Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Conserve de carne

Vascar reia campania ”Moldova invită România la masă”

luni, 26 septembrie 2016

Vascar anunta lansarea unei noi etape a campaniei de imagine “Moldova invita Romania la masa”, ce are ca obiectiv consolidarea notorietatii brandului Moldova in Bucate la nivel national.   Campania reuneste retete traditionale din zona Moldovei, una dintre cele mai reprezentative pentru arta culinara romaneasca. Pe langa calitatea ireprosabila si gustul delicios, preparatele Moldova in Bucate trezesc amintiri, emotii traite in compania...

În 2015, piața conservelor de carne și pateu a scăzut cu 9,4 %

joi, 3 martie 2016

Evaluată de principalii jucători la 85-100 de milioane de euro, piața de conserve de carne și pateu a cunoscut o scădere a vânzărilor anul trecut. Potrivit datelor firmei de cercetare RetailZoom, care monitorizează rețelele internaționale de retail, vânzările de pate – cel mai important segment din categorie – au scăzut cu 9,4% în valoare și 4,8% în volum față de anul 2014, în vreme ce vânzările de carne la conservă s-au redus cu...

Hamé aniversează 10 ani în România cu o nouă gamă în portofoliu

joi, 3 decembrie 2015

Hamé a început activitatea de productie pe piaţa românească în 2005, odată cu preluarea fabricii de la fosta firmă Romconserv SRL.   În 10 ani de activitate în România, Hamé a atins cifra de afaceri de 16,4 mil EUR, dublându-și vânzările în ultimii 4 ani. Obiectivul pentru 2015 este să mențină trendul crescător al cifrei de afaceri (creștere în 2014 de 13% față de 2013 și de 129% față de 2010) și să încheie anul...

Hamé România și-a majorat capitalul cu 9,5 milioane de lei

marți, 20 octombrie 2015

Hamé România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa pateurilor şi a conservelor, a primit o majorare de capital de 9,5 milioane de lei de la compania-mamă din Cehia, con­form da­telor de la Registrul Comerţului. Astfel, capitalul social al producătorului ajunge la 22 milioane de lei.   Cu ajutorul acestei sume se va face com­pen­sarea în acţiuni a unei creanţe deţinute de către asociatul unic asupra fabricii din...

O nouă identitate vizuală: Vascar, suflet de bucătar

vineri, 31 mai 2013

Cu o experiență de aproximativ 30 de ani în sectorul alimentar, brandul Vascar vine în întâmpinarea consumatorilor cu o identitate vizuală creativă și cu un concept nou pentru reorganizarea portofoliului de produse. Dorința de reinterpretare și de inovare a brandului Vascar a luat formă în urma unor ample cercetări de piață axate pe nevoile și preferințele consumatorilor. Astfel, păstrând aceleași standarde de calitate, brandul...