Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Modern buyer: mega image dezvolta brandul „gusturi romanesti”

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Din aceasta luna, portofoliul brandului „Gusturi romanesti” detinut de Mega Image s-a imbogatit cu doua noi articole: cascaval Rucar si cascaval Dalia, ambele produse in Romania, scrie modernbuyer.ro. Pe segmentul lactatelor, Mega Image a mai dezvoltat sub acelasi brand o branza framantata din cas de vaca si cas de oaie produsa in Marginimea Sibiului, iaurt si lapte proaspat.

Primele produse sub marca „Gusturi Romanesti” au fost lansate la inceputul anului 2010, insa portofoliul acestui brand a cunoscut o dezvoltare mai mare din a doua parte a anului trecut, cand Mega Image a lansat pe rafturile sale mai multe produse din categoriile: carne, fainoase, lactate, vinuri s.a.

Intervenția domnului Petre Daea în Consiliul UE, privind PPA în România
Autor: meatmilk  /   miercuri, 18 iulie 2018

Doamnă președinte Domnule comisar Dragi colegi, România de-a lungul istoriei a dovedit și poate dovedi oricând că nu a dat boli nimănui, dar din nefericire a primit. România nu este izvor de pestă porcină, dar este în război cu această boală pe un front de aproape 1400 de km la granița de răsărit a Uniunii...

Lidl susține programul VIA, destinat tinerilor afectați de cancer
Autor: meatmilk  /   miercuri, 18 iulie 2018

(Comunicat) Izolarea este cunoscută ca fiind problema numărul unu cu care se confruntă tinerii adulți atunci când au de a face cu un diagnostic precum cancerul.   ,,VIA – aplicația mobilă concepută pentru a conecta persoane și pentru a crea conexiuni umane între tinerii adulți care se luptă cu cancerul astfel încât...