Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Comportament de consum

Structura comportamentală a consumatorului român

miercuri, 9 ianuarie 2019

Periodic, firmele specializate realizează cercetări sociologice și de piață, pentru a determina diferiți parametri, în funcție de care se stabilesc campaniile de comunicare și campaniile publicitare de care depind, în mare măsură vânzările. Însă, în cursul anului trecut, Golin &ISense Solution au realizat trei studii menite să contureze structura comportamentală a consumatorului român. Demersul a vizat trei mari categorii:...

Zece tendințe alimentare ale anului 2019

vineri, 30 noiembrie 2018

Top-ul celor mai importante 10 tendințe a fost așteptat cu entuziasm de către industria alimentară mondială, deoarece acesta oferă o indicație a inovațiilor și evoluțiilor pentru anul viitor. Iar, Innova Market Insight prezice că 2019 va fi anul "consumatorului aventuros", acela în funcție de care se vor regla și celelalte tendințe.   "Consumatorii se mută din zonele lor de confort pentru a explora arome mai îndrăznețe și...

iSense Solutions & Golin: Comportamentul consumatorilor din comunitățile mici

vineri, 26 octombrie 2018

(Comunicat) Românii din comunitățile micisunt aproape la fel de informați, folosesc aceleași canale și au așteptări similare cu cele ale consumatorilor din orașele mari. Cu toate acestea, sunt de multe ori ignorați de branduri.   Pentru a analiza relevanța brandurilor dincolo de bula marilor orașe, Golin a realizat primul său studiu etnografic în România, în parteneriat cu iSense Solutions. Acesta a inclus interviuri în...

Comportamentul de consum și bugetul alocat Sărbătorilor de Iarnă

miercuri, 20 decembrie 2017

(Comunicat) Conform datelor studiului „Cumpărăturile de Sărbători”,realizat de MEDNET Marketing Research Center în mediul urban (orașe mari +100.000 locuitori, orașe mijlocii 30.000 – 100.000 locuitori și orașe mici sub 30.000 locuitori), bugetul total (Crăciun și Revelion) alocat pentru Sărbătorile din acest an este estimat la 1.717 lei.   Astfel, mai mult de jumătate dintre locuitorii din urban vor cheltui sume între...

Consumer Report 2015: Tinerii influențează piața din ce în ce mai mult

miercuri, 9 decembrie 2015

Consumer Report 2015 este al doilea studiu despre comportamentul consumatorilor romani, lansat de Starcom MediaVest. Studiul cumuleaza date din studiul SNA Focus, studii de monitorizare a comportamentului media, research-uri dezvoltate de Starcom MediaVest Group si date puse la dispozitie de catre colaboratori SMG, precum Ivox sau Google.   Despre o parte din capitolele abordate de studiu si nevoile de la care a plecat dezvoltarea lui, doamna...

50 % dintre români nu mai au încredere în carnea de pe piață

joi, 14 martie 2013

Unul din doi romani declara ca are mai putina incredere in originea carnii cumparate si ca si-a schimbat alegerile legate de consum, in urma scandalului carnii de cal etichetata ca fiind de vita, potrivit raportului “Criza carnii de cal fata in fata cu consumatorul roman”, realizat de agentia Rogalski Grigoriu Public Relations, informeaza Magazinul progresiv. Peste jumatate dintre romani si-au schimbat obiceiurile privind consumul de carne in urma...