Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Moldova în Bucate, cel mai vizibil brand din categorie, în luna octombrie

Autor: meatmilkluni, 4 decembrie, 2017

(Comunicat) Moldova în Bucate, de la Vascar, se situează pe prima poziție în topul vizibilității în presă în categoria preparate din carne, conform datelor furnizate decompania de monitorizare Klarmedia.

 

Brandul Moldova în bucateînregistrează o acoperire media de aproape 30% din totalul brandurilor din categoria preparate din carne. Analiza vizează acoperirea media în print, radio, tv și online a brandurilor producătorilor de carne procesată.

 

“Ne bucură faptul că Moldova în bucate, un brand cu o istorie scurtă în ce privește comunicarea la nivel naționaleste în topul celor mai vizibile nume din domeniu. În ultimul trimestru al anului 2017 am lansat multe game noi și am intensificat comunicarea de brand prin campanii dedicate în mediul online. Ne dorim ca brandul Moldova în bucate să fie din ce în ce mai cunoscut și mai iubit de tot mai mulți români, indiferent de regiune”, spune Vlad Ciuburciu, Director General Vascar.

 

Despre Vascar

 

Înființată în 1984 la Vaslui, Vascar este o companie cu capital 100% românesc cu o evoluție organică pe o piață extrem de competitivă. Astăzi, Vascar este unul dintre principalii producători de preparate din carne și conserve din România, oferind produse nu doar gustoase, ci și sănătoase, sub mărcile Vascar și Moldova în Bucate.

 

Pentru Vascar lucrează mai mult de 350 de angajați, iar compania deține o fabrică de procesare la Vaslui și 20 de magazine proprii în regiunea Moldovei, fiind unul dintre principalii angajatori din Moldova.

 

O parte din produsele Vascar și Moldova în Bucate sunt distribuite la nivel național, în hypermarket-uri și magazine tradiționale partenere. De asemenea, Vascar este o companie care produce preparate “marcă proprie” pentru Kaufland, Carrefour, Mega Image și Lidl. În 2016, Vascar a înregistrat o cifră de afaceri de aproximativ 68 milioane de lei.

O nouă imagine Oscar Downstream, aceleași valori, o nouă călătorie
Autor: meatmilk  /   joi, 14 iunie 2018

(Comunicat) În cadrul evenimentului organizat vineri la depozitul de la Fundulea, unul dintre cele 6 depozite propriide carburanți, OSCAR a prezentat în premieră, într-un format inedit noua imagine a companiei.   Se spune că valoarea unei companii, a unei persoane sau a unui grup este dată de suma valorilor individuale și de...

Transavia a primit certificarea exclusivă Global G.A.P.
Autor: meatmilk  /   luni, 11 iunie 2018

(Comunicat) Fermele Transavia implementează în premieră românească standardul Global G.A.P. de bune practici și sustenabilitate în agricultură.   Fermele Transavia au primit o nouă certificare exclusivistă care atestă calitatea produselor din carne de pui printr-o producție durabilă și sigură. În cadrul companiei,...