Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Mj mailllis opreste productia si face concedieri

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Producatorul si distribuitorul de ambalaje MJ Maillis Romania (MJM), din Ilfov, va opri productia si va disponibiliza, prin concedieri colective, salariatii care desfasoara aceasta activitate, a anuntat compania. Decizia a fost luata in cadrul unei adunari generale a actionarilor.

„Prin incetarea productiei si asigurarea de surse alternative de aprovizionare cu marfuri, societatea dezvolta o baza mai buna de costuri, ceea ce va duce la cresterea competitivitatii vanzarilor firmei si a marjei de profit”, se arata intr-un raport al companiei transmis Bursei de Valori Bucuresti.Actionarii au aprobat si radierea din Registrul Comertului a punctelor de lucru din Iasi, Cluj-Napoca, Timisoara si de pe soseaua Bucuresti-Targoviste, folosite pentru activitati de depozitare. Activitatile de depozitare se vor face la sediul principal al firmei din Buftea. MJ Maillis Romania avea 141 de angajati la data de 30 septembrie 2008. Compania si-a adancit in T1/2009 pierderile la 1,3 milioane de lei. Veniturile firmei au scazut in primele trei luni cu 31%, de la 17 milioane lei la 11,7 milioane lei, in timp ce cheltuielile s-au redus cu circa 25%, de la 17,2 milioane lei la 13 milioane lei.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...