Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Copii

WVR: Educația rurală și copiii uitați ai României

miercuri, 17 iulie 2019

Elevii din mediul rural din programul ”Vreau în clasa a 9-a”, al Fundației World Vision România, au obținut o rată de promovare la BAC mai bună decât media națională   (Comunicat) Rata de promovare la examenul de Bacalaureat din 2019 a elevilor din mediul rural din programul Vreau în clasa a 9-a, derulat de Fundația World Vision România, este de 81,13%, cu 5,63% mai mare decât cea națională (75,5% - care include atât copiii...

World Vision România: În mediul rural, 56% dintre copii fumează ca șerpii

miercuri, 10 iulie 2019

(Comunicat) Fumatul în rândul copiilor și tinerilor din mediul rural este o problemă stringentă în România. Raportul „Bunăstarea copilului în mediul rural“, lansat de World Vision România în 2018, a analizat incidența comportamentelor de risc pentru sănătate (fumatul, consumul de alcool) în rândul tinerilor.   Astfel, 8% dintre copiii cuprinși în studiu au declarat că au fumat. Peste jumătate dintre aceștia (56%) au...

Profi a donat 1.500.000 de lei unor ONG-uri dedicate copiilor

vineri, 15 decembrie 2017

(Comunicat) Peste 1.200.000 de voturi înregistrate în cadrul campaniei sociale „Te costă 0,00 lei să ajuți un copil” au determinat felul în care sunt distribuiti cei 1.500.000 de lei  donați  de PROFI  pentru a susține copii din întreaga țară prin intermediul unor ONG-uri dedicate lor. Ediția 2017 a campaniei de responsabilitate PROFI s-a încheiat în toamna aceasta, iar sumele alocate proiectelor au ajuns deja la ONG-urile...

Reinert a relansat cremvurștii Martinel

luni, 8 septembrie 2014

(Agerpres) H&E Reinert a relansat de curând Crenvurștii Martinel, cu o nouă imagine la raft, mai atractivă, mai vizibilă, dar și cu un gramaj mai mare (180g). Conceptul noii imagini are la bază informațiile primite de la cumpărătorii de produse din gama Martinel, prin intermediul studiilor de marketing, urmărind trei direcții de îmbunătățire: -o mai bună vizibilitate asupra produsului, ambalajul prezintă mai multe ferestre...