Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Müller UK a lansat programul de modernizare ”Darwin Project”

Autor: Nora Marinmiercuri, 20 februarie, 2019

Compania britanică de lactate Müller Milk & Ingredients (MMI) a lansat un program de îmbunătățire a costurilor și a marjei de 100 milioane de lire sterline.

 

Piața s-a modificat substanțial

 

Programul, pe care compania l-a denumit Darwin Project, include o analiză a fiecărui aspect al operațiunilor MMI, logistică, back office și organizarea salariaților, pentru a simplifica afacerea, a reduce costurile și pentru a îmbunătăți în continuare atenția și responsabilitatea clienților.

 

Patrick Müller, CEO al companiei Müller Milk & Ingredients, a declarat pentru DairyReporter că mediul de piață s-a schimbat semnificativ, datorită volatilității globale a pieței produselor lactate, scăderii consumului și schimbărilor în comerțul cu amănuntul, iar compania trebuie să se adapteze și să revină la niveluri sustenabile de rentabilitate.

 

„Avem cea mai bună rețea investițională din industria noastră și ne propunem să fim primul procesor de lapte proaspăt, pentru anii următori”, a declarat oficialul Muller.

 

„Am investit în domenii de vârf unice și de clasă, în ceea ce privește calitatea produselor, de la fermă la consumator și termen de valabilitate. Avem ambalaje complet reciclabile, incluzând asigurarea a 50% din stocurile de HDPE, reciclate din Marea Britanie, pentru utilizarea în sticle, fabrici eficiente de lapte și moduri inovatoare de a lucra cu fermierii, pentru a le proteja de volatilitatea pieței „.

 

Economiile specifice nu au fost anunțate

 

Müller a declarat că programul de reducere a costurilor vizează adaptarea la mediul de piață în schimbare, devenind o afacere centrică, agilă și mai simplă. Programul va „necesita în mod inevitabil decizii dificile și o mare schimbare”. Oficialul companiei a completat: „Am început deja procesul prin asigurarea de noi parteneriate strategice pe termen lung cu clienții, care vor revigora sectorul”.

 

Programul Darwin, de 12 luni, este deja în curs de desfășurare și acoperă producția, logistica, produsele, achizițiile, oamenii și relațiile cu clienții. Compania a declarat că este prea devreme pentru a putea transmite modificări specifice fiecărei părți a afacerii și organizației MMI.

Eurobarometru: 60 % dintre cetățenii UE consideră benefic comerțul internațional
Autor: meatmilk  /   luni, 25 noiembrie 2019

Rezultatele unui sondaj Eurobarometru special, publicat de Comisia Europeană, arată că 60 % dintre europeni consideră că ei beneficiază personal de pe urma comerțului internațional, procent care este cu 16 puncte procentuale mai mare decât în urmă cu 10 ani, când s-a efectuat ultimul astfel de sondaj.   Acesta a arătat, de...

Adam Grant-Danone: Consumatorii și-au pierdut încrederea în industria alimentară
Autor: Maria Demetriad  /   joi, 21 noiembrie 2019

Potrivit Dairy Reporter, gigantul alimentar francez Dadone a cerut un spirit de colaborare în industria alimentară și a îndemnat întreprinderile FMCG care operează la nivel mondial să devină certificate ”B Corp”, pentru a se angaja la crearea unui sistem alimentar durabil și la recâștigarea încrederii...