Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Meat & Milk 2014: GfK a detaliat consumul de carne procesată și fresh

Autor: Meat MIlkluni, 23 iunie, 2014

Gfk a avut la Meat & Milk 2014, o participare deosebită, compania de cercetare de piață fiind reprezentată de doamna Diana Scăunașu, Client Service Maanager, aceea care, în Ședințe generală din dimineața zilei de 12 iunie, la care a participat și Daniel Constantin, Ministrul Agriculturii, a prezenta o analiză a consumului produselor procesate, precum și a celor de pe segmentul fresh.

Potrivit analizei, o treime din consumul de alimente proaspete este reprezentat de carne si mezeluri. Astfel, carnea reprezinta 20% din consumul de alimente proaspete, iar mezelurile 13%. Produsele lactate detin o pondere de 20%, legumele 15% , iar fructele 11%.

Produsele de panificatie si patiserie acopera 13%, iar pestele si fructele de mare, precum si ouale reprezinta, fiecare, 3% din consumul casnic de alimente proaspete, potrivit datelor firmei de cercetare GfK Romania, obtinute prin intermediul Panelului de gospodarii.

Totodata, produsele proaspete sunt cumparate intr-o proportie mai mare decat bunurile de larg consum din retailul traditional. Dintre acestea, carnea, fructele si legumele sunt achizitionate mai mult din magazinele independente si din piete, in timp de lactatele sunt achizitionate mai ales din lanturile internationale de magazine.

Din bugetul alocat de o gospodarie pentru bunurile de larg consum, 47% din cheltuieli se duc pe alimentele proaspete. Pondere este mai mare in cazul retailului traditional (55%) decat in cazul supermarketurilor (42%) si al hypermarketurilor (39%).

Carnea de porc, primul loc în Top-ul importurilor
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 19 ianuarie 2015

Carnea de porc a ocupat primul loc în Top-ul importurilor de produse agroalimentare, în primele 10 luni ale anului 2014 Carnea de porc a ocupat primul loc în topul importurilor de produse agroalimentare în perioada 1 ianuarie - 31 octombrie 2014 cu o cantitate de 129.000 de tone, în creştere cu 7 procente faţă de aceeaşi perioadă din...

Cris Tim va investi 5 mil. de euro în dezvoltarea producției ready-meal
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 16 ianuarie 2015

Cris Tim va investi 5 milioane de euro în dezvoltarea producției ready-meal, segment care a crescut cu 30% anul trecut, a declarat Radu Timiş, preşedintele grupului. Totodată, activitatea companiei se va extinde și în zona vinificației, investind alte 2,5 milioane de euro în ”Crama Butic”. "În acest an investim aproximativ 3...