Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Meda a lansat campania „Tot ce-i mai gustos din carne”

Autor: Meat MIlkmiercuri, 23 octombrie, 2013

Propaganda a dezvoltat pentru clientul Meda Prod campania de comunicare „Meda. Tot ce-i mai gustos din carne”. Au fost create doua executii TV de 30’’ si cut-uri de 15’’, care pun in evidenta cateva dintre produsele Meda – crenvurstii, produsul vedeta al brandului, cel mai vandut si cel mai apreciat din portofoliu, si salamul – un produs de marca al fabricii Meda. Cele doua spoturi surprind cu umor si ironie momente in care pofta bate bunele maniere in contextul unei mese in familie, scrie Revista Piata.

Campania va fi comunicata la nivel national, pe statii TV generaliste, dar si de nisa, precum si prin alte materiale publicitare, care vor sustine si promova produsele la raft.

„Mezelurile Meda, in special crenvurstii, sunt vestite prin gustul lor deosebit de placut. Fiind prima campanie de comunicare pe TV pentru Meda, am vrut ca reclama sa se ridice la nivelul reputatiei gustului produselor si sa provoace pofta consumatorilor. Din primele saptamani de difuzare se pare ca am reusit acest lucru cu destul de mult succes.

Agentia a venit cu propuneri creative interesante din care am ales sa facem doua executii. Regizorul Radu Jude si-a adus decisiv contributia, surpinzand atmosfera reala romaneasca din jurul unor mese cu invitati organizate acasa” , spuneMihai Dinculescu, Senior Brand Manager Meda Prod. (Mai multe, pe www.revista-piata.ro)

Carnea de porc, primul loc în Top-ul importurilor
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 19 ianuarie 2015

Carnea de porc a ocupat primul loc în Top-ul importurilor de produse agroalimentare, în primele 10 luni ale anului 2014 Carnea de porc a ocupat primul loc în topul importurilor de produse agroalimentare în perioada 1 ianuarie - 31 octombrie 2014 cu o cantitate de 129.000 de tone, în creştere cu 7 procente faţă de aceeaşi perioadă din...

Cris Tim va investi 5 mil. de euro în dezvoltarea producției ready-meal
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 16 ianuarie 2015

Cris Tim va investi 5 milioane de euro în dezvoltarea producției ready-meal, segment care a crescut cu 30% anul trecut, a declarat Radu Timiş, preşedintele grupului. Totodată, activitatea companiei se va extinde și în zona vinificației, investind alte 2,5 milioane de euro în ”Crama Butic”. "În acest an investim aproximativ 3...