Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Moy Park introduce eticheta ”nu necesită spălare”

Autor: Meat MIlkvineri, 18 iulie, 2014

Producător britanic de alimente, Moy Park a introdus o etichetă frontală pe ambalajul tuturor pachetelor care conțin pui întregi cu mesajul „nu necesită spălare”, informeaza The Meat Site.

Noua etichetă, care a fost introdusă pentru a sprijini campania Food Standards Agency care vizează consumatorii cu mesajul „Nu spălați puiul crud”, a fost introdusă pe pachete din data de 18 iunie.

Puii întregi Moy Park sunt comercializați în Irlanda având o penetrare a pieței irlandeze de 50%.

Ursula Lavery, Director Tehnic pe Europa al Moy Park, a declarat:
„Suntem mandri de a fi una dintre primele companii care promovează campania” nu necesită spălare” prin includerea unui mesaj de pe partea din față a ambalajului.”

În 2015, Frigoexpres va avea o creștere de 10 %
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 16 ianuarie 2015

În anul 2015, compania de transport Frigoexpres va avea o creștere de 10 % a afacerilor, a declarat Florian Mihuţ, Directorul General şi acţionarul majoritar al transportatorului orădean, la acest lucru urmând să contrinuie noile contracte semnate în Germania, Franţa şi Elveţia.   „Anul trecut l-am terminat cu o cifră de...

Afacerile VPK Packaging-Salonta vor trece de 23 de milioane de euro
Autor: Maria Demetriad  /   joi, 15 ianuarie 2015

Afacerile VPK Packaging-Salonta vor trece de 23 de milioane de euro, în 2015. Mai precis, producătorul belgian de ambalaje din carton VPK Packaging, care deţine pe piaţa locală două fabrici la Salonta, judeţul Bihor, şi-a bugetat pentru anul 2015 o cifră de afaceri de 23,6 mil. euro, mai mult cu 13% faţă de anul trecut, în principal pe...