Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Meat & Milk 2014: La standurile Business to Consummer, participanții au degustat din produsele expuse

Autor: Meat MIlkmarți, 24 iunie, 2014

În cadrul secțiunii Expo a conferinței Meat & Milk 2014, una dintre zonele des vizitate de participanți a fost aceea organizată în curtea Hotelului Hilton, acolo unde, la standurile companiilor s-a desfășurat programul Business to Consummer-B2C.

Din rândul companiilor de procesare a cărnii și-au expus produsele: Angst, Agricola Internațional Bacău, Cris-Tim, Scandia, Carniprod și Siciliana, cele mai noi propuneri de gamă și sortimentală fiind degustate atât de participanții la Expo-Conferință, cât și de sibieni care au vizitat expoziția, fiind ademeniți de campania ”Hrănește-te cuMINTE, alege CALITATEA!”, inițiată de infoALIMENT.

Un moment deosebit a fost acela din ziua de 12 iunie când, Daniel Constantin, Ministru al Agriculturii, însoțit de domnul Laurențiu Rebega, europarlamentar și membru al Comisiei pentru Agricultură și Industrie Alimentară a Parlamentului european, au vizitat standurile expozanților, degustând din produse și întreținându0-se cu reprezentanții companiilor.

Nu în ultimul rând, locul expoziției s-a constituit ad-hoc în spațiu de analiză a pieței de carne, dar și de găsire a unor noi oportunități de afaceri sau încheierea de noi parteneriate.

Carnea de porc, primul loc în Top-ul importurilor
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 19 ianuarie 2015

Carnea de porc a ocupat primul loc în Top-ul importurilor de produse agroalimentare, în primele 10 luni ale anului 2014 Carnea de porc a ocupat primul loc în topul importurilor de produse agroalimentare în perioada 1 ianuarie - 31 octombrie 2014 cu o cantitate de 129.000 de tone, în creştere cu 7 procente faţă de aceeaşi perioadă din...

Cris Tim va investi 5 mil. de euro în dezvoltarea producției ready-meal
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 16 ianuarie 2015

Cris Tim va investi 5 milioane de euro în dezvoltarea producției ready-meal, segment care a crescut cu 30% anul trecut, a declarat Radu Timiş, preşedintele grupului. Totodată, activitatea companiei se va extinde și în zona vinificației, investind alte 2,5 milioane de euro în ”Crama Butic”. "În acest an investim aproximativ 3...