Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

METRO Cash & Carry sărbătoreşte Ziua Micilor Afaceri

Autor: Meat MIlkmarți, 4 octombrie, 2016

(Comunicat) Fie că este vorba despre o cafenea, o pensiune de familie, un magazin non-stop sau o grădiniță – milioane de oameni vizitează micile afaceri private unde se simt mai mult decât bineveniţi în fiecare zi. Pentru a aduce un tribut dăruirii cu care proprietarii de afaceri își desfășoară activitatea zilnică, METRO Cash & Carry a stabilit o zi specială în onoarea realizărilor acestora: Ziua Micilor Afaceri, sărbătorită pe data de 11 octombrie 2016, în 25 de ţări – cu participarea a milioane de afaceri, clienţi şi cu oferte speciale. Toţi proprietarii de afaceri sunt invitaţi să participe, prin înregistrarea la www.ziuamicilorafaceri.ro, precum şi să creeze oferte speciale pentru Ziua Micilor Afaceri.

 

În fiecare zi, milioane de antreprenori devotaţi, din întreaga lume, aduc dinamism în viețile noastre, prin intermediul ideilor lor unice care vin în întâmpinarea nevoilor noastre,” afirmă Roland Ruffing, CEO METRO Cash & Carry România. „Ei reprezintă motorul social și economic al comunităţilor noastre, furnizând servicii esenţiale și oferind milioane de locuri de muncă oamenilor din întreaga lume. Prin această zi specială, la METRO, dorim să ne exprimăm admiraţia și recunoștința pentru micile afaceri de pretutindeni”, adaugă Roland Ruffing, CEO METRO Cash & Carry România.

 

Anul acesta sărbătorim Ziua Micilor Afaceri pe 11 octombrie 2016, în toate cele 25 de ţări în care METRO Cash & Carry operează, mizând pe participarea a peste 21 de milioane de proprietari de afaceri. Compania intenţionează să o transforme într-un eveniment global anual, programat în a doua zi de marţi a lunii octombrie. Evenimentul dorește să le ofere proprietarilor de afaceri atenţia pe care aceştia o merită şi sprijinul necesar pentru a construi reţele puternice împreună cu toți cei care le împărtăşesc pasiunea. Ziua Micilor Afaceri aduce în prim-plan o diversitate de promoții, produse și oferte speciale, precum și multe alte surprize. În plus, proprietarii de afaceri vor crea și numeroase activităţi și evenimente inedite.

 

Ca lider al comerţului cu ridicata cu autoservire, METRO este mândră să fie asociată cu o zi care aduce proprietarii de afaceri şi clienţii împreună, contribuind, totodată, la promovarea micilor afaceri din întreaga lume,” afirmă Pieter Boone, CEO METRO Cash & Carry. Platforma dedicată campaniei, disponibilă la www.ziuamicilorafaceri.ro, conţine toate informaţiile necesare, proprietarii de afaceri înregistraţi putând beneficia gratuit de materiale promoționale puse la dispoziție pentru a-şi sprijini propriile activităţi de marketing. Mai mult, participanţii înscriși vor primi actualizări cu privire la ofertele speciale și  vor beneficia de cooperare din partea partenerilor și furnizorilor.

 

Vă invităm să vizitaţi platforma campaniei disponibilă la www.ziuamicilorafaceri.ro sau www.metro.ro pentru mai multe informaţii şi înregistrare.

 

Despre METRO Cash & Carry

 

METRO Cash & Carry este reprezentată în 25 ţări cu peste 750 de magazine cash & carry. Cu peste 110.000 angajaţi în întreaga lume, compania a atins vânzări de aproximativ 30 miliarde € în anul financiar 2014/2015. METRO Cash & Carry este o divizie de vânzări a METRO GROUP, unul dintre liderii comerţului la scară mondială. În anul financiar 2014/ 2015, vânzările METRO GROUP au atins cifra de 59 miliarde €. Compania numără aproximativ 220.000 de angajaţi şi operează peste 2.000 de locaţii în 29 ţări. Performanţa METRO GROUP se bazează pe forţa diviziilor sale de vânzări care operează în mod independent pe piaţă: METRO/Makro Cash & Carry – liderul internaţional în comerţul cu ridicata cu auto-servire, Media Markt, Saturn – lider pe piaţa bunurilor electronice şi electrocasnice din Europa și hypermarket-urile Real. Informaţii suplimentare pe: www.metrogroup.de.

 

METRO Cash & Carry România este parte integrantă a METRO Cash & Carry Internaţional şi a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Distribuţia naţională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda. Informaţii suplimentare pe: www.metro.ro.

Top-ul lunii martie al vizibilității în online al mărcilor de carne
Autor: meatmilk  /   miercuri, 11 aprilie 2018

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks, au dat publicitatii Top-ulvizibilitatii marcilor de carne si produse din carne, in online, pentru luna martie 2018.    Top-ul acopera brandurile prezente in online in mai multe categorii, dintre care vi le prezentam pe cele mai...

Arena Bucătarilor-Selgros începe în martie
Autor: meatmilk  /   joi, 15 martie 2018

(Comunicat) Selgros Cash & Carry organizează, începând cu luna aceasta,a X-a ediție a concursului de gătit „Arena Bucătarilor”, dedicat profesioniștilor gastronomiei din industria HoReCa.   Miza competiției din acest an crește și mai mult, atât grație premiilor cât și modificărilor menite să bucure deopotrivă...