Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Activia

Vizibilitatea în on-line a mărcilor de lactate în luna februarie

miercuri, 13 martie 2019

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei  TreeWorks, au dat publicitatii Top-ul vizibilitatii mărcilor de lactate, in on-line, pentru luna februarie 2019.    Top-ul acopera brandurile prezente in online in mai multe categorii, dintre care vi le prezentam pe cele mai importante. Datele pentru mărcile de lactate sunt prezentate mai jos in doua...

Danone, 20 de ani de producție locală și investiții în România

miercuri, 6 martie 2019

(Comunicat) Anul acesta, Danone aniversează 20 de ani de activitate în România și de producție locală în cadrul fabricii din București. Pentru companie, 2019 are o dublă semnificație, întrucât Danone celebrează la nivel global 100 de ani de istorie în producția de iaurt.   De 20 de ani, fabrica Danone din București produce iaurt pentru români   În cele două decenii de activitate pe plan local, afacerea Danone s-a...

Vizibilitatea în on-line a mărcilor de lactate în luna ianuarie

vineri, 15 februarie 2019

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei  TreeWorks, au dat publicitatii Top-ul vizibilitatii mărcilor de lactate, in on-line, pentru luna ianuarie 2019.    Top-ul acopera brandurile prezente in online in mai multe categorii, dintre care vi le prezentam pe cele mai importante. Datele pentru mărcile de lactate sunt prezentate mai jos in doua...

Danone lansează Activia-Ediție limitată cu mesaje inspiraționale

miercuri, 16 ianuarie 2019

(Comunicat) Activia dă startul unei noi campanii pentru consumatori și a pregătit o ediție limitată de ambalaje cu mesaje inspiraționale, pentru a-i motiva în îndeplinirea obiectivelor pentru 2019.   Începutul anului este perioada când ne stabilim noi țeluri, care, de obicei, sunt orientate pe trei categorii: trup, minte și suflet.Prin noua campanie, Activia își propune să susțină consumatorii să realizeze ceea ce și-au...

Ziua Porților deschise, la Danone

miercuri, 19 decembrie 2018

(Comunicat) Danone România a organizat Ziua Porților Deschise, un eveniment anual dedicat consumatorilor, care au avut posibilitatea să facă un tur al fabricii din București și să afle detalii din culisele producției de iaurt.   Vizitatorii au călătorit pe drumul iaurtului, ghidați chiar de angajații care, zi de zi, se ocupă de roluri cheie în lanțul de producție, de la intrarea laptelui în fabrică și până la pregătirea...

Danone își reafirmă obiectivul: Creșterea profitului

joi, 25 octombrie 2018

La Londra, a avut loc Seminarul investitorilor Danone, în cadrul căruia s-au stabilit obiectivele de dezvoltare ale companiei, la nivel global, care trebuie puse în practică în perioada 2020-2030.   În cadrul discuțiilor, Președintele și  CEO Danone, Emmanuel Faber, și membrii de vârf ai echipei de management, au prezentat strategia și obiectivele companiei pentru anul 2020 și obiectivele strategice pentru 2030, pentru a...

Inovație: Activia, iaurt de băut cu semințe de in și mix de fructe

luni, 27 august 2018

(Comunicat) Consumatorii au devenit tot mai preocupați de o alimentație echilibrată și au început să includă în meniul lor ingrediente simple, dar care să le ofere aportul de nutrienți necesar pentru organism. Unele dintre cele mai recomandate ingrediente care conțin o mulțime de substanțe hrănitoare sunt semințele. Introduse în alimentație, acestea oferă multiple beneficii, fiind ușor de folosit în diferite...

Rezultate financiare bune pentru Danone România, în 2017

miercuri, 18 iulie 2018

(Comunicat) Danone România a înregistrat în 2017 rezultate financiare pozitive, care consolidează o poziție profitabilă, permițând companiei să continue investițiile locale în acest an. Cifra de afaceri s-a ridicat la 497 milioane lei, crescând cu aproximativ 3%, în comparație cu anul 2016.   Evoluția pozitivă din ultimii ani se datorează accentului pus de Danone pe segmentul de iaurturi, unde aduce valoare adăugată sporită...

Brand Finance Top 2018 : Danone, cea mai valoroasă marcă de lactate din lume

joi, 12 iulie 2018

Nestlé a dominat clasamentul mărcilor alimentare, potrivit unui nou raport al firmei independente de evaluare și strategie de consultanță Brand Finance, însă creșterea companiei chinezești de lapte Yili a fost impresionantă.   Valorând 19,4 miliarde de dolari, Nestlé a revendicat din nou titlul celui mai valoros brand alimentar din lume, mai mult decât dublul valorii Danone ($ 9,1 miliarde). Valoarea brandului Nestlé nu a...

Danone aduce experiența VR în magazinele Mega Image din București

joi, 31 mai 2018

(Comunicat) Danone a lansat campania promoțională ”Aruncă un ochi. Rămâi pentru experiență”, un proiect pilot derulat în lanțul de supermarketuri Mega Image din București, prin care le oferă consumatorilor experiențe VR direct în magazin.   Consumatorii pot vedea, chiar la raft, cu ajutorul realității virtuale, “drumul iaurtului”- întreg procesul de producție a iaurturilor Danone, începând de la preluarea laptelui de...

Danone a lansat Activia Mango Cereale

miercuri, 25 aprilie 2018

(Comunicat) Activia a lansat pe piață iaurtul Activia Mango Cereale, un sortiment inovativ care completează gama Activia Cereale Integrale. Astfel, brandul își diversifică portofoliul cu un nou produs, reafirmând misiunea de a oferi consumatorilor care își doresc un stil de viață echilibrat, opțiuni gustoase.   „Produsele Activia sunt create din ingrediente bine selecționate, pentru a oferi opțiuni de gustări în viața...

Top-ul vizibilității în on-line a mărcilor de lactate pe luna martie

vineri, 13 aprilie 2018

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks, au dat publicitatii Top-ulvizibilitatii marcilor de lactate, in online, pentru luna martie 2018.      Top-ul acopera brandurile prezente in online in mai multe categorii, dintre care vi le prezentam pe cele mai importante. Datele pentru m[rcile din categoria carne si mezeluri sunt prezentate mai jos in doua...

Top-ul vizibilității în online al mărcilor de lactate, în februarie

joi, 8 martie 2018

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks, au dat publicitatii Top-ul vizibilitatii marcilor de lactate, in online, pentru luna ianuarie 2018. Top-ul acopera brandurile prezente in online in mai multe categorii, dintre care vi le prezentam pe cele mai importante. Datele pentru mărcile din categoria lapte și lactate sunt prezentate mai jos in doua clasamente.     Indicatori     Top...

Noi produse lactate lansate în luna februarie

miercuri, 7 martie 2018

Cu speranța că vom inspira managerii și tehnologii companiilor de lactate din România, vă prezentăm pe scurt o parte dintre noutățile lunii februarie de pe piața mondială a lactatelor. Iată selecția noastră:   Desert de lapte cu ciocolată și mentă   În Noua Zeelandă, Lewis Road Creamery a lansat Creamery Mint Chocolate Chocolate, realizată în colaborare cu Whittaker's Chocolate. Produsul este o combinație între...

Top-ul vizibilității mărcilor de lactate în decembrie 2017

vineri, 12 ianuarie 2018

Top-ul lunar al celor mai vizibile branduri in online si pe Facebook este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks.   Datele pentru brandurile din categoria lactate & branzeturi sunt prezentate mai jos in 2 slide-uri, pentru fiecare indicator.   Top expresii reprezinta defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categorie a numarului de...

Top-ul lunii august, al vizibiliății în on-line a mărcilor de lactate

luni, 11 septembrie 2017

TreeWorks a dat publicitatii clasamentul vizibilitatii marcilor de lapte si lactate pentru luna august. Potrivit datelor colectate de platformele ZeList Monitor si fbMonitor, Top-ul acopera brandurile prezente in online in mai multe categorii, din care vi le prezentam pe cele mai importante.   Indicatori Top Expresii reprezinta defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categorie a numarului de mentionari, a numarului de surse...