Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Mintel face cunoscute viitoarele trenduri privind consumul de produse substituente pentru carne

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Potrivit foodnavigator.com, trendul pentru produsele sanatoase si conveniente vor insemna mult pentru producatorii de produse substituente pentru carne, dupa cum arata un raport al companiei de analiza de piata, Mintel Group.

Proiectul de cercetare desfasurat in UK si care se refera la piata globala, indica ca 40% dintre consumatori au fost dezamagiti de produsele subsituente pentru produsele din carne, deoarece ei le-au perceput ca fiind fara gust si neplacute.

Ca si concluzie, David Jego, directorul departamentului de inovatie al Mintel, a declarat ca producatorii ar putea sa se foloseasca de aceste rezultate pentru a obtine succes in afacerile lor, focusandu-se pe aspectele legate de placere si sanatate.Axandu-se pe obtinerea de produse care sa imbunatateasca sanatatea consumatorilor a ajutat la extinderea categoriei si la atragerea atentiei consumatorilor iubitori de carne interesati de produsele sanatoase.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...