Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close
IFS

Covalact

C.C. intervine pentru a limita poziția dominantă a grupului Lactalis în România

joi, 26 aprilie 2018

Ca urmare a constatării că grupul francez Lactalis este în situația de a deține o poziție dominantă, pe piața lactatelor din România, în urma mai multor preluări, Consiliul Concurenței a intervenit. Iată un extras din Comunicatul primit de redacția revistei Meat.Milk:   ”În temeiul prevederilor art. 19 (4) lit. b) şi ale art. 25 alin. (1) lit. d) din Legea concurenței nr. 21/1996, republicată, precum și al prevederilor...

APRIL și-a schimbat conducerea

vineri, 20 aprilie 2018

(Comunicat) În ziua de 20 aprilie a avut loc Adunarea Generală a APRIL. Pe ordinea de zi, pe lângă alte aspecte de interes comun, a avut loc și alegerea noii conduceri a asociației pentru următorii patru ani. Totodată, în urma votului celor prezentți, s-a stabilit și componența noului Comitet Director format din 15 membri. Companiile membre care formează noul organism al Asociației, sunt următoarele:   Lacto...

Top-ul vizibilității în on-line a mărcilor de lactate pe luna martie

vineri, 13 aprilie 2018

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks, au dat publicitatii Top-ulvizibilitatii marcilor de lactate, in online, pentru luna martie 2018.      Top-ul acopera brandurile prezente in online in mai multe categorii, dintre care vi le prezentam pe cele mai importante. Datele pentru m[rcile din categoria carne si mezeluri sunt prezentate mai jos in doua...

Top-ul vizibilității în online al mărcilor de lactate, în februarie

joi, 8 martie 2018

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks, au dat publicitatii Top-ul vizibilitatii marcilor de lactate, in online, pentru luna ianuarie 2018. Top-ul acopera brandurile prezente in online in mai multe categorii, dintre care vi le prezentam pe cele mai importante. Datele pentru mărcile din categoria lapte și lactate sunt prezentate mai jos in doua clasamente.     Indicatori     Top...

Dacă ești prost, stai acasă, Dorele!

luni, 11 decembrie 2017

Urlă net-ul și, mai cu seamă, Fb-ul din România, că, ÎN FRANȚA, Lactalis a zbârcit-o cu niște formule nutriționale și cu niște lapte praf pentru copii. E treaba lui, va plăti pe măsură dar lucrurile nu sunt atât de dramatice. În fond, nu e vorba decât despre o alertă și despre o retragere de produse, așa cum sunt mii, în lume, într-un an. Desigur, la nivel de imagine dar și financiar, pentru compania în cauză e un necaz, dar va...

Top-ul vizibilității în online al mărcilor de lactate în luna noiembrie

vineri, 8 decembrie 2017

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks, au dat publicitatii Top-ul vizibilitatii marcilor de lactate, in online, pentru luna noiembrie. Top-ul acopera brandurile prezente in online in mai multe categorii, dintre care vi le prezentam pe cele mai importante. Datele pentru brandurile din categoria lapte și lactate sunt prezentate mai jos in doua clasamente.   Indicatori   Top...

Top-ul vizibilității lactatelor în online, pe luna septembrie

miercuri, 11 octombrie 2017

TreeWorks a dat publicității Top-ul vizibilității produselor și mărcilor de lactate în online pentru luna septembrie, realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei.   Topul acopera brandurile prezente in online in 27 de categorii, din care vă prezentăm cele mai importante două clasamente.   INDICATORI   Top expresii reprezinta defalcarea pe brandurile...

Vizibilitatea mărcilor de lactate în on-line, în luna iulie

joi, 10 august 2017

Top-ul lunii iulie al celor mai vizibile mărci de lactate din luna iulie, in online si pe Facebook, este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks. Top-ul acopera brandurile prezente in online.    Datele pentru brandurile din categoria lactate & branzeturi sunt prezentate mai jos in două slide-uri, pentru fiecare...

Covalact a intrat pe segmentul lactatelor Bio

joi, 13 iulie 2017

Potrivit unei informări publicată pe site-ul companiei, Covalact a intrat pe segmentul lactatelor tip bio, cu produsul BIO Iaurt Covalact de Țară.   BIO Iaurt Covalact de Tara are 3,8% grăsime și este produs din lapte de vacă ecologic, colectat exclusiv de la ferme din inima României.   Laptele folosit pentru obținerea Iaurtului BIO Covalact de Țară este un lapte de calitate superioară obținut de la văcuțele crescute...

Consiliul Concurenței pune în dezbatere publică preluarea Covalact

luni, 19 iunie 2017

(Comunicat) Consiliul Concurenţei pune în dezbatere publică angajamentele formulate de grupul Lactalis pentru a elimina preocupările legate de concurenţă identificate în contextul achiziţiei societăţilor Covalact SA şi Lactate Harghita SA.   În urma analizei, autoritatea de concurenţă a constatat că tranzacţia poate conduce la consolidarea poziţiei grupului Lactalis pe piaţa producţiei şi comercializării untului, la nivel...

Top-ul vizibilității mărcilor de lactate la finalul lunii mai

vineri, 9 iunie 2017

Top-ul lunii mai al celor mai vizibile marci de lactate in online si pe Facebook, facut public de Iqads, este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks.   Top-ul acopera brandurile prezente in online, iar datele pentru marcile din categoria lactate & branzeturi sunt prezentate mai jos in cele doua clasamente.   Indicatori   Top...

În 2016, Covalact și-a dublat profitul

miercuri, 7 iunie 2017

Potrivit datelor oficiale publicate pe site-ul Ministerului de Finanțe, firma Covalact, unul dintre cei mai mari producători de lactate, a terminat anul 2016 cu o cifră de afaceri de 230 mil lei (51 mil. euro), în creştere cu 15% faţă de anul anterior.   Mai mult decât atât, profitul net al firmei s-a dublat în anul 2016, ajungând la peste 13 millioane de lei (2,8 mil. euro). Anul 2016 reprezintă practic ulti­mul în care Covalact...

Cornel Dănilă- Covalact: Mediul de afaceri a suportat câteva șocuri majore

miercuri, 19 aprilie 2017

Referindu-se la modul în care se prezintă mediul de afaceri din sectorul românesc al laptelui, domnul Cornel Dănilă, Director General al companiei Covalact, unul dintre liderii procesării laptelui din România, care va participa la cea de-a VI-a ediție a Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk, a declarat în exclusivitate pentru revista noastră:   ”Din punctul de vedere al consumului pe cap de locuitor, în ultimii doi ani...

Covalact va participa la conferința Meat & Milk 2017

joi, 16 martie 2017

Una dintre cele mai prestigioase companii de procesare a laptelui din România, Covalact, va participa și în acest an la Expo-Conferința Meat & Milk, evenimentul urmând să aibă loc în zilele de 25 și 26 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov.   Covalact va fi reprezentată de domnul Cornel Dănilă-Manager General, care va fi însoțit de un grup de specialiști ai firmei.   Covalact este lider al expansiunii producției....

De șapte ani, Covalact e ”Prea bun, prea ca la țară”

marți, 7 martie 2017

In 2010 aparea pe piata brandul Covalact de Tara si, odata cu el, si replica unei ardelence infipte inspirata de bunica unuia dintre creativii campaniei. Replica "Prea bun, prea ca la tara" avea sa se infiga bine in constiinta romanului, expresia putand fi "declinata" in varii sensuri, contexte si conversatii, revistei Meat & Milk nerămânându-i altceva decât să felicite sincer, atât compania, cât și echipa de promovare, cu tot ce înseamnă...

Tudia: Acuze de monopol la adresa grupului Lactalis

vineri, 27 ianuarie 2017

Proprietarul companiei de lactate Tudia, din Suceava, spune că preluarea procesatorilor de lapte La Dorna (2008), Albalact şi Covalact (2016) de către gigantul francez Lactalis va conduce la formarea unui monopol pe piaţa, susţinând că grupul francez Lactalis va deveni prea mare şi va avea o poziţie dominantă.   „Se creează un monopol pe anumite zone de colectare şi după o creştere artificială a preţului laptelui şi...