Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Ministrul Agriculturii vrea un brand de ţară pentru alimentele româneşti

Autor: Ilie Stoianmiercuri, 3 aprilie, 2013

Ministerul Agriculturii a început procedurile pentru crearea a unui brand de ţară pentru produsele alimentare, care va fi promovat atât în România, cât şi în străinătate, a declarat marţi ministrul Agriculturii, Daniel Constantin.

„Am demarat la nivelul ministerului procedura de a realiza un brand de ţară pentru toate produsele româneşti. Vrem să realizăm un parteneriat cu producătorii agricoli, o campanie de promovare a produselor româneşti, care va fi desfăşurată şi în România, dar şi în afara graniţelor”, a spus Constantin.

El a spus că brandul de ţară îşi propune să vorbească despre autenticitatea produselor româneşti.

„Probabil ca într-o lună vom avea tot proiectul definitivat. Nu cred că va fi un proiect cu o valoare foarte mare şi probabil că vor fi asigurate surse de la bugetul ministerului Agriculturii. Vom participa la târguri cu un brand de ţară”, a adăugat el. (MDIAFAX)

Carnea de porc, primul loc în Top-ul importurilor
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 19 ianuarie 2015

Carnea de porc a ocupat primul loc în Top-ul importurilor de produse agroalimentare, în primele 10 luni ale anului 2014 Carnea de porc a ocupat primul loc în topul importurilor de produse agroalimentare în perioada 1 ianuarie - 31 octombrie 2014 cu o cantitate de 129.000 de tone, în creştere cu 7 procente faţă de aceeaşi perioadă din...

Cris Tim va investi 5 mil. de euro în dezvoltarea producției ready-meal
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 16 ianuarie 2015

Cris Tim va investi 5 milioane de euro în dezvoltarea producției ready-meal, segment care a crescut cu 30% anul trecut, a declarat Radu Timiş, preşedintele grupului. Totodată, activitatea companiei se va extinde și în zona vinificației, investind alte 2,5 milioane de euro în ”Crama Butic”. "În acest an investim aproximativ 3...

Ministrul Agriculturii vrea un brand de ţară pentru alimentele româneşti

Autor: miercuri, 3 aprilie, 2013

Ministerul Agriculturii a început procedurile pentru crearea a unui brand de ţară pentru produsele alimentare, care va fi promovat atât în România, cât şi în străinătate, a declarat marţi ministrul Agriculturii, Daniel Constantin.

„Am demarat la nivelul ministerului procedura de a realiza un brand de ţară pentru toate produsele româneşti. Vrem să realizăm un parteneriat cu producătorii agricoli, o campanie de promovare a produselor româneşti, care va fi desfăşurată şi în România, dar şi în afara graniţelor”, a spus Constantin.

El a spus că brandul de ţară îşi propune să vorbească despre autenticitatea produselor româneşti.

„Probabil ca într-o lună vom avea tot proiectul definitivat. Nu cred că va fi un proiect cu o valoare foarte mare şi probabil că vor fi asigurate surse de la bugetul ministerului Agriculturii. Vom participa la târguri cu un brand de ţară”, a adăugat el. (MDIAFAX)

Transavia controlează integral lanțul de producție
Autor: Meat MIlk  /   joi, 22 ianuarie 2015

Transavia controlează integral lanțul de producție, ca urmare a investițiilor făcute în ultima perioadă, fapt care contribuie la menținerea companiei în poziția de lider al aviculturii românești. Primul pas a fost efectuat în anul 2011, când Transavia a înființat Divizia vegetală, devenind prima companie producătoare de carne din...

Khaled El Solh, Caroli Foods: Dorim o creștere de peste 10 %
Autor: Maria Demetriad  /   miercuri, 21 ianuarie 2015

”Dorim o creștere de peste 10 %, a declarat domnul Khaled El Solh, CEO al companiei Caroli Foods, într-un interviu acordat publicației Magazinul Progresiv, după ce, pentu anul trecut, a fost raportată o creştere de 20% a profitabilităţii, iar cifra de afaceri a depăşit pragul de 80 milioane euro în 2014. Referindu-se la evoluția...

Consumul mediu anual de pește din România este de 4-5 kg
Autor: Maria Demetriad  /   miercuri, 21 ianuarie 2015

Consumul mediu anual de pește din România este de 4-5 kg, de opt ori mai mic decât, de exemplu, în Spania sau Franța. Din totalul consumului, doar 13% din peştele de pe piaţă este pescuit în apele româneşti sau crescut în fermele piscicole din ţara noastră. În condițiile în care 87 % din pește este importat, ajung în magazine...

Carnea de porc, primul loc în Top-ul importurilor
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 19 ianuarie 2015

Carnea de porc a ocupat primul loc în Top-ul importurilor de produse agroalimentare, în primele 10 luni ale anului 2014 Carnea de porc a ocupat primul loc în topul importurilor de produse agroalimentare în perioada 1 ianuarie - 31 octombrie 2014 cu o cantitate de 129.000 de tone, în creştere cu 7 procente faţă de aceeaşi perioadă din...

Cris Tim va investi 5 mil. de euro în dezvoltarea producției ready-meal
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 16 ianuarie 2015

Cris Tim va investi 5 milioane de euro în dezvoltarea producției ready-meal, segment care a crescut cu 30% anul trecut, a declarat Radu Timiş, preşedintele grupului. Totodată, activitatea companiei se va extinde și în zona vinificației, investind alte 2,5 milioane de euro în ”Crama Butic”. "În acest an investim aproximativ 3...