Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Arome

Reacțiile chimice și modificarea aromelor cărnii gătite

miercuri, 3 iulie 2019

Cu excepția cărnii tartar, delicatețea cunoscută și sub denumirea de ”friptura canibalului”, omul civilizat preferă să consume, în cea mai mare parte, carnea expusă la un anumit grad de căldură. O astfel de expunere modifică umiditatea, culoarea, dimensiunea și forma și, cel mai important, din punctul nostru de vedere, aroma. Aceste modificări ale aromei depind de cantitatea și tipul de căldură aplicate. Aroma obținută prin...

La Indagra, Latin Pack & Spices a prezentat delicii ”în trend”

luni, 30 octombrie 2017

Latin Pack & Spices a dovedit prin prezența la actuala ediție a târgului Indagra că se înscrie pe deplin în tendințele momentului.   Astfel, potrivit domnului Cătălin Badea, Director Executiv, pe lângă Cârnații Măcelar și Salamul milanez, care au fost expuși ca noutăți absolute, compania pe care o reprezintă a prezentat partenerilor de afaceri și o serie de produse din gama de extindere, produse care au baze naturale și...

Arome naturale cu implicații asupra diminuării conținutului de sodiu

joi, 28 ianuarie 2016

Preocuparea consumatorilor pentru o alimentație cât mai sănătoasă îi pune în permanență pe tehnologi în fața unor noi preocupări, inclusiv din perspectiva furnizării de arome. Astfel, procesatorilor le sunt propuse noi soluții, unele, cât se poate de ingenioase, precum aromele naturale care nu doar că dau un gust foarte bun produselor din carne sau a celor din carne de pasăre, ci și contribuie la diminuarea conțiuntului de sodiu. Iată...

17 % din afacerile Supremia înseamnă export

vineri, 17 iulie 2015

Producătorul de ingrediente pentru industria alimentară Supremia, controlat de antreprenorul Levente Bara, a ajuns să trimită produsele făcute în fabrica din Alba Iulia (ju­deţul Alba) în ţări „exotice“ precum Emi­ratele Arabe Unite, Africa de Sud, dar şi în Rusia sau Marea Britanie.   „În afară de Antarctica şi Australia, exportăm pe toate continentele lumii, cele mai îndepărtate şi importante ţări pentru noi fiind...

Kerry Group profit în creștere

vineri, 1 martie 2013

Gigantul irlandez din domeniul alimentar și al ingredientelor, Kerry Group a raportat o creștere de 10,8% în profitul operațional pentru anul 2012, datorită armei sale forte, ingredientele și aromele. Creșterea, care sporește și veniturile totale cu 10,3% la 5,8 miliarde de euro, a fost conform așteptărilor companiei, declară reprezentanții Kerry. Această creștere s-a datorat dezvoltării cu succes a afacerii cu ingrediente și arome...