Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Angst

EVENIMENT: Vineri 19 ianuarie, pe Agro TV, va debuta emisiunea Meat.Milk.!

luni, 15 ianuarie 2018

Vineri, 19 ianuarie, de la ora 19, la postul de televiziune Agro TV va fi difuzată prima ediție a emisiunii Meat.Milk., o coproducție a agenției infoGROUP și a postului de televiziune amintit. Invitații premierei vor fi domnii Sorin Minea-Președinte Romalimenta, Dorin Cojocaru-Președinte APRIL și Florin Căpățână-Vicepreședinte AMRCR.   Fiecare ediție ulterioară va fi transmisă vinerea, în prime time, de la ora 19 la ora 20,...

Vizibilitatea mărcilor de carne în decembrie 2017, în on-line

vineri, 12 ianuarie 2018

Topul lunar al celor mai vizibile branduri in online si pe Facebook este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks.   Datele pentru brandurile din categoria carne și produse din carne sunt prezentate mai jos in 2 slide-uri, pentru fiecare indicator.   Top expresii reprezinta defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categorie a numarului de...

Angst preia pachetul majoritar de la SALSI. Director Executiv: Carmen Gavrilescu!

miercuri, 10 ianuarie 2018

(Comunicat) Grupul Angst anunţă că a finalizat preluarea pachetului majoritar de acţiuni al fabricii de produse crude uscate din Sinaia deţinând astfel 88% din acţiunile SALSI SA. În acest sens, domnul Sorin Minea a declarat: ,,Salsi Sinaia este cea mai veche fabrică de Salam de Sibiu din Romania, având o tradiţie de peste 100 de ani. Consumatorii români recunosc şi apreciază autenticitatea produsului nostru vedetă, Salamul de Sibiu IGP”....

APSS: Ultima zi în care se poate aplica pentru promovarea Salamului de Sibiu

miercuri, 20 decembrie 2017

(Comunicat) Asociația Producătorilor de Salam de Sibiu a demarat în luna noiembrie o licitație publică pentru selectarea unui Organism de implementare a unui proiect de promovare a Salamului de Sibiu IGP în țările țintă România, Italia și Spania, pe o perioadă de 36 de luni.   Acest proiect a fost înaintat în cadrul Apelului pentru propuneri de programe simple 2017 – Promovarea produselor agricole al Agenției Executive pentru...

Top-ul vizibilității în online al mărcilor de carne în luna noiembrie

joi, 7 decembrie 2017

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks, au dat publicitatii Top-ul vizibilitatii marcilor de carne si produse din carne, in online, pentru luna noiembrie. Top-ul acopera brandurile prezente in online in mai multe categorii, dintre care vi le prezentam pe cele mai importante. Datele pentru brandurile din categoria carne si mezeluri sunt prezentate mai jos in doua...

S-a lansat campania europeană „Savurați Salamul de Sibiu IGP”

miercuri, 8 noiembrie 2017

(Comunicat) Asociația Producătorilor de Salam de Sibiu demarează o licitație publică pentru selectarea unui Organism de implementare a unui proiect de promovare a Salamului de Sibiu IGP în țările țintă România, Italia și Spania, pe o perioadă de 36 de luni. Acest proiect a fost înaintat în cadrul Apelului pentru propuneri de programe simple 2017 – Promovarea produselor agricole al Agenției Executive pentru Sănătatea Consumatorilor,...

Top-ul vizibilității în online al mărcilor produselor din carne

miercuri, 8 noiembrie 2017

Topul lunii octombrie al celor mai vizibile mărci in online si pe Facebook al produselor din carne este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks.   Datele pentru brandurile din categoria carne și mezeluri sunt prezentate mai jos in două tabele, pentru fiecare indicator.   INDICATORI   Top expresii reprezinta defalcarea pe brandurile luate in...

Indagra 2017: Participare foarte slabă a companiilor de lactate

luni, 30 octombrie 2017

Duminică 29 octombrie s-a înceiat ediția din acest an a târgului Idagra, organizat de Romexpo. În afară de numărul companiilor expozante, comunicat de origanizatori, adică 530, încă nu cunoaștem numărul vizitatorilor, dar credem că el este mai mare decât cel din 2016.   Ca impresie generală, să spunem că absolut toate firmele cu care am intrat în contact ne-au declarat că prezența la târg și-a dovedit utilitatea, fie că a...

La Indagra Food, Angst și Salsi defilează cu noua imagine

joi, 26 octombrie 2017

Liderul de necontestat al calității produselor din carne, Angst, lângă care, în mod obligatoriu, adăugăm și firma Salsi, își prezintă la actuala ediție a târgului Indagra Food cu noua imagine și cu noul slogan: ”Pasiune și experiență, insemnele Calității Angst”, cuvinte pe deplin argumentate de ceea ce se întâmplă în companiile conduse de domnul Sorin Minea și, mai ales, de produsele care ies zilnic pe porțile celor două...

Sorin Minea: Piața neagră a ajuns din nou la 50 %, urmează blocajul!

miercuri, 20 septembrie 2017

După cum arată semnele economiei românești, se pare că viitorul nu arată bine deloc, ba chiar, va urma o perioadă extrem de grea de lungă durată, din care nimeni nu reușește să vadă, acum, cum vom ieși.   Referindu-se la situația actuală a Industriei de carne din România, domnul Sorin Minea-Președinte al federației Romalimenta și proprietar al firmelor Angst și Salsi, a declarat în exclusivitate pentru revista...

Top-ul lunii august al vizibilității mărcilor de carne și mezeluri

joi, 7 septembrie 2017

Tree Works a dat publicității Top-ul lunii august al celor mai vizibile mărci de produse din carne. Datele pentru brandurile din categoria carne și mezeluri sunt prezentate mai jos in două slide-uri, pentru fiecare indicator.   INDICATORII   Top expresii reprezinta defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categorie a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost realizate aceste mentionari si a...

Top-ul vizibilității în on-line a produselor din carne, pe luna iulie

miercuri, 9 august 2017

Top-ul lunii iulie al celor mai vizibile branduri de carne și produse din carne in online si pe Facebook este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks.    Datele pentru brandurile din categoria carne&mezeluri sunt prezentate mai jos in două slide-uri, pentru fiecare indicator.   INDICATORI   Top expresii reprezinta defalcarea pe...

Sorin Minea: Prețul carcaselor de porc s-a scumpit cu 35 % în ultimul an

miercuri, 19 iulie 2017

Sorin Minea, proprietar al firmelor Angst și Salsi, cu activităţi în producţia de mezeluri, lactate şi ready-meal, care au generat un volul al afacerilor de 30 de milioane de euro în 2016, a declarat recent că plăteşte în prezent cu 35% mai mult pe kilogramul carne de porc în carcasă, faţă de cât plătea în aceeaşi perioadă din 2016, după ce preţul cărnii de porc în carcasă a ajuns să se vândă cu 9,7 lei pe...

Sorin Minea: Prin ”eticheta curată” se confundă sintagme, într-un joc periculos

joi, 22 iunie 2017

Ne continuăm sondajul care va fi reunit în cover-ul ”Cât de curată este eticheta curată?”, și care va fi publicat în ediția viitoare a revistei Meat.Milk. Iată ce ne-a declarat pe această temă domnul Sorin Minea, proprietar al companiilor Angst și Salsi, precum și Președinte al Federației Romalimenta:   „Se confundă niște sintagme. Există noțiunea de etichetă curată, dar în Europa ea este folosită orientativ și în...

Top-ul vizibilității în on-line a mărcilor de carne, la 31 mai 2017

joi, 8 iunie 2017

Iqads a dat publicității Top-ul lunii mai al celor mai vizibile mărci de carne in online si pe Facebook, realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks.Iată cele mai importante clasamente de la finalul acestei luni:    Indicatori   Online visibility se refera la vizibilitatea online a brandurilor din categoria respectiva. Sunt agregate toate mentionarile,...

Romalimenta: Declaraţia domnului deputat Lorand Magyar conţine acuzaţii nefondate

marți, 30 mai 2017

Acuza că Ministerul Agriculturii «caută portiţe» pentru a amâna «nejustificat» aplicarea Legii privind diminuarea risipei alimentare dovedeşte necunoaşterea realităţii, pe care o reiterăm cu acest prilej:   MADR a invitat la consultări, succesiv, toate părţile interesate la elaborarea normelor de aplicare a legii. Cu acest prilej s-a ajuns la concluzia că normele nu pot corecta neclarităţi si hibe ale legii, încât se impune...