Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Noul design de ambalaj Unicarm este creat de BrandFusion

Autor: meatmilkmiercuri, 22 februarie, 2017

(Comunicat) BrandFusion, compania care oferă servicii integrate de branding offline și branding digital, a creat noul design de ambalaj pentru brandul multi „category Unicarm”, ca parte a unui proces complet de rebranding, care a inclus arhitectură și strategie de brand, redesign identitate corporate și de retail, redesign master packaging (mezeluri, conserve și lactate) și comunicare de brand.

 

Unicarm este un business antreprenorial, apărut în 1994, care s-a dezvoltat constant, atât ca cifră de afaceri, cât și ca linii de business, ajungând să dețină în prezent: linii de producție pentru brandurile proprii (mezeluri, conserve, lactate, produse de panificație, înghețată), lanț de magazine (87 marketuri și supermarketuri), restaurant, ferme și rețea de distribuție. Odată cu extinderea business-ului, a devenit tot mai dificilă menținerea coerenței arhitecturii de brand și a designului de ambalaj. În plus, păstrarea unei arhitecturi monolitice (cu numele Unicarm și simbolul bucătarului) pe toate liniile de business a îngreunat procesul de exprimare a atributelor fundamentale ale brandului la nivel de design.

 

“După aproximativ 10 ani în care am conservat imaginea brandului Unicarm, perioadă în care am evoluat constant, produsele Unicarm ajungând să fie distribuite la nivel național, pe toate canalele de vânzare, în timp ce rețeaua de magazine a fost extinsă, am simțit nevoia de o schimbare. Ne bucură faptul că, în nevoia noastră de a desfășura un proces de rebranding,     i-am cunoscut pe cei de la BrandFusion, care au fost și sunt în continuare alături de noi. Sunt cei care acordă o atenție sporită nevoilor noastre și alături de care am început deja să ne bucurăm de rezultatele eforturilor comune.”– Maria Bene, Manager Unicarm

 

Procesul de rebranding a început cu redefinirea fundamentelor brandului, identificarea elementelor din construcția lui față de care exista un atașament mare din partea clienților și descoperirea atributelor de brand relevante fiecărei linii de business. La nivel de produs, noul master packaging îmbină caracteristicile care definesc brandul și sunt apreciate și de consumatori, cu atributele specifice categoriilor de produse (ex. textura de lemn și imaginile apetisante– pentru gustul autentic, florile de câmp – pentru ideea de natural) și cu elemente proprii brandului, care vorbesc despre proveniență (ștampila de origine) și grija avută în procesul de producție (suita de fonturi prietenoase).

 

“Principala provocare a fost aceea de a gândi un master packaging multi category, care să poată fi extins pe mezeluri, conserve și lactate (cu game, sub-game și tipuri variate de ambalaj). La care s-a adăugat nevoia de a exprima cât mai bine diferențiatorii brandului și atributele caracteristice fiecărei categorii. Pentru mezeluri și conserve am pornit de la personajul bucătar și valorile pe care le inspiră – specializare în industrie, profesionalism, pricepere. Am redesenat simbolul bucătarului pentrua surprinde mai bine personalitatea prietenoasă a brandului și am folosit elementele din universul său pentru a vorbi de specializare. În cazul lactatelor, unde ideea de bucătar nu era reprezentativă, am introdus un personaj de categorie, văcuța, respectând același stil grafic. Am folosit un design curat, fresh și simplu, bazat pe spațiu alb și elemente naturale, pentru a exprima atributele categoriei – prospețime, naturalețe, puritate.” – Mona Ursu, Managing Partner BrandFusion.

 

Procesul de rebranding a durat aproximativ un an și jumătate, de la strategie până la implementare. Master packaging-ul este implementat la peste 400 SKU-uri din toate cele trei categorii, majoritatea fiind deja disponibile în retailul propriu Unicarmși Key Accounts.

 

**

 

BrandFusion este unul dintre pionierii brandingului în România, oferind servicii integrate de branding offline și branding digital companiilor care vor să se folosească de puterea brandului lor pentru a-și crește business-ul. BrandFusion a semnat rebrandinguri corporate pentru Eversted (Filtre Aer Curat), Symmetrica, Glas Expert, Imersia, Business Days, a realizat design de ambalaj pentru Râureni, Fuchs (Mirodenia), Agra’s, Malina, Annabella Zilnic, Sentia, Global Plast (Papelino, Zorex, Alabala), Blade (Gospodarul Profesionist) și a dezvoltat prezența online pentru Austral, Business Days, Râureni și Symmetrica. Mai multe detalii pe www.brandfusion.ro.

 

Unicarmeste unul dintre cele mai mari business-uri antreprenoriale românești, din industria de food, cu o cifră de afaceri de 145 mil euro (2015) și peste 2.800 de angajați. Cu o istorie de peste 20 de ani, Unicarm s-a dezvoltat pe mai multe linii de business: producție (mezeluri, lactate, conserve, înghețată, produse de panificație), retail (87 de marketuri și supermarketuri proprii), restaurant și distribuție.

Studiul de caz complet este disponibil aici.

 

Domnul Marko Arola-Suedia, va fi speaker al Conferinței Meat Milk
Autor: meatmilk  /   joi, 12 aprilie 2018

Domnul Marko Arola, din Suedia, va fi unul dintre oaspeții de seamă ai Expo-Conferinței Internaționale Meat.Milk, care își va derula lucrările în zilele de 10 și 11 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov, sub titlul ”Reconfigurarea sectoarelor de carne și lapte ale României, față de noile realități ale pieței”. Participarea...

GfK: La ce se uită românii când citesc etichetele alimentelor?
Autor: meatmilk  /   vineri, 10 noiembrie 2017

(Comunicat) Aproape jumătate dintre consumatorii la nivel global, declară că atunci când citesc etichetele despre conținutul produselor pe care le consumă iau în calcul în primul rând să fie fără zahăr și fără ingrediente modificate genetic. Românii sunt și ei atenți la acest din urmă aspect, dar și la conținutul redus de...