Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Metro AG Metro-Nom a deschis un birou IT la Cluj-Napoca

Autor: Nora Marinjoi, 15 noiembrie, 2018

Metro AG Metro-Nom și-a deschis cel de-al treilea birou IT românesc în Cluj-Napoca, denumit și Silicon Valley al Balcanilor, după cum informează publicația European Supermarket Magazine.

 

Compania mai are încă două unități IT care operează local, mai precis, în București și Brașov. Divizia IT a firmei, Metro-Nom este responsabilă, atât în Germania, cât și în România, de dezvoltarea soluțiilor digitale pentru afacerile omnichannel ale companiei, de platformele de e-commerce și de abordarea cerințelor IT globale ale magazinelor Metro Cash & Carry.

 

Biroul din Cluj-Napoca a fost conceput ca un spațiu de colaborare care permite colaborarea într-o atmosferă de start-up.

 

CIO al Metro AG și CEO al Metro-Nom, Timo Salzsieder, a declarat: „România este o locație puternică pentru METRO-NOM. Aproape jumătate din personalul nostru IT lucrează acolo, funcționând sub numele de Metro Systems.

 

Odată cu deschiderea noului hub din Cluj-Napoca, ne-ar plăcea să ne prezentăm ca angajator într-un oraș cu o comunitate solidă de IT și start-up, și să atragem noi talente în compania noastră”.

 

O fabrică de dezvoltare software a fost, de asemenea, încorporată în incinta diviziei IT, pentru a oferi angajaților posibilitatea de a lucra la inovații, în echipe, în timpul programului de lucru.

 

CEO al Metro Systems, Jürgen Boekholt, este de părere că noile abordări ale companiei, pentru construirea unui mediu modern de lucru, îi vor oferi o „propunere unică de vânzare” pe piața muncii din România.

 

„Pentru noul nostru birou din orașul Cluj-Napoca, noi căutăm proprietari de produse, dezvoltatori de software și designeri UI / UX care ar dori să lucreze la soluții IT interesante și care căută provocări internaționale, pentru că tocmai asta oferim pentru colegii noștri „, a adăugat Boekholt.

 

În luna mai a anului 2018, unitatea IT a firmei Metro a fost reorganizată, începând să funcționeze sub denumirea de „Metro-Nom”.

ESM: Kaufland România a lansat primul card de loialitate
Autor: Mircea Demeter  /   luni, 18 februarie 2019

Publicația de circulație europeană European Supermarket Magazine anunță că retailerul Kaufland România a lansat primul program de loialitate, care va recompensa clienții fideli cu reduceri substanțiale, puncte de loialitate și alte beneficii.   În viitor, distribuitorul intenționează să introducă promoții personalizate...

Rețeaua Penny Market a încheiat anul 2018 cu 236 de magazine
Autor: meatmilk  /   luni, 7 ianuarie 2019

(Comunicat) Planul ambițios de expansiune al REWE România a continuat și în luna decembrie cu deschiderea a opt magazine Penny Market în șapte județe din România și în capitală. Rețeaua a ajuns astfel la 236 de magazine operaționale în România.   Toate cele 236 de magazine Penny Market, construite sau remodelate în...