Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Meat & Milk 2014: Daniel Constantin a vizitat standurile secțiunii Business to Consummer-B2B

Autor: Meat MIlkjoi, 19 iunie, 2014

Participarea domnului Vicepremier Daniel Constantin, la Expo-Conferința internațională Meat & Milk 2014 nu s-a rezumat doar la luarea de cuvânt din dimineața zilei de 12 iunie, domnia sa intrând în dialog cu participanții, notând multe dintre sugestiile și propunerile președinților de aosiciații profesionale sau ale fermierilor.

Totodată, Daniel Constantin a vizitat standurile companiilor expozante în cadrul secțiunii Business to Consummer-B2B, acolo unde a analizat oferta de produse, a degustat preparate din carne și produse lactate, s-a întreținut cu vizitatorii.

Cu această ocazie, ministrul agriculturii a anunțat faptul că susține total ideea reducerea TVA-ului la produsele alimentare, pe lista propunerilor înaintate spre guvern fiind, în ordine, legumele și fructele, laptele, carnea și produsele din carne.

În cadrul acestei secțiuni au expus firmele: Angst, Agricola Internațional Bacău, Cris-Tim, Scandia, Carniprod, Albalact, Cris-Tim-Mandruța, De la Ferma, Five Continents, Danone și Siciliana,.

Domnul Daniel Constantin a anunțat organizatorii evenimentului că va fi prezent și la viitoarea ediție a Meat & Milk.

IMG (190)IMG (181)

Carnea de porc, primul loc în Top-ul importurilor
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 19 ianuarie 2015

Carnea de porc a ocupat primul loc în Top-ul importurilor de produse agroalimentare, în primele 10 luni ale anului 2014 Carnea de porc a ocupat primul loc în topul importurilor de produse agroalimentare în perioada 1 ianuarie - 31 octombrie 2014 cu o cantitate de 129.000 de tone, în creştere cu 7 procente faţă de aceeaşi perioadă din...

Cris Tim va investi 5 mil. de euro în dezvoltarea producției ready-meal
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 16 ianuarie 2015

Cris Tim va investi 5 milioane de euro în dezvoltarea producției ready-meal, segment care a crescut cu 30% anul trecut, a declarat Radu Timiş, preşedintele grupului. Totodată, activitatea companiei se va extinde și în zona vinificației, investind alte 2,5 milioane de euro în ”Crama Butic”. "În acest an investim aproximativ 3...