Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

METRO premiază afacerile independente

Autor: Meat MIlkmarți, 15 aprilie, 2014

(Comunicat) METRO Cash & Carry România lansează „METRO – Starurile Comunității”, o competiție organizată cu ocazia aniversării a 50 de ani de la înființarea METRO Cash & Carry și care își propune să pună în valoare contribuția întreprinzătorilor la bunăstarea comunităților locale din care fac parte și să recompenseze  antreprenorii care derulează proiecte de responsabilitate socială. Aceștia se pot înscrie până în 5 iunie 2014, pentru a concura pentru premiul de 200.000 lei.

 

„De multe ori, micile afaceri de tipul restaurantelor, chioşcurilor, cafenelelor sau bistro-urilor sunt inițiatoarele sau susținătoarele unor proiecte care contribuie semnificativ la viața și dezvoltarea comunității din care fac parte”, explică Gilles Roudy, Director General METRO Cash & Carry România. „În acest an, compania METRO celebrează 50 de ani pe piața de comerț; prin competiția «METRO – Starurile Comunității» dorim să venim în sprijinul acelor întreprinzători care, pe lângă contribuția lor economică în comunitate, își asumă și proiecte de responsabilitate socială, devenind adevărate modele prin contribuția de durată pe care o aduc la bunăstarea comunităţilor locale.”

 

Despre competiție

Întreprinzătorii independenţi își pot înscrie proiectele online în secțiunea dedicată de pe site-ul www.metro.ro, pâna în data de 5 iunie 2014. Tot ceea ce aceștia trebuie sa facă este să își descrie proiectele, care să reflecte angajamentele lor față de comunitate. Toate aplicaţiile vor fi prezentate atât pe site-ul METRO Cash & Carry România, cât şi pe pagina de Facebook a companiei. Odată cu descrierea, concurenţii la titlul de „METRO – Starurile Comunității” sunt încurajați să încarce fotografii şi materiale video care să ilustreze cât mai bine povestea lor, pentru a aduna voturi din partea publicului. Etapa de votare se va încheia la data de 5 iunie 2014, când cele mai votate 20 de proiecte vor trece, mai departe, în finala competiției.

 

„Pentru noi este foarte importantă implicarea publicului larg în selectarea finaliștilor, deoarece angajamentul asumat de magazinele mici și mijlocii aduce beneficii în primul rând populaţiei locale,” spune Gilles Roudy. „Şi cu cât participanţii sunt mai bine conectaţi la comunitatea în care trăiesc, cu atât mai mari sunt şansele lor de a câştiga.”

 

Finaliștii vor fi evaluaţi de către un juriu format din experți din domenii-cheie: ONG-uri, media de specialitate în responsabilitatea socială, precum și comunitatea de antreprenoriat și comerț. În urma procesului de evaluare va fi selectat un câștigător, care va fi anunțat în iunie 2014, în cadrul Galei de Premiere a competiției.

 

Premiul METRO – Starurile Comunității”

Întreprinzătorul cu cel mai mare punctaj acordat de către juriu va primi din partea METRO Cash & Carry România Premiul Competiției, în valoare de 200.000 de lei, din care 100.000 de lei sunt dedicați susținerii de către câștigător, a unor proiecte sociale viitoare.

 

Juriul METRO – Starurile Comunității”

Proiectele finaliste vor fi evaluate de către un juriu specializat format din lideri de opinie din domenii-cheie pentru competiție, precum antreprenoriat, comerț, ONG-uri și media din zona de responsabilitate socială. Membrii juriului  “METRO – Starurile Comunității” sunt:

  • Radu Merică, Președinte Camera de Comerț și Industrie Româno-Germană
  • Sandie Blanchet, Reprezentant UNICEF
  • Lăcrămioara Botezatu, Redactor-șef CSRmedia.ro
  • Ionuț Sibian, Director Executiv Fundația pentru Dezvoltarea Societății Civile (FDSC)
  • Marius Ghenea, Profesor de Inovație și Antreprenoriat, autorul cărții “Antreprenoriat”
  • Gilles Roudy, Director General METRO Cash & Carry România

 

Context

Competiția „METRO – Starurile Comunității” este parte integrantă a dedicării companiei în a sprijini succesul afacerilor independente.

 

„Relaţiile pe termen lung, bazate pe încrederea clienţilor noștri, reprezintă cheia succesului METRO Cash & Carry. Dorința de a deveni partenerul preferat al întreprinzătorilor în dezvoltarea

afacerilor lor este un punct central al acțiunii noastre, aspect care se regăsește în noua noastră

abordare, «YOU & METRO», explică Gilles Roudy. „Numai cei care investesc ambiţie, creativitate, pasiune și atenție la nevoile clienților lor pot evolua pe termen lung.”

 

METRO Cash & Carry este reprezentată în 29 ţări cu peste 750 de magazine cash & carry. Cu peste 120.000 angajaţi în întreaga lume, compania a atins vânzări de aproximativ 31 miliarde € în anul financiar 2012/2013 (pro forma). METRO Cash & Carry este o divizie de vânzări a METRO GROUP, unul dintre liderii comerţului la scară mondială. În anul financiar 2012/2013, vânzările METRO GROUP au atins cifra de 66 miliarde € (pro forma). Compania numără aproximativ 265.000 de angajaţi şi operează aproximativ 2.200 de locaţii în 32 ţări. Performanţa METRO GROUP se bazează pe forţa diviziilor sale de vânzări care operează în mod independent pe piaţă: Metro/Makro Cash & Carry – liderul internaţional în comerţul cu ridicata cu auto-servire, hypermarket-urile Real, Media Markt şi Saturn – lider pe piaţa bunurilor electronice şi electrocasnice din Europa şi magazinele universale Galeria Kaufhof. Informaţii suplimentare pe: www.metrogroup.de.

 

METRO Cash & Carry România este parte integrantă a METRO Cash & Carry Internaţional şi a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Astăzi, reţeaua numără magazine în 24 de oraşe. Distribuţia naţională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi Piteşti şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Brăila, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda. Informaţii suplimentare pe: www.metro.ro.

În 2015, Profi și Mega Image vor deschide 200 de magazine
Autor: Meat MIlk  /   marți, 6 ianuarie 2015

Profi și Mega Image și-au propus ambiții mari de extindere pentru anul 2015 și vor deschide 200 de magazine. Pentru atingerea acestui obiectiv, lanţurile de supermarketuri şi-au bugetat pentru acest an circa 100 de deschideri fiecare, cele două reţele urmând a se bate pentru titlul de campionul expansiunii, titlu câştigat în fiecare...

Viitor incert pentru Billa România, în 2015
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 8 decembrie 2014

Potrivit ultimelor informații care circulă în piață, anul 2015 pare a fi incert pentru Billa România, germanii de la Rewe făcând primii paşi către vânzarea supermarketurilor Billa, rețeaua ajungând a fi cel mai mic jucător din comerţul modern local În prezent, Billa România deține doar puțin peste 80 de magazine, cu un volum de...