Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Metro iese din Bulgaria, Egipt, Kazahstan și Japonia

Autor: Ilie Stoianluni, 13 mai, 2013

Grupul german Metro ia in calcul iesirea de pe mai multe piete internationale precum Bulgaria, Egipt, Japonia si Kazahstan, fondurile obtinute urmand sa fie utilizate pentru a putea ajuta compania pe piata germana, potrivit Planet Retail care citeaza publicatia Lebensmittel Zeitung.

Compania spera sa poata accelerea procesul de transformare a business-ului de pe piata-mama. Alte schimbari sunt planificate in zona de top-management si a sortimentatiei non-food, informează Magazin Progresiv.

Metro Cash&Carry a anuntat anterior ca va desfiinta postul de Customer Management Director in toate cele 29 de tari in care compania are operatiuni. Compania a mai precizat ca atributiile acestui post vor fi preluate de directorii de tara.
Divizia cash&carry este unul din cele mai presante proiecte pentru companie, din cauza scaderii puternice a profitabilitatii.

Dupa ce directorul executiv Olaf Koch a preluat conducerea, compania a accelerat procesul de restructurare a diviziei, in scopul de a revitaliza afacerea. Principalul sau obiectiv il reprezinta divizia alimentara. Activitatile non-food vor fi sub controlul sediului central din Dusseldorf, urmand sa fie eficientizate individual, in fiecare tara.

Anul trecut, grupul german Metro a vandut si hypermarketurile Real din Romania, Polonia, Ucraina si Rusia catre grupul francez Auchan, pentru 1,1 miliarde de euro. (Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro)

CBRE: Stocul național de spații de retail a ajuns la 3,5 milioane mp
Autor: meatmilk  /   vineri, 29 iunie 2018

16 proiecte de retail, dintre care 11 noi și 5 extinderi în construcții existente, vor fi livrate în 2018 și 2019, însumând circa 302.100 m2, conform estimărilor CBRE; Principalele tendințe pe segmentul de retail: creșterea zoneide food court; mărirea și diversificarea spațiilor destinate divertismentului; îmbinarea...

Studiu: Consumatorii doresc tot mai multe proteine
Autor: Maria Demetriad  /   miercuri, 23 mai 2018

Deoarece interesul consumatorilor pentru proteine ​​continuă să crească, producătorii de alimente se străduiesc să se diferențieze pe baza sursei de proteine. Dar, sugerează noi cercetări, consumatorii sunt cei mai favorabili surselor de proteine recunoscute și familiare.   În decursul ultimului deceniu, produsele care...

Metro iese din Bulgaria, Egipt, Kazahstan și Japonia

Autor: luni, 13 mai, 2013

Grupul german Metro ia in calcul iesirea de pe mai multe piete internationale precum Bulgaria, Egipt, Japonia si Kazahstan, fondurile obtinute urmand sa fie utilizate pentru a putea ajuta compania pe piata germana, potrivit Planet Retail care citeaza publicatia Lebensmittel Zeitung.

Compania spera sa poata accelerea procesul de transformare a business-ului de pe piata-mama. Alte schimbari sunt planificate in zona de top-management si a sortimentatiei non-food, informează Magazin Progresiv.

Metro Cash&Carry a anuntat anterior ca va desfiinta postul de Customer Management Director in toate cele 29 de tari in care compania are operatiuni. Compania a mai precizat ca atributiile acestui post vor fi preluate de directorii de tara.
Divizia cash&carry este unul din cele mai presante proiecte pentru companie, din cauza scaderii puternice a profitabilitatii.

Dupa ce directorul executiv Olaf Koch a preluat conducerea, compania a accelerat procesul de restructurare a diviziei, in scopul de a revitaliza afacerea. Principalul sau obiectiv il reprezinta divizia alimentara. Activitatile non-food vor fi sub controlul sediului central din Dusseldorf, urmand sa fie eficientizate individual, in fiecare tara.

Anul trecut, grupul german Metro a vandut si hypermarketurile Real din Romania, Polonia, Ucraina si Rusia catre grupul francez Auchan, pentru 1,1 miliarde de euro. (Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro)

UE și Japonia au semnat Acordul de liberalizare a Parteneriatului Economic
Autor: Nora Marin  /   miercuri, 25 iulie 2018

Uniunea Europeană și Japonia au semnat Acordul de Liberalizare din cadrul Parteneriatului Economic dintre cele două părți. În acest sens, Directorul general al EuroCommerce, Christian Verschueren, a declarat:   "Aceasta este o zi bună pentru comerțul liber. Semnarea oficială a Acordului de parteneriat economic UE-Japonia, cel...

EuroCommerce: Comerțul on-line din România a crescut cu 37 %
Autor: Nora Marin  /   joi, 19 iulie 2018

Comerțul online B2C a continuat să crească cu două cifre, cifra de afaceri fiind de 11%, adică, 534 miliarde de euro în 2017 și prognozată să crească cu 13%, până la 602 miliarde de euro în 2018, se afirmă într-un comunicat emis de EuroCommerce.   Aceasta este una dintre multele constatări ale Raportului european privind...

EuroCommerce: În 2017, comerțul on-line din UE a cumulat 534 md. euro
Autor: Maria Demetriad  /   joi, 5 iulie 2018

Comerțul online a continuat să crească, cifra de afaceri a comerțului electronic în Europa fiind în creștere cu 11%, până la 534 miliarde de euro, în 2017 și fiind prognozată să crească cu 13%, până la 602 miliarde de euro, în 2018.   Aceasta este una dintre multele constatări ale Raportului european privind comerțul...

CBRE: Stocul național de spații de retail a ajuns la 3,5 milioane mp
Autor: meatmilk  /   vineri, 29 iunie 2018

16 proiecte de retail, dintre care 11 noi și 5 extinderi în construcții existente, vor fi livrate în 2018 și 2019, însumând circa 302.100 m2, conform estimărilor CBRE; Principalele tendințe pe segmentul de retail: creșterea zoneide food court; mărirea și diversificarea spațiilor destinate divertismentului; îmbinarea...

Studiu: Consumatorii doresc tot mai multe proteine
Autor: Maria Demetriad  /   miercuri, 23 mai 2018

Deoarece interesul consumatorilor pentru proteine ​​continuă să crească, producătorii de alimente se străduiesc să se diferențieze pe baza sursei de proteine. Dar, sugerează noi cercetări, consumatorii sunt cei mai favorabili surselor de proteine recunoscute și familiare.   În decursul ultimului deceniu, produsele care...