Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Modul de Promoții Mixte în HERMES Evolution

Autor: Ilie Stoianvineri, 2 august, 2013

Daca esti actor principal in aceasta lume concurentiala a afacerilor, fie ca esti producator, importator sau distribuitor, iar concurenta ta deruleaza o promotie pe care o resimti la modul cel mai dureros posibil in cifrele tale de vanzari, te vei gandi serios cum si cat de repede poti reactiona pentru a contracara pierderile. Curand te vei intreba: ce instrumente am la dispozitie pentru a implementa si controla derularea propriilor actiuni promotionale, pe tot lantul de distributie? Nu sunt multe alternative, insa …

Transart propune o solutie profesionala, imbogatita functional prin integrarea noului modul de Promotii Mixte in sistemul HERMES Evolution – cel mai performat sistem mobil de automatizare a fortei de vanzare (SFA) din Romania. Functionalitatile dezvoltate in noul modul de Promotii Mixte permit, pe de o parte, modelarea si implementarea tuturor promotiilor uzuale folosite in prezent in FMCG. Pe de alta parte, acestea deschid calea spre inovare oferind producatorilor si distribuitorilor, din orice industrie, instrumentele necesare pentru a transpune in practica cele mai neobisnuite idei de promotii.

Caracteristici si beneficii oferite

Modulul Promotii Mixte permite definirea flexibila si intuitiva a promotiilor mixte cantitative. Acest tip de promotii, cunoscute si sub denumirile de pachete promotionale sau promotii pe multimi de produse, combina de regula diferite cantitati de produse comandate, cu bonificatii complexe de tip cantitativ, valoric sau procentual.

Orice promotie imaginata de producator poate fi acum sustinuta si pusa in practica de distribuitorul care foloseste HERMES Evolution, prin modulul de Promotii Mixte. Datorita usurintei alegerii numarului de produse si definirii numarul de conditii si/sau de bonificatii care pot fi combinate pentru a defini o promotie, numarul promotiilor ce pot fi imaginate este teoretic nelimitat iar flexibilitatea in definirea acestora este maxima.

La nivel managerial se asigura:

control complet al definirii promotiilor cu toate caracteristicile si proprietatile aferente;

controlul stocurilor de gratuitati si al bonificatiilor acordate;

un set de rapoarte prin care se pot evidentia toate detaliile referitoare la performanta promotiilor pe parcursul derularii acestora.

Imbunatateste relatia producator-distribuitor prin simplificarea modului de definire si aplicare a promotiilor pe intreg lantul de distributie: Producator/Importator – Distribuitor – KA / Magazin – Client;

-Promotiile mixte pot beneficia de doua proprietati extrem de utile, datorita frecventei cu care sunt intalnite in practica: exclusivitate si iterativitate (vezi si detalii tehnice mai jos);

Utilizare simpla si intuitiva pe terminalul mobil (pocket, smartphone, tableta): acordarea unei promotii se realizeaza prin filtrarea promotiilor active si bifarea/selectarea promotiei dorite.

Viziune

Pozitionarea corecta, comunicarea sistematica si actiunile promotionale de impact sunt aspecte esentiale in procesul de branding si un element esential de suport al vanzarii pentru orice afacere. Optimizarea vanzarilor este insa mai degraba rezultatul diferentierii in piata – o combinatie intre branding, pozitionare, comunicare si activare bazata pe promotii. Comunicarea si promotiile trebuie insa sa ajunga fie concretizate in clienti noi, deci finalizate de catre oamenii de vanzari. O forta de vanzari bine coordonata, motivata si echipata cu instrumentele adecvate, impreuna cu o logistica pe masura – care asigura disponibilitatea stocurilor de produse acolo unde este necesar, pot face diferenta intre succesul sau esecul celei mai stralucite strategii de marketing in distributia traditionala.

Detalii tehnice utile

Pachetele promotionale sunt promotii ce presupun o combinatie fixa de produse, care pot fi adaugate in comanda si care atunci cand sunt satisfacute conditiile promotiei (de regula un numar minim de bucati/SKU comandat) ofera dreptul la gratuitati sau bonificatii (valoare sau procent) din alte combinatii fixe de produse.

Promotiile pe multimi de produse presupun combinatii fixe de multimi de produse care odata adaugate in comanda, dau dreptul la selectarea unei variante de bonusare dintre cele disponibile.
Varianta de bonusare aleasa reprezinta o combinatie de produse/multimi de produse acordate gratis ca rezultat al negocierii agent-client. Variantele de bonusare pot fi construite ca fiind: (a) combinatii fixe de produse, (b) combinatii de produse aflate in componenta anumitor multimi din interiorul si/sau din afara conditiei promotiei si (c) combinatii fixe de multimi de produse cu bonificatie valorica sau procentuala.

Proprietatea de exclusivitate se refera la “exclusivitatea” fata de discounturile acordate asupra produselor incluse in conditia/bonusul promotiei. Asupra produselor ce fac parte dintr-o promotie exclusiva nu se mai aplica alte discounturi contractuale sau de cash. In practica, asta implica dezactivarea oricarui discount de linie sau global acordat anterior in momentul aplicarii promotiei exclusive pe aceste produse. In schimb, o promotie care este iterativa va putea fi aplicata de mai multe ori, succesiv, in cadrul aceleiasi comenzi, fapt extrem de util atunci cand se doreste facilitarea acordarii promotiilor si pentru comenzi mai mari.

Despre Transart

Transart este unul dintre principalii furnizori de solutii software complete ERP,  SFA,  BI si WMS pentru companiile care desfasoara activitati de import, comert si distributie, solutii optimizate din perspectiva raportului pret/beneficii oferite. Principalele produse Transart pentru piata romaneasca sunt: HERMES Evolution, B-ORG ERP, Neomanager, BI Adviser, solutii din gama WMS si TPOS/CCM Suite.

Viabilitatea produselor Transart este dovedita si de stabilitatea relatiilor de colaborare cu importante companii multinationale din regiune: Unilever South-Central Europe, Molson Coors Central Europe (Croatia, Ungaria, Romania, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Cehia, Bosnia & Hertegovina), Mondelez | Kraft Foods (Romania, Turcia, Bulgaria, Serbia, Croatia, Slovenia), A&D Pharma & Mediplus (Ungaria, Romania si Bulgaria), Heineken Romania, Walmark Romania, Arctic Romania, Beko Rusia, Johnson & Johnson (Romania, Bulgaria si Slovenia), Julius Meinl Romania, Tymbark Maspex Romania, Strauss Romania, Delta Medical Ucraina sau Unibra Rwanda. 

Carnea de porc, primul loc în Top-ul importurilor
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 19 ianuarie 2015

Carnea de porc a ocupat primul loc în Top-ul importurilor de produse agroalimentare, în primele 10 luni ale anului 2014 Carnea de porc a ocupat primul loc în topul importurilor de produse agroalimentare în perioada 1 ianuarie - 31 octombrie 2014 cu o cantitate de 129.000 de tone, în creştere cu 7 procente faţă de aceeaşi perioadă din...

Cris Tim va investi 5 mil. de euro în dezvoltarea producției ready-meal
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 16 ianuarie 2015

Cris Tim va investi 5 milioane de euro în dezvoltarea producției ready-meal, segment care a crescut cu 30% anul trecut, a declarat Radu Timiş, preşedintele grupului. Totodată, activitatea companiei se va extinde și în zona vinificației, investind alte 2,5 milioane de euro în ”Crama Butic”. "În acest an investim aproximativ 3...

Modul de Promoții Mixte în HERMES Evolution

Autor: vineri, 2 august, 2013

Daca esti actor principal in aceasta lume concurentiala a afacerilor, fie ca esti producator, importator sau distribuitor, iar concurenta ta deruleaza o promotie pe care o resimti la modul cel mai dureros posibil in cifrele tale de vanzari, te vei gandi serios cum si cat de repede poti reactiona pentru a contracara pierderile. Curand te vei intreba: ce instrumente am la dispozitie pentru a implementa si controla derularea propriilor actiuni promotionale, pe tot lantul de distributie? Nu sunt multe alternative, insa …

Transart propune o solutie profesionala, imbogatita functional prin integrarea noului modul de Promotii Mixte in sistemul HERMES Evolution – cel mai performat sistem mobil de automatizare a fortei de vanzare (SFA) din Romania. Functionalitatile dezvoltate in noul modul de Promotii Mixte permit, pe de o parte, modelarea si implementarea tuturor promotiilor uzuale folosite in prezent in FMCG. Pe de alta parte, acestea deschid calea spre inovare oferind producatorilor si distribuitorilor, din orice industrie, instrumentele necesare pentru a transpune in practica cele mai neobisnuite idei de promotii.

Caracteristici si beneficii oferite

Modulul Promotii Mixte permite definirea flexibila si intuitiva a promotiilor mixte cantitative. Acest tip de promotii, cunoscute si sub denumirile de pachete promotionale sau promotii pe multimi de produse, combina de regula diferite cantitati de produse comandate, cu bonificatii complexe de tip cantitativ, valoric sau procentual.

Orice promotie imaginata de producator poate fi acum sustinuta si pusa in practica de distribuitorul care foloseste HERMES Evolution, prin modulul de Promotii Mixte. Datorita usurintei alegerii numarului de produse si definirii numarul de conditii si/sau de bonificatii care pot fi combinate pentru a defini o promotie, numarul promotiilor ce pot fi imaginate este teoretic nelimitat iar flexibilitatea in definirea acestora este maxima.

La nivel managerial se asigura:

control complet al definirii promotiilor cu toate caracteristicile si proprietatile aferente;

controlul stocurilor de gratuitati si al bonificatiilor acordate;

un set de rapoarte prin care se pot evidentia toate detaliile referitoare la performanta promotiilor pe parcursul derularii acestora.

Imbunatateste relatia producator-distribuitor prin simplificarea modului de definire si aplicare a promotiilor pe intreg lantul de distributie: Producator/Importator – Distribuitor – KA / Magazin – Client;

-Promotiile mixte pot beneficia de doua proprietati extrem de utile, datorita frecventei cu care sunt intalnite in practica: exclusivitate si iterativitate (vezi si detalii tehnice mai jos);

Utilizare simpla si intuitiva pe terminalul mobil (pocket, smartphone, tableta): acordarea unei promotii se realizeaza prin filtrarea promotiilor active si bifarea/selectarea promotiei dorite.

Viziune

Pozitionarea corecta, comunicarea sistematica si actiunile promotionale de impact sunt aspecte esentiale in procesul de branding si un element esential de suport al vanzarii pentru orice afacere. Optimizarea vanzarilor este insa mai degraba rezultatul diferentierii in piata – o combinatie intre branding, pozitionare, comunicare si activare bazata pe promotii. Comunicarea si promotiile trebuie insa sa ajunga fie concretizate in clienti noi, deci finalizate de catre oamenii de vanzari. O forta de vanzari bine coordonata, motivata si echipata cu instrumentele adecvate, impreuna cu o logistica pe masura – care asigura disponibilitatea stocurilor de produse acolo unde este necesar, pot face diferenta intre succesul sau esecul celei mai stralucite strategii de marketing in distributia traditionala.

Detalii tehnice utile

Pachetele promotionale sunt promotii ce presupun o combinatie fixa de produse, care pot fi adaugate in comanda si care atunci cand sunt satisfacute conditiile promotiei (de regula un numar minim de bucati/SKU comandat) ofera dreptul la gratuitati sau bonificatii (valoare sau procent) din alte combinatii fixe de produse.

Promotiile pe multimi de produse presupun combinatii fixe de multimi de produse care odata adaugate in comanda, dau dreptul la selectarea unei variante de bonusare dintre cele disponibile.
Varianta de bonusare aleasa reprezinta o combinatie de produse/multimi de produse acordate gratis ca rezultat al negocierii agent-client. Variantele de bonusare pot fi construite ca fiind: (a) combinatii fixe de produse, (b) combinatii de produse aflate in componenta anumitor multimi din interiorul si/sau din afara conditiei promotiei si (c) combinatii fixe de multimi de produse cu bonificatie valorica sau procentuala.

Proprietatea de exclusivitate se refera la “exclusivitatea” fata de discounturile acordate asupra produselor incluse in conditia/bonusul promotiei. Asupra produselor ce fac parte dintr-o promotie exclusiva nu se mai aplica alte discounturi contractuale sau de cash. In practica, asta implica dezactivarea oricarui discount de linie sau global acordat anterior in momentul aplicarii promotiei exclusive pe aceste produse. In schimb, o promotie care este iterativa va putea fi aplicata de mai multe ori, succesiv, in cadrul aceleiasi comenzi, fapt extrem de util atunci cand se doreste facilitarea acordarii promotiilor si pentru comenzi mai mari.

Despre Transart

Transart este unul dintre principalii furnizori de solutii software complete ERP,  SFA,  BI si WMS pentru companiile care desfasoara activitati de import, comert si distributie, solutii optimizate din perspectiva raportului pret/beneficii oferite. Principalele produse Transart pentru piata romaneasca sunt: HERMES Evolution, B-ORG ERP, Neomanager, BI Adviser, solutii din gama WMS si TPOS/CCM Suite.

Viabilitatea produselor Transart este dovedita si de stabilitatea relatiilor de colaborare cu importante companii multinationale din regiune: Unilever South-Central Europe, Molson Coors Central Europe (Croatia, Ungaria, Romania, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Cehia, Bosnia & Hertegovina), Mondelez | Kraft Foods (Romania, Turcia, Bulgaria, Serbia, Croatia, Slovenia), A&D Pharma & Mediplus (Ungaria, Romania si Bulgaria), Heineken Romania, Walmark Romania, Arctic Romania, Beko Rusia, Johnson & Johnson (Romania, Bulgaria si Slovenia), Julius Meinl Romania, Tymbark Maspex Romania, Strauss Romania, Delta Medical Ucraina sau Unibra Rwanda. 

Transavia controlează integral lanțul de producție
Autor: Meat MIlk  /   joi, 22 ianuarie 2015

Transavia controlează integral lanțul de producție, ca urmare a investițiilor făcute în ultima perioadă, fapt care contribuie la menținerea companiei în poziția de lider al aviculturii românești. Primul pas a fost efectuat în anul 2011, când Transavia a înființat Divizia vegetală, devenind prima companie producătoare de carne din...

Khaled El Solh, Caroli Foods: Dorim o creștere de peste 10 %
Autor: Maria Demetriad  /   miercuri, 21 ianuarie 2015

”Dorim o creștere de peste 10 %, a declarat domnul Khaled El Solh, CEO al companiei Caroli Foods, într-un interviu acordat publicației Magazinul Progresiv, după ce, pentu anul trecut, a fost raportată o creştere de 20% a profitabilităţii, iar cifra de afaceri a depăşit pragul de 80 milioane euro în 2014. Referindu-se la evoluția...

Consumul mediu anual de pește din România este de 4-5 kg
Autor: Maria Demetriad  /   miercuri, 21 ianuarie 2015

Consumul mediu anual de pește din România este de 4-5 kg, de opt ori mai mic decât, de exemplu, în Spania sau Franța. Din totalul consumului, doar 13% din peştele de pe piaţă este pescuit în apele româneşti sau crescut în fermele piscicole din ţara noastră. În condițiile în care 87 % din pește este importat, ajung în magazine...

Carnea de porc, primul loc în Top-ul importurilor
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 19 ianuarie 2015

Carnea de porc a ocupat primul loc în Top-ul importurilor de produse agroalimentare, în primele 10 luni ale anului 2014 Carnea de porc a ocupat primul loc în topul importurilor de produse agroalimentare în perioada 1 ianuarie - 31 octombrie 2014 cu o cantitate de 129.000 de tone, în creştere cu 7 procente faţă de aceeaşi perioadă din...

Cris Tim va investi 5 mil. de euro în dezvoltarea producției ready-meal
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 16 ianuarie 2015

Cris Tim va investi 5 milioane de euro în dezvoltarea producției ready-meal, segment care a crescut cu 30% anul trecut, a declarat Radu Timiş, preşedintele grupului. Totodată, activitatea companiei se va extinde și în zona vinificației, investind alte 2,5 milioane de euro în ”Crama Butic”. "În acest an investim aproximativ 3...