Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Napolact BIO te îndeamnă să îți iei picătura de tihnă

Autor: meatmilkmiercuri, 14 februarie, 2018

După lansarea din 2015 a gamei de lactate Napolact BIO, sub sloganul ”Gustul naturii pure”, iată că începutul de an 2018 găsește compania FrieslandCampina, deținătoarea mărcii, în plină campanie de relansare a gamei sub un nou slogan, ”Ia-ți picătura de tihnă.

 

În acest sens, doamna Anca Roman, Touchpoints, Digital & Communication Manager FrieslandCampina Romania, a declarat: “Pentru FrieslandCampina brandul Napolact este principalul pariu”.  Aceasta a adăugat:

 

”După cum se știe, în 2015, FrislandCampina România a lansat o gamă de produse obținute din lapte ecologic colectat din Ardeal, de la fermieri parteneri certificați, Napolact BIO devenind una dintre mărcile ecologice principale, de pe piața românească.

 

Apetitul noilor generații pentru produsele BIO, în special al familiilor tinere, preocupate de sănătate și mâncare gustoasă și echilibrată, este în creștere și transformă tiparul clasic al coșului de cumpărături.

 

Chiar daca principala provocare rămâne materia primă, veștile sunt buneîn acest domeniu: consumul de lactate a evoluat pozitiv în ultimii ani, atât în volum cât și în valoare. Această creștere s-a datorat renunțării parțiale a consumatorilor la achiziția de produse din piața gri”, notează smark.ro.

Centenarul Marii Uniri-Mesajul companiei Testo
Autor: meatmilk  /   joi, 29 noiembrie 2018

Testo România, filiala locală a producătorului german Testo SE& Co KGaA, activează pe piața românească începând cu 2012 având sediul central la Cluj Napoca.   Încă de la inființare am încercat să venim în ajutorul clienților atât cu produse și servicii de calitate cât și cu personal calificat care să poată...

Centenarul Marii Uniri: Mesajul companiei Agricola Bacău
Autor: meatmilk  /   miercuri, 28 noiembrie 2018

„Misiunea noastră, a celor de la AGRICOLA, este ca, prin calitatea și diversitatea produselor oferite, prin ceea ce facem zi de zi, să ne ridicăm la înălțimea așteptărilor consumatorilor, angajaților, acționarilor și partenerilor noștri.   Brandul Grupului AGRICOLA ”Neam de gospodari ” aduce în discuţie moştenirea...