactatelor se va petrece în Statele Unite, urmând a se extinde și în alte zone, în funcție de studiile de piață care vor fi efectuate în viitor, informează Dairy Reporter.

China reduce tarifele vamale la importurile de brânzeturi
Autor: Mircea Demeter  /   miercuri, 29 noiembrie 2017

China a redus rata tarifului vamal la brânzeturi de la 12% la 8%, pe măsură ce cererea crește în țară, stimulând competitivitatea exporturilor americane pe piață, informează Associated Press.   În acest fel, China este pe cale să devină cel mai mare importator mondial de brânzeturi în următorii câțiva ani, în...

Planul Noii Zeelande în negocierile Tratatului de Liber-Schimb cu UE
Autor: Ilie Stoian  /   vineri, 24 noiembrie 2017

Așa cum v-am informat, în momentul de față Noua Zeelandă este tot mai interesată de pătrunderea pe piața din România, dar și din Uniunea Europeană. Interesul partenerilor de la antipozi este divers, iar tratatul mai sus-amintit este în plină negociere cu oficialii de la Bruxelles.   Interesați de exportul de lapte și...