Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Meat & Milk 2016: Angst își va expune produsele la standul B2B-Expo

Autor: Meat MIlkmarți, 5 aprilie, 2016

Unul dintre liderii sectorului de carne din România, compania Angst, își va expune produsele la standul care va fi organizat în zona B2B-Expo a Conferinței Internaționale Meat & Milk 2016, care va avea loc în zilele de 12 și 13 mai, la Hotel Alpin din Poiana Brașov.

 

După cum am anunțat anterior, firma va fi reprezentată de domnul Sorin Minea, acela care, în calitatea sa de Președinte al Federației Romalimenta va participa ca speaker atât în dezbaterea din finalul workshop-ului Carne, din ziua de 12 mai, cât și la Masa rotundă din ziua de 13 mai.

 

„Cand am inceput am vrut sa fim numarul 1 in Romania , dar nu numarul 1 in cantitate ci numarul 1 in calitate. Cred ca am reusit acest lucru.”, declara acum ani de zile Urs Angst, fostul proprietar al firmei.

Același principiu l-a urmărit și îl urmărește în fiecare zi și Sorin Minea, actualul proprietar al companiei Angst, dar și al fabricii Salsi, unde s-a fabricat pentru prima oară celebrul Salam de Sibiu, domnul Minea conturând și valorile afacerii pe care o conduce:

 

”Misiunea Angst

MISIUNEA noastra este aceea de a fabrica produse de calitate. Calitatea Angst se refera atat la compozitia retetelor si a ingredientelor folosite cat si a serviciilor noastre de distributie si livrare. Activitatea noastra zilnica este condusa de respectul fata de consumatorii nostri si fata de partenerii nostri de afaceri.
Viziunea Angst

O SOCIETATE in care industria alimentara pune respectul si grija fata de consumator pe primul loc.
Valorile Angst

CALITATE – Valoarea fundamentala a firmei Angst este si va ramane calitatea. Marca Angst s-a consolidat prin produsele exceptionale, avand la baza retete autentice, utilizarea de carne de calitate superioara si eliminarea aditivilor alimentari.

TRADITIE – Permanent incercam sa readucem in portofoliul nostru retete romanesti. Respectam istoria si valorile Romaniei si depunem eforturi ca acestea sa nu fie uitate.

TRANSPARENTA – Dorim o relatie de comunicare transparenta atat cu consumatorii nostri cat si cu asociatii sau partenerii nostri de afaceri.

PARTENERIATE – Consumatorul trebuie educat in privinta consumului de alimente sigure, care nu afecteaza sanatatea acestuia. Nici o organizatie nu poate face acest lucru de una singura.”

Doamna Vicepremier și Ministru al Mediului, Grațiela Gavrilescu, a confirmat participarea la Meat.Milk 2018
Autor: meatmilk  /   miercuri, 2 mai 2018

Doamna Vicepremier și Ministru al Mediului, Grațiela Gavrilescu, a confirma participarea ca speaker la Expo-Conferința Internațională Meat Milk 2018, care va începe joi, 10 mai, la Hotel Alpin din Poiana Brașov, sub titlul ”Reconfigurarea sectoarelor de carne și lapte ale României față de noile realități ale...

Invitații emisiunii Meat.Milk din 27 aprilie au fost Dorin Cojocaru și Florin Căpățână
Autor: meatmilk  /   luni, 30 aprilie 2018

Emisiunea Meat.Milk din seara de 27 aprilie 2018 i-a avut ca invitați pe domnii Dorin Cojocaru-Președinte APRIL și Florin Căpățână-Vicepreședinte AMRCR și Director de Dezvoltare Durabilă și Relații Instituționalizate Carrefour.     În cadrul emisiunii, domnul Florin Căpățână a descris pe scurt evenimentul derulat în...