Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Carrefour

Top-ul vizibilității hipermarket-urilor, în on-line, în luna septembrie

joi, 18 octombrie 2018

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks, au dat publicitatii Top-ul vizibilitatii hipermarket-urilor, in on-line, pentru luna septembrie 2018.    Top-ul acopera brandurile prezente in online in mai multe categorii, dintre care vi le prezentam pe cele mai importante. Datele pentru hipermarket-uri sunt prezentate mai jos in doua...

Carrefour România a lansat programul ”Act for Food”

miercuri, 17 octombrie 2018

(Comunicat) Grupul Carrefour a lansat și în România programul „Act for Food, acțiuni concrete pentru ca tu să mănânci mai bine", susţinând astfel obiectivul său de a deveni lider mondial în tranziția alimentară pentru toţi.    În România, Carrefour dezvoltă „Act for Food" prin patru arii: produse BIO, Mărci proprii, Filierele Calității și Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști.   Într-o perioadă în...

Carrefour a interzis 100 de aditivi din alimentele private label

vineri, 12 octombrie 2018

Potrivit unei informări publicată pe site-ul companiei, Carrefour a interzis nu mai puțin de 100 de aditivi din compoziția tuturor produselor din marca proprie, inclusiv a celor din România. Sau cum să reconciliem producția industrializată a unui produs alimentar pentru toți, exigențele privind siguranța alimentară, calitatea nutrițională și gustul.   Carrefour a pornit la vânătoare de aditivi și de substanțe controversate...

Top-ul vizibilității hipermarket-urilor în on-line, în luna august

luni, 10 septembrie 2018

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks, au dat publicitatii Top-ul vizibilitatii hipermarket-urilor, in on-line, pentru luna august 2018.    Top-ul acopera brandurile prezente in online in mai multe categorii, dintre care vi le prezentam pe cele mai importante. Datele pentru hipermarket-uri sunt prezentate mai jos in doua...

Tesco și Carrefour au semnat o alianță strategică pe termen lung

marți, 28 august 2018

Potrivit International Supermarket News, doi giganți ai retailului, Tesco și Carrefour, au semnat în cursul lunii august o înțelegere preliminară a unei alianțe pe termen lung.   Alianța va acoperi relația strategică cu furnizorii globali, achiziționarea comună de produse de marcă proprie și bunuri care nu sunt destinate revânzării. Acesta va fi guvernat de un cadru operațional de trei ani.   Alianța va permite...

Invitații emisiunii Meat.Milk din 27 aprilie au fost Dorin Cojocaru și Florin Căpățână

luni, 30 aprilie 2018

Emisiunea Meat.Milk din seara de 27 aprilie 2018 i-a avut ca invitați pe domnii Dorin Cojocaru-Președinte APRIL și Florin Căpățână-Vicepreședinte AMRCR și Director de Dezvoltare Durabilă și Relații Instituționalizate Carrefour.     În cadrul emisiunii, domnul Florin Căpățână a descris pe scurt evenimentul derulat în ziua de joi, adică, inaugurarea Filierei de Calitate Carnea de Mânzat, mai precis, un parteneriat pe tot...

Forecast IGD: În 2022, discounterii vor fi majoritari în România

miercuri, 4 aprilie 2018

Într-o analiză efectuată de organizația internațională de cercetare International Grocery Data-IGD, referitoare la dezvoltarea retail-ului în Europa, se afirmă că piețele majore, cum ar fi Rusia și România, vor fi motoarele care vor determina creșterea ramurii europene a FMCG. Discounterii și magazinele de lux vor continua să-și extindă accesul.   Comercianții cu amănuntul local se extind   În următorii cinci...

Cele mai vizibile hipermarket-uri in online, în februarie 2018

joi, 8 martie 2018

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks, au dat publicitatii Top-ul vizibilitatii hipermarket-urilor, in online, pentru luna ianuarie 2018. Top-ul acopera brandurile prezente in online in mai multe categorii, dintre care vi le prezentam pe cele mai importante. Datele pentru sunt prezentate mai jos in doua clasamente.     Indicatori     Top expresii reprezinta defalcarea pe brandurile luate...

Macron a anunțat Planul de Suveranitate Agricolă a Franței

luni, 5 februarie 2018

Potrivit Dairy Reporter, președintele francez Emmanuel Macron a definit "trei mari bătălii" pe care țara trebuie să le abordeze pentru a obține "suveranitatea agricolă".   Macron a descris agricultura drept "o cheie pentru viitorul nostru", dar a adăugat că sectorul se află la o "răscruce de drum", veniturile fermelor fiind sub presiune din cauza distribuției incorecte a valorii în josul lanțului de aprovizionare.   În...

Poveste cu morală despre un boț de unt și o gospodină

vineri, 2 februarie 2018

Hei, dragii moșului, era pe vremuri o țară care se numea Momonia. Iar momonezii trăitori în ea, tare mândri mai erau. Pe toate drumurile se lăudau că lucruri ca ei nimeni nu face, iar când venea vorba despre mâncare, ei credeau că sunt ăi mai cu moț! Tocmai de-aia, trâmbițașii Momoniei strigau din toți rărunchii: ”Oameni buni, nu mai luați mâncare adusă de negustorii cei hărpăreți din cele zări, ci adăstați la tarabe și...

EVENIMENT: Vineri 19 ianuarie, pe Agro TV, va debuta emisiunea Meat.Milk.!

luni, 15 ianuarie 2018

Vineri, 19 ianuarie, de la ora 19, la postul de televiziune Agro TV va fi difuzată prima ediție a emisiunii Meat.Milk., o coproducție a agenției infoGROUP și a postului de televiziune amintit. Invitații premierei vor fi domnii Sorin Minea-Președinte Romalimenta, Dorin Cojocaru-Președinte APRIL și Florin Căpățână-Vicepreședinte AMRCR.   Fiecare ediție ulterioară va fi transmisă vinerea, în prime time, de la ora 19 la ora 20,...

La Indagra, Carrefour și-a promovat propria Cooperativă Agricolă

vineri, 27 octombrie 2017

Dovadă a faptului că a fost, este și va fi în permanență preocupată să aducă în fața consumatorilor români produse românești de cea mai bună calitate și la cele mai bune prețuri, la ediția din acest an a târgului Indagra, rețeaua de hipermarket-uri Carrefour și-a promovat Cooperativa Agricolă pe care a înființat-o recent.   Referindu-se la această inițiativă, domnul Florin Căpățână-Corporate Affair Carrefour, a...

Andreea Mihai: Mesajele Carrefour din on-line ajung la 7 milioane de consumatori

miercuri, 25 ianuarie 2017

Numărul angajaţilor care se ocupă de social media şi de digital marketing este în creştere în cadrul reţelei de magazine Carrefour, a spus Andreea Mihai, director marketing şi comunicare Carrefour România, al doilea cel mai mare jucător din comerţul modern.   „În acest moment avem o persoană dedicată Social Media şi încă o persoană dedicată Customer Management în Social Media urmează să vină. În luna decembrie 2016 am...

Top-urile vizibilității hipermarket-urilor, pe luna decembrie

vineri, 13 ianuarie 2017

Top-urile lunii decembrie, ale celor mai vizibile branduri de hipermarket, in online si pe Facebook este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks. Datele pentru brandurile din categoria hipermarket & supermarket sunt prezentate mai jos, pentru fiecare indicator, informează Iqads.   INDICATORII   Top expresii reprezinta defalcarea pe brandurile luate...

De zece ani, în UE. Ce a fost, ce e, ce va fi? Răspunde Florin Căpățână

vineri, 16 decembrie 2016

La 1 ianuarie 2017, vom marca zece ani de la aderarea României la Uniunea Europeană. Ce a însemnat această perioadă pentru sectoarele de carne și lapte ale României, unde am ajuns și, mai ales, cum vor arăta aceste industrii în anul 2027? Pentru a creiona o imagine cât mai apropiată de adevăr, am adresat câte trei întrebări președinților principalelor asociații profesionale din domeniu. Cele trei întrebări au fost:   1:...

ZeList: Carrefour și Lidl conduc top-ul vizibilității hipermarketurilor

joi, 8 decembrie 2016

ZeList Monitor și Iqads au dat publicității Top-ul lunii noiembrie, referitor la vizibilitatea în online a hipermarketurilor din România. Iată, mai jos, cele două clasamente, la cele mai relevante...