Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Meda testează zona ”economic”

Autor: Ilie Stoianvineri, 9 august, 2013

Într-un interviu acordat revistei Magazin Progresiv, domnul Florin Rizea, director General al companiei Meda Prod a declarat că ”bugetul de investitii planificat pentru 2013 este de 1,4 milioane de euro, ceea ce ridica investitia totala Meda Prod la peste 20 de milioane de euro.

Mare parte din acesti bani sunt alocati proiectului de modernizare a identitatii vizuale, proces in urma caruia numele companiei, Meda, a devenit brandul reprezentantiv pentru produsele de pe segmentele mediu (mainstream) si premium.

Rezultatele acestui rebranding se vor vedea incepand cu luna august. De asemenea, am lansat recent un nou brand,1Mai, si odata cu el am intrat pe segmenul economic. Gama cuprinde deja 22 de produse si ne asteptam sa contribuie la cifra de afaceri cu 8%.

Produsele sub marca 1 Mai se gasesc deja in patru lanturi internationale de retail si in toate magazine traditionale acoperite de distributia noastra. Suntem multumiti de ce a iesit, atat din punct de vedere al imaginii, cat si al calitatii produselor. Am urmarit sa cream niste produse corecte si nu ne-am propus sa fim cei mai ieftin din acest segment. Primele semnale sunt pozitive, insa este prea devreme sa vorbim despre rezultate.” (Mai multe, pewww.magazinulprogresiv.ro)

Safir: Tu știi cum să alegi preparatele și semipreparatele din carne de pui?
Autor: meatmilk  /   luni, 16 iulie 2018

(Comunicat) Ritmul de viață alert ne determină deseori să recurgem la soluții menite să ne simplifice viața și care să nu implice prea multe resurse de timp și de energie consumate. La nivel culinar, această alegere se reflectă în orientarea către produsele preparate și semipreparate.   Provocarea consumatorului rezidă...

Top-ul vizibilității în on-line a mărcilor de lactate în luna iunie
Autor: meatmilk  /   joi, 12 iulie 2018

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks, au dat publicitatii Top-ul vizibilitatii marcilor de lactate, in online, pentru luna iunie 2018.    Top-ul acopera brandurile prezente in online in mai multe categorii, dintre care vi le prezentam pe cele mai importante. Datele pentru...