Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Agricola

Vizibilitatea mărcilor de carne în decembrie 2017, în on-line

vineri, 12 ianuarie 2018

Topul lunar al celor mai vizibile branduri in online si pe Facebook este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks.   Datele pentru brandurile din categoria carne și produse din carne sunt prezentate mai jos in 2 slide-uri, pentru fiecare indicator.   Top expresii reprezinta defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categorie a numarului de...

APSS: Ultima zi în care se poate aplica pentru promovarea Salamului de Sibiu

miercuri, 20 decembrie 2017

(Comunicat) Asociația Producătorilor de Salam de Sibiu a demarat în luna noiembrie o licitație publică pentru selectarea unui Organism de implementare a unui proiect de promovare a Salamului de Sibiu IGP în țările țintă România, Italia și Spania, pe o perioadă de 36 de luni.   Acest proiect a fost înaintat în cadrul Apelului pentru propuneri de programe simple 2017 – Promovarea produselor agricole al Agenției Executive pentru...

Studiu Agricola Bacău: Opt din zece români consumă săptămânal ouă

joi, 7 decembrie 2017

(Comunicat) Opt din zece români consumă ouă săptămânal, însă mai puțin de jumătate, au cunoștințe corecte despre proprietățile lor, informează Agricola Internațional Bacău, într-un studiu pe care l-a realizat.   Românii sunt mari consumatori de ouă. Opt din zece respondenți consumă ouă săptămânal, iar cei mai mulți dintre ei (39%), consumă între trei și șase ouă pe săptămână. 14% dintre cei chestionați...

S-a lansat campania europeană „Savurați Salamul de Sibiu IGP”

miercuri, 8 noiembrie 2017

(Comunicat) Asociația Producătorilor de Salam de Sibiu demarează o licitație publică pentru selectarea unui Organism de implementare a unui proiect de promovare a Salamului de Sibiu IGP în țările țintă România, Italia și Spania, pe o perioadă de 36 de luni. Acest proiect a fost înaintat în cadrul Apelului pentru propuneri de programe simple 2017 – Promovarea produselor agricole al Agenției Executive pentru Sănătatea Consumatorilor,...

Top-ul vizibilității în online al mărcilor produselor din carne

miercuri, 8 noiembrie 2017

Topul lunii octombrie al celor mai vizibile mărci in online si pe Facebook al produselor din carne este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks.   Datele pentru brandurile din categoria carne și mezeluri sunt prezentate mai jos in două tabele, pentru fiecare indicator.   INDICATORI   Top expresii reprezinta defalcarea pe brandurile luate in...

Agricola a devenit Partener Platinum al Conferinței Meat & Milk 2018

joi, 2 noiembrie 2017

Agricola Internațional Bacău, unul dintre liderii naționali de pe piața de procesare a cărnii de pasăre și liderul incontestabil pe segmentul desfacerii de Salam de Sibiu, companie de prestigiu internațional recompensată cu numeroase premii și medalii, a devenit Partener Platinul al celei de-a VII ediții a Expo-conferinței Internaționale Meat & Milk 2018, care se va desfășura în organizarea agenției infoGROUP în zilele de 24, 25 mai...

La Indagra, Agricola anunță premierea cu Gold Medal Award pentru salamul Levant

joi, 26 octombrie 2017

Participând și la ediția din acest an a târgului Indagra Food, Agricola Internațional Bacău își prezintă la standul din Pavilionul central ultimele noutăți.   Desigur, în prim-plan se află ”Ouăle inimoase” și ”Ouăle ochiase”, mai precis, ouăle cu luteină și cele cu Omega 3, anunțate de revista noastră anterior ca fiind, practic, o premieră în domeniu, succes al specialiștilor de la Avicola Lumina, aflată în...

Anuga, Koln: Agricola, performera de necontestat a ediției din 2017

joi, 12 octombrie 2017

Acum, la o zi după încheierea târgului Anuga, putem spune că Agricola Internațional Bacău poate fi declarată drept performera actualei ediții. Prezentă la ediția 2017 a Târgului Internațional Anuga, în cadrul standului României, cu toate categoriile sale de produsele și cu echipele de vânzări și de export ale companiilor Grupului, respectiv Europrod. Avicola Lumina, Agricola Internațional și Salbac, acestea au avut deja multe contacte...

Top-ul vizibilității în online a produselor din carne pe luna septembrie

miercuri, 11 octombrie 2017

TreeWorks a dat publicității Top-ul vizibilității produselor și mărcilor de carne în online pentru luna septembrie, realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei.   Topul acopera brandurile prezente in online in 27 de categorii, din care vă prezentăm cele mai importante două clasamente.   INDICATORI   Top expresii reprezinta defalcarea pe brandurile...

Anuga 2017 și-a deschis porțile, firmele românești fac deja senzație

luni, 9 octombrie 2017

În uriașul spațiu expozițional de la KolnMesse, cel mai mare târg dedicat industriei alimentare, Anuga, și-a deschis porțile pentru sutele de mii de vizitatori.   La această ediție care, potrivit organizatorilor, va depăși orice record, sunt prezente cca 7400 de companii din 107 țări, Argentina fiind în acest an țara căreia i s-a rezervat statutul de vedetă, având închiriat cel mai mare spațiu, în care a organizat cel mai...

Grigore Horoi: Agricola Internațional Bacău va fi Steaua industriei românești!

joi, 21 septembrie 2017

Aflată în somptuoasa sală de festivități a grupului Agricola Internațional Bacău, cu ocazia sărbătoririi celor 25 de ani de activitate, prin fața asistenței se perindă la pupitru fel de fel de vorbitori care, normal de altfel, prezintă realizări, cifre, grafice. Dar se poate întâmpla ca jurnalistului aflat și el acolo să nu i se pară chiar atât de relevante. În păcătoșenia lui și stând lângă oameni frumoși, jurnalistul poate...

Agricola Internațional Bacău a împlinit 25 de ani de activitate

luni, 18 septembrie 2017

Joi, în cadru festiv, la sediul grupului de firme Agricola Internațional Bacău, în fața a peste 400 de invitați, a fost sărbătorită împlinirea unui sfert de veac de activitate.   La eveniment au participat cei trei președinti ai companiei care au asigurat conducerea activității în tot acest timp, aici numindu-i în ordine pe domnii Petru Plăcintă, Gheorghe Antochi și Grigore Horoi-președintele în exercițiu, doamna...

Top-ul lunii august al vizibilității mărcilor de carne și mezeluri

joi, 7 septembrie 2017

Tree Works a dat publicității Top-ul lunii august al celor mai vizibile mărci de produse din carne. Datele pentru brandurile din categoria carne și mezeluri sunt prezentate mai jos in două slide-uri, pentru fiecare indicator.   INDICATORII   Top expresii reprezinta defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categorie a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost realizate aceste mentionari si a...

Top-ul vizibilității în on-line a produselor din carne, pe luna iulie

miercuri, 9 august 2017

Top-ul lunii iulie al celor mai vizibile branduri de carne și produse din carne in online si pe Facebook este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks.    Datele pentru brandurile din categoria carne&mezeluri sunt prezentate mai jos in două slide-uri, pentru fiecare indicator.   INDICATORI   Top expresii reprezinta defalcarea pe...

În S1-2017, afacerile Grupului Agricola Internațional SA au crescut cu 6%

joi, 20 iulie 2017

(Comunicat) În prima jumătate a anului 2017 Grupul de firme AGRICOLA înregistrează o creștere a cifrei de afaceri de 6% față de perioada similară din 2016, ajungând la 322,658 milioane lei (cifra de afaceri nu mai include și off-urile de vânzări, potrivit legislației aplicabile din 2017. Procentul de creștere a fost calculat în raport cu cifra de afaceri din primele 6 luni 2016, din care au fost scazute off-urile de vânzări, care la acea...

Top-ul vizibilității în on-line a mărcilor de carne, la 31 mai 2017

joi, 8 iunie 2017

Iqads a dat publicității Top-ul lunii mai al celor mai vizibile mărci de carne in online si pe Facebook, realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks.Iată cele mai importante clasamente de la finalul acestei luni:    Indicatori   Online visibility se refera la vizibilitatea online a brandurilor din categoria respectiva. Sunt agregate toate mentionarile,...