Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Noi precizari la taxa pe fast food

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Ministerul Sanatatii doreste instituirea unei taxe pe alimentele nesanatoase, adica doar pentru produsele cu o cantitate foarte mare de grasimi, dulciurile hiperconcentrate si bauturile carbogazoase, a precizat secretarului de stat Adrian Streinu Cercel. Astfel taxa pentru produsele alimentare nerecomandate nu va viza pizza, shaorma sau apa minerala. El a explicat ca introducerea taxei pe fast food este necesara intrucat a crescut numarul persoanelor obeze.

Reprezentantii patronatelor estimeza ca introducerea taxei pe fast-food ar putea duce la cresterea, in medie, cu peste 20% a pretului la alimente, dar si la disponibilizarea a peste 36.000 de salariati, respectiv 20% din personalul din industria alimentara. Ministerul Sanatatii a respins insa aceste afirmatii, sustinand ca cifrele avansate de reprezentantii patronatelor din alimentatie sunt nerealiste si nu au baza de calcul.

Potrivit reprezentantilor ministerului, lista produselor care vor fi taxate nu a fost inca finalizata, dar Adrian Streinu-Cercel a declarat ca acesta nu va include nici legumele, carnea, laptele si derivatele din acestea si nici ouale. Lista va fi finalizata in doua-trei luni, iar taxa va fi variabila, in functie de produs.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...