Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Metro va dezvolta rețeaua LaDoiPași

Autor: Maria Demetriadmiercuri, 7 ianuarie, 2015

Nici nu a început bine anul 2015, că, Metro Cash&Carry, rețeaua care a deschis porţile comerţului modern din România în 1996, a inaugurat primul magazin propriu sub brandul LaDoiPaşi, făcându-şi astfel intrarea pe segmentul comerţului cu amănuntul.

De altfel, în intențiile companiei, dezvoltarea rețelei LaDoiPași este una dintre prioritățile anului, în încercarea de a diminua scăderile anului trecut, dar și de a recupera terenul pierdut pe acest segment, teren pe care sunt așezate foarte confortabil Mega Image și Profi.

 

Activitatea principală a Metro Cash&Carry atât în România, cât şi la nivel mondial este comerţul cu ridicata. Astfel, spre deosebire de lanţurile de hipermarketuri, supermarketuri şi magazine de tip discount care se adresează clientului final, magazinele Metro Cash&Carry au clienţi în special persoane juridice, respectiv mici magazine alimentare, restaurante sau cafenele, notează Ziarul financiar.

 

Germanii au lansat conceptul LaDoiPaşi oficial în piaţă în primăvara lui 2012, conceptul fiind unul de franciză şi adresându-se micilor comercianţi români care sunt de fapt clienţii Metro. Numărul de magazine francizate a crescut până la un maxim de circa 700 în urmă cu un an pentru a scădea până la circa 600 în prezent. În acest context germanii au decis să îşi deschidă propriul magazin LaDoiPaşi pe şoseaua Ştefan cel Mare din Bucureşti.

Viitor incert pentru Billa România, în 2015
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 8 decembrie 2014

Potrivit ultimelor informații care circulă în piață, anul 2015 pare a fi incert pentru Billa România, germanii de la Rewe făcând primii paşi către vânzarea supermarketurilor Billa, rețeaua ajungând a fi cel mai mic jucător din comerţul modern local În prezent, Billa România deține doar puțin peste 80 de magazine, cu un volum de...

Prețul pentru carnea de pui din România a scăzut cu 10 procente
Autor: Meat MIlk  /   miercuri, 26 noiembrie 2014

În luna noiembrie, prețul pentru carnea de pui la raft este mai mic cu 10% după o serie de reduceri de preţ cu până la 15% la poarta fermei. Reprezentanţii producătorilor de carne de pasăre au anunţat că daca TVA nu va fi redus, foarte multe companii vor ajunge la faliment din cauza presiunii cauzate de restricțiile rusești asupra...