Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Clean label

Sărbătorind 20 de ani în domeniul alimentar, DuPont rămâne lider

vineri, 21 septembrie 2018

(Comunicat) Înainte ca mișcarea ”clean label” să aibă un mare impuls, la sfârșitul anilor 1990, fabricile de produse lactate și de produse alimentare s-au bazat în principal pe alternative chimice, pentru a face față problemelor de deteriorare a alimentelor sau pur și simplu pentru a rezulta roduse cu o perioadă de depozitare extinsă cât mai mult.   În acel moment, s-a iscat necesitatea de a oferi consumatorilor produse cu...

DuPont Nutrition & Health Creates ”Clean Label Hub” își extinde echipa de cercetare

joi, 30 august 2018

DuPont Nutrition & Health a anunțat extinderea echipei de cercetare și dezvoltare prin crearea unui "centru de etichetare clean label" cu sediul în Brabrand. Intenționând să își consolideze proiectele de proiecte în domeniul nutriției sănătoase și a ofertelor de texturale ecologice, noi angajați se vor alătura echipei existente, pentru a se concentra, atât pe dezvoltarea ingredientelor, cât și pe procese.   Hub-ul va...

Tendințe emergente pe piața lactatelor; aplicații și ingrediente

joi, 2 august 2018

Lactatele clean label devin din ce în ce mai populare. La rândul lor, ingredientele cu etichetă curată se găsesc în diverse aplicații, oferind căi de a stimula proteinele, pre- și probioticele, vitaminele etc., dar și aromele care au menirea de a reduce zahărul din diferite alimente. Pentru a vedea care sunt tendințele în acest domeniu, Euromonitor International, Facts Packaged și Innova Market Insights, precum și experți proveniți din...

Indagra Food: Cris-Tim, singurul procesator european cu producție integrală de ”clean label”

joi, 26 octombrie 2017

Unul dintre liderii Industriei de carne din România, Cris-Tim, este prezentă anul acesta la Indagra Food, cu unul dintre cele mai spectaculoase standuri, la care, numeroși vizitatori, concumatori sau, mai ales, oameni de afaceri, se opresc pentru a afla ultimele noutăți și pentru a dezvolta noi parteneriate de afaceri, dar și pentru a degusta din produsele din carne ”clean label”.   Referindu-se la activitatea firmei pe care o...

Despre ”eticheta curată”-Concluzii pe o temă la zi

vineri, 23 iunie 2017

Anul trecut, domnul Radu Timiș-Președinte al Grupului de firme Cris-Tim, anunța că intenționează să elimine cât mai mulți aditivi din produsele realizate în fabricile sale. Mai mult, domnia sa a declarat că îi va îndemna pe toți membri ARC să procedeze la fel. Am salutat entuziast inițiativa. În primăvară, când a anunțat că trece pe producția de ”clean label”, l-am felicitat din nou, cu sinceritate. Concomitent, Cris-Tim a...

Radu Timiș-Proprietar Cris-Tim: Singura șansă este calitatea produsului

vineri, 23 iunie 2017

Ultimul care a răspuns sondajului nostru, referitor la ”eticheta curată”, a fost domnul Radu Timiș. Facem precizarea că ordinea în care am publicat opiniile celor intervievați nu a depins decât de rapiditatea cu care fiecare în parte a putut găsi timp pentru a ne răspunde la întrebări. Iată, așadar, declarația domnului Timiș, declarație care, alături de celelalte, vor fi publicate în cover-ul ”Cât de curată este eticheta...

Sorin Minea: Prin ”eticheta curată” se confundă sintagme, într-un joc periculos

joi, 22 iunie 2017

Ne continuăm sondajul care va fi reunit în cover-ul ”Cât de curată este eticheta curată?”, și care va fi publicat în ediția viitoare a revistei Meat.Milk. Iată ce ne-a declarat pe această temă domnul Sorin Minea, proprietar al companiilor Angst și Salsi, precum și Președinte al Federației Romalimenta:   „Se confundă niște sintagme. Există noțiunea de etichetă curată, dar în Europa ea este folosită orientativ și în...

Nielsen: Suntem ce mâncăm, de câți bani avem, și ce ne oferă piața

joi, 8 iunie 2017

Urmând tendința generală, consumatorul est-european și, în special, după cum vom vedea mai jos, cel din România, este din ce în ce mai interesat de alimentele ”sănătoase”. Așa reiese dintr-o amplă cercetare cu titlul ”We are what we eat Healthy-Eating Trends in Europe” efectuată de Nielsen și publicată la începutul acestei veri. Cercetarea a fost efectuată în toate țările Uniunii Europene pe un eșantion de 60.000 de...

Percepția consumatorilor asupra ingredientelor din produsele ”clean label”

miercuri, 31 mai 2017

Cererea de produse din carne din categoria ”clean label” nu prezintă niciun semn de atenuare, consumatorii de azi fiind mai preocupați de alimentele pe care le mâncă, decât înainte. Potrivit unei cercetări de piață efectuată în toamna anului trecut la nivel global și publicată recent de Corbion Purac, 42 % dintre consumatori verifică în mod regulat etichetele produselor alimentare și lista ingredientelor. Ca rezultat, declarații cum...