Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close
Conferinta

Oferta de publicitate

sigla FDC

 

DOWNLOAD OFERTA PUBLICITATE 2015

ACOPERIRE TEMATICĂ
Prin tematica abordată, sumarul fiecărei ediții caută să răspundă nevoii de informare a cititorilor printr-o bogată acoperire, structurată pe secțiuni urmand întregul lanț economic, de la producția de carne materie primă, la desfacere.

 

 

CITITORI / DISTRIBUŢIE
Fiecare număr al revistei FDC este distribuit gratuit si prin abonamente, către factorii de decizie din fermele de creștere și nutriție a animalelor, procesatorilor din industria de profil, furnizorilor de materii prime, utilaje și echipamente, inginerilor tehnologi, medicilor veterinari, producătorilor și distribuitorilor de produse veterinare, precum și abonaților.

 

Revista poate fi solicitată online sau direct, atunci când vă întâlniți cu echipa noastră la manifestările specializate. Pentru a primi un exemplar GRATUIT, va rugam sa trimiteti o solicitare la office@infogroup.ro.

 

Pentru a va abona completati formularul de abonament –  Download  si trimiteti la office@infogroup.ro

 

Potrivit standardelor de audiență, un număr al revistei este citit în medie de 3 persoane. Durata de viață a mesajului publicitar este, potrivit acelorași standarde, de trei luni, asigurându-se astfel un număr sporit de cititori, suplimentari mediei.

 

 

EDIŢII SPECIALE

Atât pentru a aduce în fața cititorilor cele mai noi informații, cât și pentru a oferi companiilor din România o platformă de reprezentare pe plan internațional, echipa redacțională a revistei FDC participă la cele mai mari târguri și expoziții de specialitate din Europa. Cu aceste ocazii, sunt inserate articole în limba engleză care cuprind cele mai reprezentative articole privind industria românească de procesare a cărnii, precum și prezentări ale firmelor din domeniu, ale produselor și serviciilor oferite de acestea potențialilor parteneri de afaceri externi, deschizând acestora oportunități suplimentare pentru dezvoltarea propriului business.

 

Distributie în functie de pozitia ierarhicã:
Management general –  45%
Manageri regionali, administratori si directori generali, fermieri

 

Productie 12%
Directori de producþie, ingineri tehnologi

 

Management de calitate si siguranta alimentului 25%
Inspectori de calitate

 

Departament achizitii: 10%
Directorilor de achizitii

 

Vânzãri si Marketing: 8%
Directori de vanzãri si marketing

 

Cercetare: 3%
Biologi, profesori universitari, medici veterinari