Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close
Conferinta

Diana

Fundația ”Mitică Crăciunescu”, puternic implicată în proiecte sociale

miercuri, 18 ianuarie 2017

Pe lângă activitatea de producție și comerț, și luându-și misiunea civică în serios, compania Diana se implică în numeroase proiecte sociale pe care le derulează prin intermediul Fundației ”Mitică Crăciunescu”, nimeni altul decât fondatorul companiei vâlcene.   Potrivit programului de activitate, Fundatia ”Mitica Craciunescu” a contribuit, in faza sa de initiere, la dotarea cu tehnica de lucru a Spitalului judetean de...

Diana continuă programul de extindere a rețelei de magazine

miercuri, 12 octombrie 2016

Lanţul de magazine Diana, aflat în proprietatea familiei Crăciu­nescu, a ajuns la 41 de magazine în judeţele din sudul ţării şi continuă expansiunea pentru a-şi consolida poziţia pe piaţa de retail, unde se bate atât cu lanţurile străine, cât şi cu cele locale.   „În anul 2015 au fost inaugurate şapte magazine Diana şi a avut loc şi o relocare, iar în acest an s-au deschis până în pre­zent două magazine noi şi...

Compania vâlceană Diana va participa la Meat & Milk 2016

luni, 22 februarie 2016

Compania vâlceană Diana, unul dintre cei mai prestigioși procesatori de carne din România, va fi prezentă la Expo-Conferința Internațională Meat & Milk 2016, care își va desfășura cea de-a V-a ediție în zilele de 12 și 13 mai sun genericul ”SUBFINANȚARE, SUPRATAXARE, IMPORTURI-Ziduri în calea unui business de succes, într-o economie aflată în dezechilibru”.   Iată, însă, Misiunea Diana, așa cum o conturează...

Diana și-a deschis magazinul cu nr. 39

vineri, 4 decembrie 2015

Compania vâlceană Diana, fondată în 1991 de profe­sorul Dumitru Crăciunescu, care a pornit de la un magazin generalist, a ajuns la un lanţ de magazine alimentare de 39 de unităţi şi continuă expansiunea.   Doar în ultima jumătate de an au fost deschise trei magazine, un al pa­trulea urmând a fi inaugurat până la finalul lui 2015. Compania deţine şi ac­ti­vităţi în producţie, controlând o fabrică de carne în acelaşi...

Diana își continuă programul de expansiune comercială

luni, 9 noiembrie 2015

Producătorul de mezeluri Diana din Râmnicu Vâlcea, controlat de familia Crăciunescu, a deschis două magazine la jumătatea lunii octombrie și începutul acestei luni, rețeaua ajungând astfel la 39 de unități comerciale, cele mai multe dintre acestea fiind amplasate în localități din județul Vâlcea.   Până la finalul anului, retailerul local ar mai putea inaugura încă o unitate comercială. ”Sunt mari șanse să mai deschidem...

La Indagra, Diana anunță extinderea fabricii de mezeluri

joi, 29 octombrie 2015

(Romulus Cristea) Compania Diana, din Râmnicu Vâlcea, este prezentă, în aceste zile, la târgul Indagra cu un stand de vânzare și un stand de prezentare a produselor proprii.   „La această ediție Indagra, care se desfășoară simultan și în partenriat cu expoziția internațională dedicată industriei cărnii si domeniilor ca conexe Carnexpo 2015, prezentăm gama de produse boierești, dar și gama de produse premium crud-uscate....

Diana își extinde rețeaua de magazine proprii

luni, 27 iulie 2015

Compania Diana își extinde lanțul de magazine proprii. Astfel, firma profesorului vâlcean Dumitru Crăciunescu, care a in­trat pe piaţă în 1991 cu un magazin generalist, a dezvoltat un lanţ de magazine alimentare care cuprinde în prezent 36 de unităţi, iar grupul său care include şi o fabrică de carne a ajuns la 800 de salariaţi, continuându-și expansiunea pe linia desfacerii de produse.   „Până la sfârşitul anului sperăm...

Piața determină mutații în rândul magazinelor procesatorilor de carne

joi, 5 februarie 2015

Piața determină mutații în rândul magazinelor procesatorilor de carne, multe dintre rețelele independete fiind puternic concurate de lanțurile de retail. Cu toate acestea, diminuarea presiunii kipermarket-urilor, asupra afacerilor companiilor procesatoare din sectorul de carne al României a fost una dintre strategiile care au contribuit, și încă mai contribuie, la succesul afacerilor. Mulți dintre proprietarii rețelelor independente...

Succes pentru Diana la Indagra, dar și la SIAL-Paris

luni, 3 noiembrie 2014

”Noutatea anului, pentru compania Diana, a fost gama ”Produse boierești”, fabricate după rețete care respectă tradițiile românești dar, mai ales, din cea mai bună carne și cele mai bune ingrediente”, ne-a declarat doamna Adina Crăciunescu, prezentă la standul firmei vâlcene, de la Indagra, aceea care a adăugat: ”În acest an, , la Indagra, am schimbat modul de abordare al prezenței, în sensul că, dacă până acum, urmăream o...

Dolly-Com, Aldis, Diana, Cris-Tim și Angst conduc Top 2012

vineri, 10 mai 2013

Dolly-Com, Aldis, Diana, Cris-Tim si Angst, cei mai mari cinci jucatori de pe piata locala a micilor, au facut anul trecut afaceri cumulate pe acest segment de aproximativ 10 milioane de euro, adica 50% din piata monitorizata si aproximativ o cincime din intreg rulajul la nivel de economie, potrivit unei analize a ZF facute pe baza datelor din industrie. Segmentul de piata al micilor a intrat in lumina reflectoarelor abia recent dupa ce produsul a...

SC DIANA SRL, performanta si prestigiu la superlativ

joi, 31 ianuarie 2013

Infiintata inca din anul 1991 ca firma de comercializare a produselor alimentare si nealimentare, SC Diana SRL a devenit in timp una dintre companiile etalon ale sectorului de procesare a carnii din Romania, performantele si prestigiul fiind pe masura investitiilor si al efortului de exceptie de pana acum. Succes sustinut de investitii, pregatire si efort Primul pas esential spre ceea ce inseamna azi numele si marca Diana a fost facut in 1997, atunci...