Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Messe Düsseldorf sărbătorește 40 de ani de prezență la Moscova

Autor: meatmilkluni, 21 octombrie, 2019

Luna octombrie, pentru Messe Dusseldorf, reprezintă împlinirea a 40 de prezență continuă, prin filiala sa, la Moscova.

 

Deschizând reprezentarea oficială la 15 octombrie 1979, Messe Dusseldorf a pus bazele poveștii sale de succes pe piața rusă. În 2002 a fost înființată filiala Messe Düsseldorf Moscow, care numără astăzi 49 de membri ai personalului și organizează 14 târguri și participații la târguri la Moscova, Novokuznetsk, Kazan, Ufa și Ekaterinburg.

 

Anul acesta, Messe Düsseldorf Moscova a avut deja grijă de 2.097 de expozanți (anul precedent: 1.894), ajungând la peste 190.000 de vizitatori (anul precedent: 170.652). Aceasta este o dovadă a vibranței și a atractivității pieței de târguri din Rusia. Cu un venit de 31,2 milioane EUR în 2018 și reprezentând o cotă de 44% din vânzările realizate de Grupul Messe Düsseldorf în străinătate, Rusia este cea mai mare piață externă a grupului.

 

Încântat de această evoluție, Werner M. Dornscheidt, președinte și CEO al Messe Düsseldorf, a declarat: „Avem o poziție puternică pe piața rusă astăzi. Aceasta este recompensa noastră pentru faptul că am fost prima companie de târguri externe care a mers în Rusia și, de asemenea, că a rămas fidel acestei piețe în perioadele grele. Suntem în fața fiabilității și a stabilității – deținem clienții și partenerii noștri ruși. ”

 

Încă din 1963, Messe Düsseldorf se aventura în spatele Cortinei de Fier deschizând o nouă piață pentru clienții săi. „A fost aventuros, să spunem cel mai puțin, să organizăm târguri în Uniunea Sovietică de atunci”, își amintește Dornscheidt și continuă să spună:

 

„Am făcut parte din asta și am văzut destul de mult de-a lungul anilor.” În primii ani, când Războiul Rece încă mai era în întreaga forță dintre puterile birocratice și obstacolele politice trebuiau depășite. „Înregistrarea biroului de la Düsseldorf în trei luni a fost considerată foarte puțin sensibilă în anul 1979”, spune Dornscheidt și adaugă că această fază de pionierat a plătit pentru ambele părți.

 

Messe Düsseldorf este un membru activ și recunoscut al industriei expoziționale ruse. În 2010, Messe Düsseldorf Moscova a fost prima companie străină care a devenit membru al UNIUNII RUSEI DE EXPOZIȚII ȘI TARGURI. În 2018 a urmat calitatea de membru străin în cadrul CONVENȚIEI BUREAU RUSIA.

 

Thomas Stenzel, directorul general al Messe Düsseldorf Moscova, subliniază importanța companiei ca mediator între cele două țări: „Construim poduri între Germania, Europa și Rusia – deoarece companiile și oamenii din ambele regiuni doresc o cooperare strânsă. Potențialul este mare. Afacerile au întotdeauna un efect puternic asupra relațiilor pozitive între vecini ”, spune Stenzel. „Deschidem calea către piața rusă pentru companiile din Germania, creăm o platformă locală pentru economia rusă și însoțim companiile din Rusia la evenimentele din Messe Düsseldorf pe râul Rin și în restul lumii.”

 

Activitățile de lungă durată ale Messe Düsseldorf la Moscova au constituit, de asemenea, baza pentru înfrățirea orașului dintre Düsseldorf și Moscova, în 1992. În vederea consolidării relațiilor de afaceri dintre cele două țări, Messe Düsseldorf a înființat Centrul de expertiză al Rusiei în capitala Rinului de Nord-Westfalia. în 2001, în cooperare cu Orașul Düsseldorf și Camera locală de industrie și comerț.

 

În același an, compania de târguri din Düsseldorf a organizat la Moscova primele „Zile de afaceri din Düsseldorf”. Și Messe Düsseldorf va consolida și extinde legăturile dintre cele două țări în viitor. Această lucrare de echipă germano-rusă este baza pentru încrederea și succesul expozanților la târgurile din Düsseldorf și Rusia.

Rabobank: Suprataxarea brânzeturilor va afecta puternic exporturile UE către USA
Autor: Maria Demetriad  /   miercuri, 16 octombrie 2019

Mary Ledman, strateg mondial pentru produse lactate la Rabobank, spune că tarifele americane care vor fi aplicate pe acest segment vor avea un efect major asupra producătorilor din Uniunea Europeană.   În total, aproximativ 18.000 de tone de produse lactate din UE se încadrează în cele 65 de coduri HTS, care vor fi supuse unui...

SUA va taxa cârnații europeni și brânzeturile italienești
Autor: Nora Marin  /   vineri, 11 octombrie 2019

Conform Reuters, SUA au primit de la Organizația Mondială a Comerțului acordul pentru a impune taxe vamale pentru produse europene în valoare de 7,5 miliarde de dolari pe an. Decizia vine în semn de compensație pentru suvențiile stabilite drept ilegale acordate de UE grupului aeronautic Airbus.   Marea parte a tarifelor vor intra...