Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Morandi-Com și-a informatizat sistemele de cântărire și etichetare

Autor: meatmilkmiercuri, 15 martie, 2017

Compania Morandi-Com imbina valorile autentice ale satului vasluian cu exigentele standardelor europene.

 

Incepand cu anul 2001, compania Morandi-Com s-a axat pe un nou domeniu de activitate: cresterea pasarilor pentru carne si oua. Din 2001 si pana in prezent, compania a avut o crestere exponentiala, atat din punct de vedere al capacitatilor de productie, cat si din punct de vedere al rezultatelor financiare.

 

Grupul de firme Morandi reuneste sub aceeasi umbrela trei companii: Morandi Com, care administreaza patru ferme de crestere a pasarilor cu o capacitate de productie de 630.000 de pui per serie, fabrica de carne Morandi, unde se transeaza si ambaleaza carnea de pui si Prod-ovo Grup, un centru de ambalare oua.

 

Cele mai vandute categorii de produse din portofoliul companiei sunt marcile de carne de pui „Puiul Gospodarului” si produsele semipreparate marca „Copioso Gata de Gatit”, in timp ce comertul cu oua reprezinta 10% din veniturile totale ale grupului, potrivit reprezentantilor Morandi.

 

Compania Morandi si-a dezvoltat productia printr-o dotare tehnica moderna, cu utilaje performante. Recent, a achizitonat de la RBC o linie automata de cantarire si etichetare Bizerba de ultima generatie, model GLM-I evo 100 1T, informează RBC.

Deputații europeni vor un logo pe ambalaj, pentru calitatea duală!
Autor: Maria Demetriad  /   miercuri, 18 iulie 2018

Producătorii ar putea adăuga un logo la ambalajele pentru alimente și băuturi care să spună consumatorilor dacă și conținutul produsului și calitatea acestuia sunt aceleași în toate țările UE, au afirmat europarlamentarii din Comisia pentru protecția consumatorilor.   După cum s-a anunțat, membrii Comisiei parlamentare...

Marketingul ”artizanal” și etichetarea înșelătoare
Autor: Nora Marin  /   luni, 18 iunie 2018

La jumătatea lunii iunie a.c., Organizația Europeană a Consumatorilor (BEUC) a acuzat anumiți producători de produse alimentare că folosesc pe etichete în mod incorect termeni și cuvinte care fac trimitere la tradiție-tradițional. Concomitent, organizația europeană avertizează că, de multe ori, asistăm la adevărate campanii de...