Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Morandi-Com și-a informatizat sistemele de cântărire și etichetare

Autor: meatmilkmiercuri, 15 martie, 2017

Compania Morandi-Com imbina valorile autentice ale satului vasluian cu exigentele standardelor europene.

 

Incepand cu anul 2001, compania Morandi-Com s-a axat pe un nou domeniu de activitate: cresterea pasarilor pentru carne si oua. Din 2001 si pana in prezent, compania a avut o crestere exponentiala, atat din punct de vedere al capacitatilor de productie, cat si din punct de vedere al rezultatelor financiare.

 

Grupul de firme Morandi reuneste sub aceeasi umbrela trei companii: Morandi Com, care administreaza patru ferme de crestere a pasarilor cu o capacitate de productie de 630.000 de pui per serie, fabrica de carne Morandi, unde se transeaza si ambaleaza carnea de pui si Prod-ovo Grup, un centru de ambalare oua.

 

Cele mai vandute categorii de produse din portofoliul companiei sunt marcile de carne de pui „Puiul Gospodarului” si produsele semipreparate marca „Copioso Gata de Gatit”, in timp ce comertul cu oua reprezinta 10% din veniturile totale ale grupului, potrivit reprezentantilor Morandi.

 

Compania Morandi si-a dezvoltat productia printr-o dotare tehnica moderna, cu utilaje performante. Recent, a achizitonat de la RBC o linie automata de cantarire si etichetare Bizerba de ultima generatie, model GLM-I evo 100 1T, informează RBC.

Domnul Marko Arola-Suedia, va fi speaker al Conferinței Meat Milk
Autor: meatmilk  /   joi, 12 aprilie 2018

Domnul Marko Arola, din Suedia, va fi unul dintre oaspeții de seamă ai Expo-Conferinței Internaționale Meat.Milk, care își va derula lucrările în zilele de 10 și 11 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov, sub titlul ”Reconfigurarea sectoarelor de carne și lapte ale României, față de noile realități ale pieței”. Participarea...

GfK: La ce se uită românii când citesc etichetele alimentelor?
Autor: meatmilk  /   vineri, 10 noiembrie 2017

(Comunicat) Aproape jumătate dintre consumatorii la nivel global, declară că atunci când citesc etichetele despre conținutul produselor pe care le consumă iau în calcul în primul rând să fie fără zahăr și fără ingrediente modificate genetic. Românii sunt și ei atenți la acest din urmă aspect, dar și la conținutul redus de...