Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close
IFS

Ambalare

GEA a achiziționat producătorul sloven de mașini de ambalare Vipoll

miercuri, 17 ianuarie 2018

GEA a achiziționat producătorul de mașini Vipoll, care produce tehnologii de umplere pentru lactate, băuturi răcoritoare și bere. Compania, care a fost înființată în 1991, are peste 100 de angajați în Križevci pri Ljutomeru, Slovenia, iar GEA intenționează să extindă instalația de producție în acest an.   Portofoliul companiei include; pasteurizatoare, mixere, sistemele de carbonare și captare, transportor, curățarea...

Anuga Food Tech va avea loc în perioada 20-23 martie 2018, la Koln

miercuri, 17 ianuarie 2018

Între 20 și 23 martie, în uriașele spații expoziționale de la KolnMesse, va avea loc ediția din 2018 a celui mai mare târg internațional dedicat tehnologiilor destinate industriei alimentare, ediție care se va desfășura sub genericul ”Lumea inovațiilor”.     Ca târg comercial global, Anuga FoodTec va fi din nou cea mai importantă forță motrice a industriei internaționale de alimente și băuturi, fiind singurul târg...

Nesto-Bulgaria bifează o participare de succes la Indagra

vineri, 27 octombrie 2017

Prezentă în premieră la Indagra, compania bulgară Nesto poate contabiliza un succes notabil încă din primele zile, datorită numeroaselor întâlniri de afaceri care, cu siguranță, se vor concretiza în noi contracte de furnizare de soluții de procesare și ambalare a produselor din carne și lapte.   Referindu-se la activitatea companiei, domnul Martin Sergeev, manager al companiei, a declarat pentru revista Meat.Milk. că Nesto este...

Revoluţie în tehnologia ambalării brânzeturilor

vineri, 17 februarie 2017

Încă din 2006, compania australiană Lactote a început studiul unui nou concept de ambalaj pentru produsele lactate, care astăzi, la un deceniu distanţă, se dovedeşte a marca o adevărată revoluţie în domeniu. Ambalajele de lapte din plastic au fost utilizate de către fabricile de produse lactate şi de supermarket-uri de mai bine de o jumătate de secol. Multă vreme, această varianta a reprezentat soluţia optimă faţă de modalităţile...

Mașini de ambalare pentru linii de ready-meal și catering

marți, 31 mai 2016

Una dintre componentele de bază ale multor procesatori de carne din România, și nu numai, este realizarea de produse ready-meal, care necesită o anumită tehnologie de ambalare. În această ediție, vă aducem în atenție ultimele propuneri ale companiei americane ARY Packaging, speficând faptul că utilajele prezentate aici respectă pe deplin specificațiile tehnice ale Uniunii Europene, unde sunt comercializate, concomitent cu piețele din cele...

Echipamente de formare a sacilor și pungilor de plastic

joi, 11 februarie 2016

Creșterea vânzărilor de produse congelate, dar și necesitatea stocării cărnii congelate necesită un consum foarte mare de saci de plastic. Fie că doriți să vă înființați propria companie producătoare de astfel de ambalaje, fie că o companie procesatoare de carne dorește să realizeze economii, producându-și singură ambalajele necesare, propunerile tehnologice ale firmei Masek, din Cehia, pot fi soluțiile perfecte.   VikingMasek...

Ambalarea vidată, combinată cu tratament termic

miercuri, 3 februarie 2016

Ambalarea sub depresiune urmăreşte eliminarea aerului din interiorul ambalajului înainte de închidere. Este denumită frecvent „ambalare în vacuum” sau „ambalare vidată” ca urmare a traducerii directe din limba engleză (vacuum packaging), respectiv din limba franceză (emballage sous vide). Are ca scop principal eliminarea aerului din ambalaj pentru extinderea termenului de valabilitate. Combinarea ambalării sun depresiune cu un tratament...

15 mil. euro, cifra de afaceri pe 9 luni, pentru VPK Packaging

miercuri, 25 noiembrie 2015

Producătorul belgian de ambalaje din carton VPK Pa­ckaging, care deţine pe piaţa locală două fabrici la Salonta, judeţul Bihor, a avut în primele nouă luni o cifră de afaceri de 15 mil. euro, în stagnare faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.   Compania şi-a bugetat pentru acest an afaceri totale de 23 mil. euro, în creştere cu 9% faţă de 2014. Fabrica VPK Packaging din Salonta produce în principal cutii de carton, însă...

Tendințe tehnologice pe piața echipamentelor pentru ambalarea cărnii

vineri, 9 octombrie 2015

Datorită creșterii calității vieți și a modificărilor de substanță a stilului de viață urbană, industria de procesare a cărnii s-a văzut nevoită să reacționeze prompt, de fiecare dată. Desigur, ca parte integrantă a acesteia, companiile producătoare de tehnologii și echipamente de ambalare au fost nevoite să țină pasul cu noile cerințe, conturându-se astfel noi tendințe pe piața globală. Iată în cele ce urmează câteva...

Compania SICK a lansat un nou senzor pentru ambalaje

miercuri, 29 iulie 2015

Un senzor de presiune pneumatic pentru ambalaje vor fi printre noile tehnologii care vor fi expuse în cadrul expoziției PPMA din Marea Britanie, de către specialistul în ambalare și procesare SICK, anul acesta, informează Globalmeatnews. Compania va prezenta recentul lansat sensor PAC50, un senzor cu presiune pneumatică pentru îmbunătățirea monitorizării presiunii aerului în ambalajele produselor alimentare. Acesta dispune de un ecran...

Multivac și Snapsil s-au unit pentru o nouă soluție de ambalare

luni, 27 iulie 2015

Combinând conceptul de deschidere facilă a ambalajului al companiei Snapsil și tehnologia de ambalare prin termoformare de la Multivac, noua soluție oferă consumatorilor porții ambalate user-friendly, în loc de porții ambalate care se desfac greu și există pericolul de împrăștiere, informeaza Globalmeatnews. Ambalajele Snapsil sunt produse cu ajutorul masinilor de ambalat prin termoformare de la Multivac. Funcția de deschidere...

Radic Star își modernizează liniile de ambalare

vineri, 3 iulie 2015

Infiintata in anul 1993, Radic Star are ca obiect de activitate producerea si comercializarea carnii si a produselor din carne. Beneficiind de echipamente tehnologice moderne, compania a reusit sa puna la punct retete pentru fabricarea unei game bogate de sortimente din categoria produselor crud-uscate.   Firma dispune de o retea de distributie foarte bine pusa la punct, dotata cu autoutilitare frigorifice si astfel asigura o aprovizionare...

Echipamente de ambalare vidată a cărnii și a produselor din carne

joi, 18 iunie 2015

Ambalarea vidată a cărnii și a produselor din carne este tot mai mult utilizată de procesatori, aceasta mărind termenul de valabilitate a produselor, la raft, precum și realizarea de economii pe fluxul de producție. Propunerile acestei ediții vin din partea companiei olandeze Henkovac, unul dintre producătorii de utilaje și echipamente care se evidențiază prin oferta destinată, în special, companiilor mici și medii.   Linie...

Soluții flexibile pentru ambalarea cărnii tocate

miercuri, 27 mai 2015

Combinând necesitățile unuia dintre cei mai mari procesatori de carne din lume, Edeka Südwestfleisch Rheinstetten, și experiența producătorilor de ambalaje de la Sealpac și Handtmann, echipa comună de specialiști a realizat recent un sistem inovator de ambalare a cărnii tocate cu materiale flexibile.  În ediția de față, vă prezentăm în rezumat principalele calități ale acestor ambalaje și modul în care noua soluție a fost pusă în...

În T1, VPK Packaging a realizat afaceri de 4,8 mil. euro

vineri, 15 mai 2015

Producăorul belgian de ambalaje din carton VPK Packaging, care deţine pe piaţa locală două fabrici la Salonta, judeţul Bihor, a realizat în primul trimestru o cifră de afaceri de 4,8 mil. euro, în uşoară creştere faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Compania şi-a bugetat pentru acest an afaceri totale de 23 mil. euro.   Belgienii se axează în principal pe producţia cutiilor de carton, care au cea mai mare valoare...

”Românii preferă Cris-Tim”, o campanie lansată cu succes

vineri, 27 februarie 2015

Începând cu luna februarie 2015, Cris-Tim derulează o nouă campanie de comunicare. Denumită sugestiv “Românii preferă Cris-Tim”, campania își propune să prezinte într-o manieră creativă si pe înțelesul tuturor, detaliile de producție care fac produsele Cris-Tim să fie apreciate pentru calitatea și gustul lor.   Campania a debutat la începutul lunii februarie, cu faza de teasing, în care trei persoanje memorabile,...