Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close
Conferinta

Moldovan – Carmangeria Sânnicoară, noua premieră Cosm Fan

Autor: Meat MIlkluni, 24 noiembrie, 2014

Moldovan – Carmangeria Sânnicoară, este noua premieră a companiei Cosm Fan. Firma, care reprerzintă unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața transilvăneană a producătorilor de carne și preparate din carne, a inaugurat un nou magazin în Cluj-Napoca, numărând astfel 27 de unități la nivelul județului. Situat în cartierul Zorilor, magazinul are o suprafață de 200 metri pătrați și pune la dispoziția clienților peste 1.000 produse și preparate din carne.

 

Noul magazin, Moldovan-Carmangeria Sânnicoară, este al treilea deschis în baza conceptului de brand prin care a trecut compania clujeană la începutul acestui an și îmbină într-un design deosebit o zonă de vânzare a produselor cu una de bistro. „Mai avem un magazin în piața agro-alimentară Zorilor, dar am dorit să oferim clienților noștri și posibilitatea de a comanda și servi pe loc preparatele noastre. Avem un bucătar foarte bun, care va pregăti zilnic un meniu cu peste 20 de sortimente, începând de la ciorbe și terminând cu mici și frigărui“, a spus Cosmin Moldovan, directorul general al companiei.

 

Locuitorii cartierului Zorilor își vor putea face cumpărăturile în noul magazin Moldovan-Carmangeria Sânnicoară după următorul orar: de luni până vineri între orele 7.00-21.00, sâmbăta între 7.00-17.00, iar duminica între 7.00-14.00.Moldovan-Carmangeria Sannicara2

Într-un interviu acordat revistei Fabrica de Carne, domnul Cosmin Moldovan a declarat următoarele referitor la protectele de viitor ale companiei:

În primul rând, dorim informatizarea sistemului de vânzări şi a procesului tehnologic. Apoi, vom moderniza ambalarea şi vom diversifica gama de sortimente. Noi avem produse de calitate la un preţ corect. N-am vrut să avem produse foarte scumpe, deşi avem, ce-i drept, şi din acestea, câteva, pentru că, odată cu noul brand, am scos o gamă premium bine făcută, cu bun gust, produse cu adevărat speciale în care s-au investit în primul rând suflet şi calitate.

Avem în continuare mult de lucru, pentru ca vreau să dezvolt aceste produse speciale, să scot un salam de vară la umiditatea care trebuie, realizat cu carne de vită calitatea întâi, cu pulpă de porc şi slănină, dupa reţeta veche, de bază, pe care nimeni nu o mai respectă. Mai vrem să diversificăm gama de crud–uscate, să facem un cârnat Splai, ghiudem, babic, şi să le lansăm pe piaţă. Vrem să scoatem produse vechi, cu tradiţie, cu nume, cum ar fi cabanosul adevărat, după reţeta adevărată. Şi, nu în ultimul rând, vrem să mărim capacitatea de producţie, să deschidem şi alte magazine.”

Moldovan-Carmangeria Sannicoara4

 

Moldovan-Carmangeria Sannicoara3

Carnea de porc, primul loc în Top-ul importurilor
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 19 ianuarie 2015

Carnea de porc a ocupat primul loc în Top-ul importurilor de produse agroalimentare, în primele 10 luni ale anului 2014 Carnea de porc a ocupat primul loc în topul importurilor de produse agroalimentare în perioada 1 ianuarie - 31 octombrie 2014 cu o cantitate de 129.000 de tone, în creştere cu 7 procente faţă de aceeaşi perioadă din...

Cris Tim va investi 5 mil. de euro în dezvoltarea producției ready-meal
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 16 ianuarie 2015

Cris Tim va investi 5 milioane de euro în dezvoltarea producției ready-meal, segment care a crescut cu 30% anul trecut, a declarat Radu Timiş, preşedintele grupului. Totodată, activitatea companiei se va extinde și în zona vinificației, investind alte 2,5 milioane de euro în ”Crama Butic”. "În acest an investim aproximativ 3...