Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Danone

Danone lansează Activia-Ediție limitată cu mesaje inspiraționale

miercuri, 16 ianuarie 2019

(Comunicat) Activia dă startul unei noi campanii pentru consumatori și a pregătit o ediție limitată de ambalaje cu mesaje inspiraționale, pentru a-i motiva în îndeplinirea obiectivelor pentru 2019.   Începutul anului este perioada când ne stabilim noi țeluri, care, de obicei, sunt orientate pe trei categorii: trup, minte și suflet.Prin noua campanie, Activia își propune să susțină consumatorii să realizeze ceea ce și-au...

Ziua Porților deschise, la Danone

miercuri, 19 decembrie 2018

(Comunicat) Danone România a organizat Ziua Porților Deschise, un eveniment anual dedicat consumatorilor, care au avut posibilitatea să facă un tur al fabricii din București și să afle detalii din culisele producției de iaurt.   Vizitatorii au călătorit pe drumul iaurtului, ghidați chiar de angajații care, zi de zi, se ocupă de roluri cheie în lanțul de producție, de la intrarea laptelui în fabrică și până la pregătirea...

Vizibilitatea în online a mărcilor de lactate în luna noiembrie

luni, 17 decembrie 2018

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks, au dat publicitatii Top-ul vizibilitatii mărcilor de lactate, in on-line, pentru luna noiembrie 2018.    Top-ul acopera brandurile prezente in online in mai multe categorii, dintre care vi le prezentam pe cele mai importante. Datele pentru mărcile de lactate sunt prezentate mai jos in doua...

Vizibilitatea în online a mărcilor de lactate în luna octombrie

luni, 12 noiembrie 2018

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks, au dat publicitatii Top-ul vizibilitatii mărcilor de carne, in on-line, pentru luna octombrie 2018.    Top-ul acopera brandurile prezente in online in mai multe categorii, dintre care vi le prezentam pe cele mai importante. Datele pentru mărcile de carne sunt prezentate mai jos in doua...

Danone își reafirmă obiectivul: Creșterea profitului

joi, 25 octombrie 2018

La Londra, a avut loc Seminarul investitorilor Danone, în cadrul căruia s-au stabilit obiectivele de dezvoltare ale companiei, la nivel global, care trebuie puse în practică în perioada 2020-2030.   În cadrul discuțiilor, Președintele și  CEO Danone, Emmanuel Faber, și membrii de vârf ai echipei de management, au prezentat strategia și obiectivele companiei pentru anul 2020 și obiectivele strategice pentru 2030, pentru a...

Lactate: Noutățile lunii septembrie 2018

joi, 4 octombrie 2018

Septembrie s-a bucurat de multe lansări în întreaga lume, în majoritatea categoriilor de produse lactate, inclusiv cele venite din partea unora dintre marii jucători de pe piețele naționale sau internaționale. Vi le prezentăm și de această dată, cu speranța diversificării producției și în România.   Chaitanya Chitta, India: Iaurturi de băut în șase variante, pentru copii   Chaitanya Chitta a anunțat lansarea...

Vizibilitatea mărcilor de lactate în on-line, în luna august

miercuri, 12 septembrie 2018

Top-ul lunii august al celor mai vizibile mărci de lactate in online si pe Facebook, este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks. Top-ul acopera brandurile prezente in online.    Datele pentru brandurile din categoria lactate & branzeturi sunt prezentate mai jos in două slide-uri, pentru fiecare indicator.     INDICATORI     Top...

Noi produse lactate lansate în luna august

vineri, 7 septembrie 2018

Și de această dată vă prezentăm noutățile din domeniul produselor lactate, sperând că exemplele alese de noi vor inspira tehnologii companiilor care activează pe piața românească.   Anchor: Lapte aromatizat îmbogățit cu proteine   Anchor a lansat în Noua Zeelandă un nou lapte aromatizat cu kiwi, îmbogățit cu 20 de grame de proteină din zer. Laptele nu conține zahăr adăugat și reprezintă rezultatul a doi ani...

Inovație: Activia, iaurt de băut cu semințe de in și mix de fructe

luni, 27 august 2018

(Comunicat) Consumatorii au devenit tot mai preocupați de o alimentație echilibrată și au început să includă în meniul lor ingrediente simple, dar care să le ofere aportul de nutrienți necesar pentru organism. Unele dintre cele mai recomandate ingrediente care conțin o mulțime de substanțe hrănitoare sunt semințele. Introduse în alimentație, acestea oferă multiple beneficii, fiind ușor de folosit în diferite...

Rezultate financiare bune pentru Danone România, în 2017

miercuri, 18 iulie 2018

(Comunicat) Danone România a înregistrat în 2017 rezultate financiare pozitive, care consolidează o poziție profitabilă, permițând companiei să continue investițiile locale în acest an. Cifra de afaceri s-a ridicat la 497 milioane lei, crescând cu aproximativ 3%, în comparație cu anul 2016.   Evoluția pozitivă din ultimii ani se datorează accentului pus de Danone pe segmentul de iaurturi, unde aduce valoare adăugată sporită...

Brand Finance Top 2018 : Danone, cea mai valoroasă marcă de lactate din lume

joi, 12 iulie 2018

Nestlé a dominat clasamentul mărcilor alimentare, potrivit unui nou raport al firmei independente de evaluare și strategie de consultanță Brand Finance, însă creșterea companiei chinezești de lapte Yili a fost impresionantă.   Valorând 19,4 miliarde de dolari, Nestlé a revendicat din nou titlul celui mai valoros brand alimentar din lume, mai mult decât dublul valorii Danone ($ 9,1 miliarde). Valoarea brandului Nestlé nu a...

Top-ul vizibilității în on-line a mărcilor de lactate în luna iunie

joi, 12 iulie 2018

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks, au dat publicitatii Top-ul vizibilitatii marcilor de lactate, in online, pentru luna iunie 2018.    Top-ul acopera brandurile prezente in online in mai multe categorii, dintre care vi le prezentam pe cele mai importante. Datele pentru m[rcile din categoria lactate sunt prezentate mai jos in doua...

În Franța, Danone a lansat o gamă de lactate fermentate (aproape) exotice

joi, 28 iunie 2018

Abordând tendința aromelor exotice, Danone a lansat o gamă largă de noi produse lactate, inclusiv lassi, laban, straggisto, skyr și ayran, acesta fiind rezultatul a patru ani de cercetare și dezvoltare , gama fiind denumită "Danone du Monde" (Danone of the World), și fiind inspirată de skyr-ul islandez, ayran-ul turcesc, lassi indian, straggisto-ul grecesc și laban-ul libanez.   Managerul de Inovare, Maxime Codina, a declarat pentru...

Top-ul vizibilității în on-line a mărcilor de lactate în luna mai

luni, 11 iunie 2018

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks, au dat publicitatii Top-ulvizibilitatii marcilor de lactate, in online, pentru luna mai 2018.    Top-ul acopera brandurile prezente in online in mai multe categorii, dintre care vi le prezentam pe cele mai importante. Datele pentru m[rcile din categoria lactate sunt prezentate mai jos in doua...

Danone aduce experiența VR în magazinele Mega Image din București

joi, 31 mai 2018

(Comunicat) Danone a lansat campania promoțională ”Aruncă un ochi. Rămâi pentru experiență”, un proiect pilot derulat în lanțul de supermarketuri Mega Image din București, prin care le oferă consumatorilor experiențe VR direct în magazin.   Consumatorii pot vedea, chiar la raft, cu ajutorul realității virtuale, “drumul iaurtului”- întreg procesul de producție a iaurturilor Danone, începând de la preluarea laptelui de...

Danone a lansat Activia Mango Cereale

miercuri, 25 aprilie 2018

(Comunicat) Activia a lansat pe piață iaurtul Activia Mango Cereale, un sortiment inovativ care completează gama Activia Cereale Integrale. Astfel, brandul își diversifică portofoliul cu un nou produs, reafirmând misiunea de a oferi consumatorilor care își doresc un stil de viață echilibrat, opțiuni gustoase.   „Produsele Activia sunt create din ingrediente bine selecționate, pentru a oferi opțiuni de gustări în viața...