Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Mondelez International își îndeplinește obiectivele de impact 2020

Autor: meatmilkluni, 27 august, 2018

(Comunicat) Mondelēz International a prezentat recent, în raportul său privind impactul pentru creștere economică din 2017 (Impact for Growth Progress Report), progrese importante în ceea ce privește obiectivele de impact pentru 2020.

 

Raportul detaliază progresele înregistrate atât în domeniul agriculturii sustenabile și a amprentei de mediu, cât și în domeniul extinderii globale a programelor de stil de viață sănatos și nutriție în comunitățile defavorizate.

 

Raportul ilustrează, de asemenea, modul în care programele de impact ale companiei se aliniază și sprijină Obiectivele 2030 ale Organizației Națiunilor Unite pentru Dezvoltare Durabilă (SDG-urile ONU).

 

Impactul pozitiv pe care îl avem asupra planetei noastre și a comunităților în care ne desfășurăm activitatea, este esențial pentru ce reprezintă compania noastră,” a declarat Dirk Van de Put, Președinte și CEO al Mondelēz International. “Astăzi, producem alimente intr-un mod mai sustenabil, cu mai puțină energie, apă și deșeuri. De asemenea, procurăm ingredientele cheie astfel încât să reducem defrișările, în cadrull anțului nostru de aprovizionare. Sprijinim fermierii și investim în programe comunitare care contribuie la îmbunătățirea bunăstării copiilor și a familiilor acestora.

 

Platforma Mondelēz International Impact for Growthse se bazează pe strategia noastră de a oferi un impact pozitiv în patru domenii cheie: sustenabilitate, snack-uri well-being, siguranță și comunitate. Iată caracteristicile cheie ale progresului companiei în 2017:

 

Sustenabilitate

 

  • Reducerea cu 10%aemisiilor de CO2, generate în procesele de producție.
  • Reducerea consumului de apă cu 25%, în zone unde apa este o resursă limitată.
  • Eliminarea a 53.500 de tone metrice de ambalaje – atingând 80% din obiectivul nostru pentru 2020.
  • Creșterea impactului programului Cocoa Life, care vizează aprovizionarea cu cacao sustenabilă, ajungând la 500 de fermieri (cu 31% mai mulți față de 2016) în 1.085 de comunități (cu 26% mai numeroase).
  • Promovarea practicilor sustenabile în producția de grâu în întreaga Europă prin Harmony- programul de sustenabilitate a grâului, realizând o reducere cu 20% a utilizării pesticidelor.
  • Extinderea angajamentului programului Harmony pentru grâu sustenabil, pentru a acoperi 100% nevoia de grâu în UE până în 2022.
  • Menținerea obiectivului de a avea 100% din uleiul de palmier prin certificarea RSPO; 96% din uleiul de palmier folosit de companie are trasabilitate până la morile fermierilor.
  • Realizarea obiectivului de a avea 15% din ouăle utilizate provenite de la găini crescute la sol. Obiectivul de a avea 100% din ouă provenite din astfel de surse va fi realizat în 2020 în Statele Unite ale Americii și Canada și în 2025 înrestu llumii.

 

Siguranță

 

  • Reducerea totală a incidentelor înregistrate cu 33% și cu 27% a ratei totale a incidentelor pentru toți angajații.
  • Certificarea a 91% din producătorii externi și 98% din furnizorii în cadrul Fundației pentru Certificarea Siguranței Alimentare 22000, un sistem de inițiativă pentru siguranța alimentară globală.

 

Comunități

 

  • Alocarea a mai mult de 45 de milioane de dolari parteneriatelor comunitare pentru un stil de viață sănatos, având un impact asupra a 5 milioane de copii din 18 țări, prin creșterea nivelului de cunoștințe despre nutriție, oferind oportunități pentru activitatea fizică și facilitarea accesului la fructe și legume proaspete.

 

Pentru a citi un rezumat al acestui raport, puteți accesa https://we.tl/t-KRO3INgAyT, iar pentru un raport complet, vizitați https://we.tl/t-YKimMU4YIE.

 

Despre Mondelēz International

 

Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) își dorește să devină cea mai bună companie de snacking (gustări) din lume, veniturile nete din 2017 fiind de aproximativ 26 miliarde de dolari.

Vascar lansează platforma Alege Natural, Fără E-uri
Autor: meatmilk  /   miercuri, 1 august 2018

(Comunicat) Vascar, unuldintre principalii producători de preparate din carne și conserve, anunță lansarea platformei Alege Natural, Fără E-uri, care cuprinde produse din carne cu ingrediente 100% naturale.   În urma unui studiu de piață intern realizat de către Vascar la începutul acestui an, 83% dintre consumatori au...

În S1 2018, afacerile Grupului Agricola au crescut cu 13%
Autor: meatmilk  /   miercuri, 25 iulie 2018

(Comunicat) Dacă în primele 6 luni ale anului 2017, înregistra o creștere de 6% față de anul precedent, în prima jumătate a anului 2018, Grupul de firme AGRICOLA și-a dublat dinamica și înregistrează o creștere a cifrei de afaceri de 13% față de perioada similară a anului trecut, ajungând la 358,235 milioane...