Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Noua campanie Caroli: De 20 ani avem grija de carne

Autor: Meat MIlkvineri, 20 iunie, 2014

 

In luna iunie 2014 incepe o noua campanie de comunicare Caroli De 20 de ani avem grija de carne. Este o campanie care raspunde perfect nevoilor actuale ale consumatorilor de mezeluri si care va readuce increderea in aceasta categorie de produse.

Este prima campanie care reuseste sa construiasca o baza solida printr-un mesaj functional foarte clar, relevant pentru consumatori si credibil pentru Caroli. Este o etapa importanta pentru Caroli, care reuseste astfel sa se diferentieze prin grija cu care produce mezeluri de 20 de ani, marcand o istorie a calitatii: fiecare produs Caroli care ajunge pe masa oamenilor este unul al experientei, facut pe gustul celor care il aleg.

Carnea de porc, primul loc în Top-ul importurilor
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 19 ianuarie 2015

Carnea de porc a ocupat primul loc în Top-ul importurilor de produse agroalimentare, în primele 10 luni ale anului 2014 Carnea de porc a ocupat primul loc în topul importurilor de produse agroalimentare în perioada 1 ianuarie - 31 octombrie 2014 cu o cantitate de 129.000 de tone, în creştere cu 7 procente faţă de aceeaşi perioadă din...

Cris Tim va investi 5 mil. de euro în dezvoltarea producției ready-meal
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 16 ianuarie 2015

Cris Tim va investi 5 milioane de euro în dezvoltarea producției ready-meal, segment care a crescut cu 30% anul trecut, a declarat Radu Timiş, preşedintele grupului. Totodată, activitatea companiei se va extinde și în zona vinificației, investind alte 2,5 milioane de euro în ”Crama Butic”. "În acest an investim aproximativ 3...