Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Metro expo si-a redeschis portile

Autor: marți, 5 februarie, 2013

Potrivit Revista Piata, Metro Cash & Carry Romania a deschis astazi Metro Expo 2012, expozitie de solutii pentru dezvoltarea afacerilor clientilor sai profesionisti, pe care o organizeaza pentru a treia oara in Romania.

Deschisa in perioada 7-11 martie, expozitia este organizata in pavilionul central al Romexpo, pe o suprafata de 10.000 mp si cuprinde peste 200 de expozanti, care ofera solutii pentru comercianti, operatori horeca si pentru birouri.

In cadrul expozitiei, Metro Cash & Carry prezinta in premiera programul La Doi Pasi – franciza destinata operatorilor din comertul traditional. Amenajat sub forma unui magazin cu autoservire, marketul La Doi Pasi si specialistii Metro prezenti in cadrul acestuia ofera vizitatorilor toate detaliile necesare pentru a intelege conceptul, functionalitatea si avantajele pe care franciza La Doi Pasi le aduce comerciantilor traditionali: layout, flux, sortimentatie de produse, semnalizare in magazin, mobilier si dotari, marketingul magazinului, implementarea promotiilor, servicii speciale pentru cumparatori (patiserie calda, automat pentru cafea etc.), aparatura si software, precum si consultanta de specialitate din partea Departamentului Clienti Revanzatori din cadrul Metro.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...

Metro expo si-a redeschis portile

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Potrivit Revista Piata, Metro Cash & Carry Romania a deschis astazi Metro Expo 2012, expozitie de solutii pentru dezvoltarea afacerilor clientilor sai profesionisti, pe care o organizeaza pentru a treia oara in Romania.

Deschisa in perioada 7-11 martie, expozitia este organizata in pavilionul central al Romexpo, pe o suprafata de 10.000 mp si cuprinde peste 200 de expozanti, care ofera solutii pentru comercianti, operatori horeca si pentru birouri.

In cadrul expozitiei, Metro Cash & Carry prezinta in premiera programul La Doi Pasi – franciza destinata operatorilor din comertul traditional. Amenajat sub forma unui magazin cu autoservire, marketul La Doi Pasi si specialistii Metro prezenti in cadrul acestuia ofera vizitatorilor toate detaliile necesare pentru a intelege conceptul, functionalitatea si avantajele pe care franciza La Doi Pasi le aduce comerciantilor traditionali: layout, flux, sortimentatie de produse, semnalizare in magazin, mobilier si dotari, marketingul magazinului, implementarea promotiilor, servicii speciale pentru cumparatori (patiserie calda, automat pentru cafea etc.), aparatura si software, precum si consultanta de specialitate din partea Departamentului Clienti Revanzatori din cadrul Metro.

În 2017, Agricola Bacău a avut o cifră de afaceri de 401,3 milioane de lei
Autor: meatmilk  /   vineri, 23 februarie 2018

(Comunicat) Vânzările de carne de pasăre ale companiei AGRICOLA Bacău au totalizat în volum, în 2017, 42.110 tone, cu 2% mai mult față de anul precedent (41.265 tone) și cu 6,2% în valoare, în condițiile unei ușoare creșteri a prețului mediu. Cifra de afaceri înregistrată de Agricola Internaţional SA Bacău în 2017 este de...

Noi soluții pentru deserturile lactate ”low fat”
Autor: Cristina Gavrilut  /   vineri, 23 februarie 2018

Întotdeauna, indiferent de categoria de consumatori la care ne referim, deserturile din lapte au fost un răsfăț. Însă, cu precădere pentru milenieni, dar și pentru celelalte grupe de amatori de astfel de delicii, grija pentru sănătate și dorința de a consuma un aliment care să le aducă beneficii a crescut de la an la an. De aici, și...

Parlamentul European a schimbat Normele privind comerțul on-line și off-line!
Autor: Nora Marin  /   vineri, 23 februarie 2018

Comisia pentru Piața internă și Protecția Consumatorilor a Parlamentului European (IMCO), a votat în adta de 22 februarie cu privire la ”Armonizarea normelor privind garanțiile și contractele de consum pentru vânzarea online și offline a bunurilor”.   Textul IMCO reflectă un compromis politic și armonizează durata...

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...