Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Napolact BIO te îndeamnă să îți iei picătura de tihnă

Autor: meatmilkmiercuri, 14 februarie, 2018

După lansarea din 2015 a gamei de lactate Napolact BIO, sub sloganul ”Gustul naturii pure”, iată că începutul de an 2018 găsește compania FrieslandCampina, deținătoarea mărcii, în plină campanie de relansare a gamei sub un nou slogan, ”Ia-ți picătura de tihnă.

 

În acest sens, doamna Anca Roman, Touchpoints, Digital & Communication Manager FrieslandCampina Romania, a declarat: “Pentru FrieslandCampina brandul Napolact este principalul pariu”.  Aceasta a adăugat:

 

”După cum se știe, în 2015, FrislandCampina România a lansat o gamă de produse obținute din lapte ecologic colectat din Ardeal, de la fermieri parteneri certificați, Napolact BIO devenind una dintre mărcile ecologice principale, de pe piața românească.

 

Apetitul noilor generații pentru produsele BIO, în special al familiilor tinere, preocupate de sănătate și mâncare gustoasă și echilibrată, este în creștere și transformă tiparul clasic al coșului de cumpărături.

 

Chiar daca principala provocare rămâne materia primă, veștile sunt buneîn acest domeniu: consumul de lactate a evoluat pozitiv în ultimii ani, atât în volum cât și în valoare. Această creștere s-a datorat renunțării parțiale a consumatorilor la achiziția de produse din piața gri”, notează smark.ro.

Rezultate financiare bune pentru Danone România, în 2017
Autor: meatmilk  /   miercuri, 18 iulie 2018

(Comunicat) Danone România a înregistrat în 2017 rezultate financiare pozitive, care consolidează o poziție profitabilă, permițând companiei să continue investițiile locale în acest an. Cifra de afaceri s-a ridicat la 497 milioane lei, crescând cu aproximativ 3%, în comparație cu anul 2016.   Evoluția pozitivă din...

Hochland sărbătorește 25 de ani în România printr-o nouă campanie de comunicare
Autor: meatmilk  /   joi, 5 iulie 2018

(Comunicat) La aniversarea a 25 de ani de existență a produselor sale pe piața din România, Hochland se reinventează și lansează o campanie de comunicare de brand prin care își redefinește universul și ilustrează o nouă stare de spirit.   Pe parcursul acestor ani, Hochland a devenit cea mai cunoscută și mai cumpărată...