Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Nielsen România are un nou manager general

Autor: Maria Demetriadvineri, 15 ianuarie, 2016

Compania de cercetare de piaţă Nielsen România l-a numit în decembrie anul trecut la con­ducerea operaţiunilor locale pe Iuri Constantinov, un executiv care a lucrat timp de 12 ani în ca­drul companiei Philip Morris, producătorul ţigaretelor Marl­boro.

 

Constantinov l-a înlocuit pe Nicholas Andreades, care a con­dus compania timp de cinci ani, anterior deţinând poziţia similară în cadrul MEMRB, spun repre­zentanţii companiei Nielsen România. După finalizarea man-datului, Andreades s-a întors în Cipru, ţara sa de origine, acolo con­tinuându-şi activitatea în cadrul companiei Nielsen.

 

Nielsen a achiziţionat în 2011 compania de cercertare MEMRB cu o istorie de mai mult de 40 de ani în domeniu.

Carrefour România testează sistemul biometric de plată
Autor: Mircea Demeter  /   miercuri, 13 martie 2019

Potrivit unei informări a retailerului francez, Carrefour România a anunțat că testează un nou sistem de plăți biometrice în supermarketul Skanska din București.   Sistemul de plăți a fost instalat la contoarele de check-out convenționale și self-service, în luna februarie a acestui an. Proiectul face parte din obiectivele...

ESM: Kaufland România a lansat primul card de loialitate
Autor: Mircea Demeter  /   luni, 18 februarie 2019

Publicația de circulație europeană European Supermarket Magazine anunță că retailerul Kaufland România a lansat primul program de loialitate, care va recompensa clienții fideli cu reduceri substanțiale, puncte de loialitate și alte beneficii.   În viitor, distribuitorul intenționează să introducă promoții personalizate...